Mitenkä minä voin hakea eläkettä ruotsista? En kyllä oo asinu Ruotsissa mutta oon käyny useamman kerran ja veljen tyttö auu Ruotsissa.
Ulkomaan eläkeet
26
220
Vastaukset
- Anonyymi
Hahahahaaa......käypäs ihan Kelalta kysymässä ohjeita, siellä ne tietää........
- Anonyymi
Anssi Kela laulaa luikauttaa
- Anonyymi
Jos veljentyttö on yli 65v ja olet tehnyt yli viisi edestakaista matkaa Ruotsiin, niin olet oikeutettu ruotsalaiseen kansaneläkkeeseen.
- Anonyymi
Eläkkeen suuruus on 7200€ puhtaana käteen!!!
- Anonyymi
Niin.mutta kun yks tuttu sano mulle että ehottomasti sulle kuluu Ruotsin eläke kun sukulaisia Ruotsissa.
- Anonyymi
Ja kun minä kävin viimeksi Ruotsissa niin tilillä oli mulla Suonen eläke eli miks ei muka Ruotsin eläke voi tulla mulla tänne Suomeen??!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun minä kävin viimeksi Ruotsissa niin tilillä oli mulla Suonen eläke eli miks ei muka Ruotsin eläke voi tulla mulla tänne Suomeen??!
Että suoraan suoneen eläke 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että suoraan suoneen eläke 🤣😅
Niin mutta sitä minä että mistä niin kun tuota ruotsin eläkettä voi hakea kun en tiiä mistä sitä voi hakea olis ihan tarpeen lisää saada rahaa niin että mistä sen voi hakea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta sitä minä että mistä niin kun tuota ruotsin eläkettä voi hakea kun en tiiä mistä sitä voi hakea olis ihan tarpeen lisää saada rahaa niin että mistä sen voi hakea.
Viking Linellä Tukholmaan ja taksilla Trollhättangatanin eläketoimistoon. Siellä näytät vain henkkarit ja hetikohta on kruunut tiskillä. Sitten vaan takaisin laivalle nauttimaan eläkkeestä.
- Anonyymi
Vanhemmat Rannikko ruotsalaiset Suomessa,saavat Nauttia Ruotsalaista eläkettä Suomessa,nämä kun kerkisivät työelämäsään asuneet molemissa valtioissa.
Suomalaisilta elätusmaksupakolaisilta evätiin Suomalainen kansaneläke ruotsiin.
Työeläke kylläkin pyörii yhä.- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Keskity kirjoittaessasi, niin tulee virheettömämpää tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskity kirjoittaessasi, niin tulee virheettömämpää tekstiä.
Ei mulle oo aiakaa tullut kirjoitusvirheitä
- Anonyymi
minä asun ruotsissa, sain suomesta 14 vuotta työ kyvytömyys eläkettä ja ruotsista asumistukea en eläkettä perjantaina tuli päätös että eläkeskeytetään eli loppu kokonaan ja pakko muutto ehotus suomeen ja mulla on ala ikänen lapsi ei säästöjä, millä ihmeen rahalla muutan suomeen , mulla ei edes suomalaista pankki tiliä kun olen asunut täällä 15 vuotta jäin pelkän asumistuen varaan, joka ei riitä edes vuokraan , mutta suomen hallitus ei puhu uutissa mitään tästä aiheesta meitä on ruotsissa noin 1000 kapaletta meiltä vietiin koko eläke749e, ja olen supisuomalainen, näin purra ja orpo kohtelee omia kansalaisia esim tänne ruotsiin,
- Anonyymi
Jos olet asunut Ruotsissa jo 15 vuotta etkö voi hakea vastaavaa Kansaneläkettä Ruotsista?
- Anonyymi
Miksi Orpon ja Purran pitäisi välittää marginaalisista epäonnistujista?
- Anonyymi
Ihan omaa tyhmyyttäs sinne ruottiin oot muuttanu jos et ole pystynyt siellä enempää tienaamaan. Se on nyt sitten vaan palattava häntä koipien välissä takas Suomeen, ellet löydä ittelles ja panskalles sieltä elättäjää
- Anonyymi
Olen käynyt Suvimäen Klubitalolla yli 10 vuotta kuorimassa pottuja ja pesemässä vessaa eikä senttiäkään ole työkyvyttömyyseläke noussut.
- Anonyymi
Teet älyllisesti juuri itsellesi sopivaa työtä. Miksi muka enemmän korvausta?
- Anonyymi
saat kohta ruotista tai vähän pareman muistaakseni 14000 kr käteen oo huoleti tsuomen mustalaiset
- Anonyymi
Kyllä, etenkin jos on koko "työuran" on tehnyt suuren työnantajan, Kelan "palkoilla"
- Anonyymi
Paljonko on Suomessa ns. hullun eläke? Sen voisin saada helpostikin.
- Anonyymi
Hieman pienempi kuin ellun hulake.
- Anonyymi
Voinko saada eläkkeen jos hän sitä anssikelan nimellä
- Anonyymi
Halinoja-eläke. Teini autoja ja kaulakoruja
- Anonyymi
Vieläkö se huijari on elossa? Ostin ompelukoneen aikanaan. Ihan susi!! Maksoin 700mk
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2062037Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2792035Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461295- 871221
- 971138
- 751124
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta411117Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611091- 1171050
- 60934