Mitenkä minä voin hakea eläkettä ruotsista? En kyllä oo asinu Ruotsissa mutta oon käyny useamman kerran ja veljen tyttö auu Ruotsissa.
Ulkomaan eläkeet
24
155
Vastaukset
- Anonyymi
Hahahahaaa......käypäs ihan Kelalta kysymässä ohjeita, siellä ne tietää........
- Anonyymi
Anssi Kela laulaa luikauttaa
- Anonyymi
Jos veljentyttö on yli 65v ja olet tehnyt yli viisi edestakaista matkaa Ruotsiin, niin olet oikeutettu ruotsalaiseen kansaneläkkeeseen.
- Anonyymi
Eläkkeen suuruus on 7200€ puhtaana käteen!!!
- Anonyymi
Niin.mutta kun yks tuttu sano mulle että ehottomasti sulle kuluu Ruotsin eläke kun sukulaisia Ruotsissa.
- Anonyymi
Ja kun minä kävin viimeksi Ruotsissa niin tilillä oli mulla Suonen eläke eli miks ei muka Ruotsin eläke voi tulla mulla tänne Suomeen??!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun minä kävin viimeksi Ruotsissa niin tilillä oli mulla Suonen eläke eli miks ei muka Ruotsin eläke voi tulla mulla tänne Suomeen??!
Että suoraan suoneen eläke 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että suoraan suoneen eläke 🤣😅
Niin mutta sitä minä että mistä niin kun tuota ruotsin eläkettä voi hakea kun en tiiä mistä sitä voi hakea olis ihan tarpeen lisää saada rahaa niin että mistä sen voi hakea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta sitä minä että mistä niin kun tuota ruotsin eläkettä voi hakea kun en tiiä mistä sitä voi hakea olis ihan tarpeen lisää saada rahaa niin että mistä sen voi hakea.
Viking Linellä Tukholmaan ja taksilla Trollhättangatanin eläketoimistoon. Siellä näytät vain henkkarit ja hetikohta on kruunut tiskillä. Sitten vaan takaisin laivalle nauttimaan eläkkeestä.
- Anonyymi
Vanhemmat Rannikko ruotsalaiset Suomessa,saavat Nauttia Ruotsalaista eläkettä Suomessa,nämä kun kerkisivät työelämäsään asuneet molemissa valtioissa.
Suomalaisilta elätusmaksupakolaisilta evätiin Suomalainen kansaneläke ruotsiin.
Työeläke kylläkin pyörii yhä.- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Keskity kirjoittaessasi, niin tulee virheettömämpää tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskity kirjoittaessasi, niin tulee virheettömämpää tekstiä.
Ei mulle oo aiakaa tullut kirjoitusvirheitä
- Anonyymi
minä asun ruotsissa, sain suomesta 14 vuotta työ kyvytömyys eläkettä ja ruotsista asumistukea en eläkettä perjantaina tuli päätös että eläkeskeytetään eli loppu kokonaan ja pakko muutto ehotus suomeen ja mulla on ala ikänen lapsi ei säästöjä, millä ihmeen rahalla muutan suomeen , mulla ei edes suomalaista pankki tiliä kun olen asunut täällä 15 vuotta jäin pelkän asumistuen varaan, joka ei riitä edes vuokraan , mutta suomen hallitus ei puhu uutissa mitään tästä aiheesta meitä on ruotsissa noin 1000 kapaletta meiltä vietiin koko eläke749e, ja olen supisuomalainen, näin purra ja orpo kohtelee omia kansalaisia esim tänne ruotsiin,
- Anonyymi
Jos olet asunut Ruotsissa jo 15 vuotta etkö voi hakea vastaavaa Kansaneläkettä Ruotsista?
- Anonyymi
Miksi Orpon ja Purran pitäisi välittää marginaalisista epäonnistujista?
- Anonyymi
Ihan omaa tyhmyyttäs sinne ruottiin oot muuttanu jos et ole pystynyt siellä enempää tienaamaan. Se on nyt sitten vaan palattava häntä koipien välissä takas Suomeen, ellet löydä ittelles ja panskalles sieltä elättäjää
- Anonyymi
Olen käynyt Suvimäen Klubitalolla yli 10 vuotta kuorimassa pottuja ja pesemässä vessaa eikä senttiäkään ole työkyvyttömyyseläke noussut.
- Anonyymi
Teet älyllisesti juuri itsellesi sopivaa työtä. Miksi muka enemmän korvausta?
- AnonyymiUUSI
saat kohta ruotista tai vähän pareman muistaakseni 14000 kr käteen oo huoleti tsuomen mustalaiset
- AnonyymiUUSI
Kyllä, etenkin jos on koko "työuran" on tehnyt suuren työnantajan, Kelan "palkoilla"
- AnonyymiUUSI
Paljonko on Suomessa ns. hullun eläke? Sen voisin saada helpostikin.
- AnonyymiUUSI
Hieman pienempi kuin ellun hulake.
- AnonyymiUUSI
Voinko saada eläkkeen jos hän sitä anssikelan nimellä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin589717Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174071Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323346Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht942593Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142110Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3982022Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2441535FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731168Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101135