https://www.hs.fi/suomi/art-2000010973065.html
Kyllä se olisi joillekin terveellisempää vaihtaa harrastusta. Vaikkapa pitsinnypläykseen.
Ja taas ja taas..
28
377
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, itte en edes katso jääkiekkoa, edes televisiosta.
- Anonyymi
Mitähän tuo tarkoitti?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tuo tarkoitti?🤔
Ehkä kuvastaa sitä, että te metsästyksen vastustajat seuraatte asioita mikä teitä ei kiinnosta ja mitä vihaatte päivästä toiseen. Eräänlaista masokismia siis lienee. Jos joku ei siedä ja vihaa jääkiekkoa ei hän käytä koko elämäänsä päivittäin jääkiekon seuraamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kuvastaa sitä, että te metsästyksen vastustajat seuraatte asioita mikä teitä ei kiinnosta ja mitä vihaatte päivästä toiseen. Eräänlaista masokismia siis lienee. Jos joku ei siedä ja vihaa jääkiekkoa ei hän käytä koko elämäänsä päivittäin jääkiekon seuraamiseen.
Jokaisella on oma elämä ,sen saa käyttää niinkuin itse haluaa ,älä valita.☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella on oma elämä ,sen saa käyttää niinkuin itse haluaa ,älä valita.☝️
Enhän minä valita. Te metsästyksen vastustajathan täällä valitatte metsästyksestä päivästä toiseen. 😂😂
- Anonyymi
Kaikki mitä täällä suollat joka päivä on metsästyksestä valittamista ja kertoo masokistisesta ongelmastasi jossa täytät koko elämäsi asialla jota vihaat ja purat sitä vihaasi päivittäin netissä. Se kertoo, että omaat todella vakavia mielen ongelmia.
Normaali ihminen keskittyy elämässään asioihin jotka häntä kiinnostaa eikä asioihin joita hän ei voi sietää.
Ongelmasi on siis suoraan psykiatrian alaa. Nyt yrität vain siirtää mielen vihaasi täysin tuntemattomiin ulkopuolisiin ihmisiin. - Anonyymi
Omien ongelmiesi projisointi ulkopuolisiin ei auta ongelmissasi yhtään. 😂
- Anonyymi
Ai että metsästäjien pitäisi lähteä metsästys palstalta ja metsästyksen vastustajien jäädä? 😂😂
Et tule siinä tavoitteessasi herra metsästyksen vastustaja trolli onnistumaan. 🤭 - Anonyymi
Kukas se täällä trollaakaan herra metsästyksen vastustaja? 😂
Ja mihin perustuu väite etten metsästäisi? Jos oletettaisiin että en, niin silloinhan olisin sinun puolella etkä tappelisi minua vastaan vai vihaatko yleisesti kaikkia ihmisiä? 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mihin perustuu väite etten metsästäisi? Jos oletettaisiin että en, niin silloinhan olisin sinun puolella etkä tappelisi minua vastaan vai vihaatko yleisesti kaikkia ihmisiä? 🤭Et sinä metsästä höpö höpö 👨💼
- Anonyymi
On hyvin pieni mahdollisuus että tapaturman olisi muuta syyllistä kuin kysyinen metsästäjä. Putkilipaalisesa aseessa on pieni mahdollisuus että lipaasen tarttunut patruuna on siten päättynyt piipuun asetta käsiteltäessä, vaikkapa Marlin 1895.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omien ongelmiesi projisointi ulkopuolisiin ei auta ongelmissasi yhtään. 😂
Monesko "projisointi"-sana🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mihin perustuu väite etten metsästäisi? Jos oletettaisiin että en, niin silloinhan olisin sinun puolella etkä tappelisi minua vastaan vai vihaatko yleisesti kaikkia ihmisiä? 🤭Eyjän sinä ehdi metsästää, olen täällä trollaamassa 24/7 365 päivää vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eyjän sinä ehdi metsästää, olen täällä trollaamassa 24/7 365 päivää vuodessa.
Auttoiko kuusi erillistä "itte oot" defenssiin perustuvaa vastausta päänsärkyysi herra metsästyksen vastustaja? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä täällä suollat joka päivä on metsästyksestä valittamista ja kertoo masokistisesta ongelmastasi jossa täytät koko elämäsi asialla jota vihaat ja purat sitä vihaasi päivittäin netissä. Se kertoo, että omaat todella vakavia mielen ongelmia.
Normaali ihminen keskittyy elämässään asioihin jotka häntä kiinnostaa eikä asioihin joita hän ei voi sietää.
Ongelmasi on siis suoraan psykiatrian alaa. Nyt yrität vain siirtää mielen vihaasi täysin tuntemattomiin ulkopuolisiin ihmisiin.Hyvä kun kerroit kaiken itsestäsi🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvin pieni mahdollisuus että tapaturman olisi muuta syyllistä kuin kysyinen metsästäjä. Putkilipaalisesa aseessa on pieni mahdollisuus että lipaasen tarttunut patruuna on siten päättynyt piipuun asetta käsiteltäessä, vaikkapa Marlin 1895.
Meinaatko että ase voisi olla syyllinen🤣
Huolellinen metsästäjä kyllä tietää montako patruunaa aseessa on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että ase voisi olla syyllinen🤣
Huolellinen metsästäjä kyllä tietää montako patruunaa aseessa on.Et sinä metsästä.☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä metsästä.☝️
Auttoiko jälleen kolme perättäistä öyhötys vastausta herra metsästyksen vastustajaa trolleissaan? xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin pienempi mahdollisuus, että ase olisi ollut Schmidt-Rubin kivääri jossa patruuna olisi jäänyt makasiiniin ja siten päättynyt piippuun asetta käsiteltäessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin pienempi mahdollisuus, että ase olisi ollut Schmidt-Rubin kivääri jossa patruuna olisi jäänyt makasiiniin ja siten päättynyt piippuun asetta käsiteltäessä...
Huolimaton aseen käsittelijä ,turha selitellä.☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on pyssykät sekaisin, Schmidt-Rubin kiväärin erikoisuus on suoravetolukko. Makasiini on tavanomainen pystylipas. Sensijaan Suomalaisittain Krafton kiväärisä on putkilipas. Molemmat ovat kyllä Sveitsiläistä laatutyötä. Ovatko Pohjanmaan lahtarit tullet metsästämään Somerolle. Niillä näitä Wetrilli-Krafton kiväärejä on v.18 perintönä. 😝😝😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se patruuna itsestään makasiinista patruunapesään siirry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se patruuna itsestään makasiinista patruunapesään siirry.
Putkilippaisissa tuntuu siirtyvän itsestään ja pystylippaisissa ei.....
Ainakin jos tätä palsta on uskominen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putkilippaisissa tuntuu siirtyvän itsestään ja pystylippaisissa ei.....
Ainakin jos tätä palsta on uskominen.isäukko muistutti monta kertaa aina minua pentuna kun eka ilmakiväärin sain että tyhjä ase on kaikkein vaarallisin ase. vanha sanonta mutta pitää varmasti vieläkin paikkansa
- Anonyymi
Montako aloitusta meinaat laittaa tästä tapahtumasta?
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950