Ja taas ja taas..

Anonyymi-ap

29

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, itte en edes katso jääkiekkoa, edes televisiosta.

      • Anonyymi

        Mitähän tuo tarkoitti?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuo tarkoitti?🤔

        Ehkä kuvastaa sitä, että te metsästyksen vastustajat seuraatte asioita mikä teitä ei kiinnosta ja mitä vihaatte päivästä toiseen. Eräänlaista masokismia siis lienee. Jos joku ei siedä ja vihaa jääkiekkoa ei hän käytä koko elämäänsä päivittäin jääkiekon seuraamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kuvastaa sitä, että te metsästyksen vastustajat seuraatte asioita mikä teitä ei kiinnosta ja mitä vihaatte päivästä toiseen. Eräänlaista masokismia siis lienee. Jos joku ei siedä ja vihaa jääkiekkoa ei hän käytä koko elämäänsä päivittäin jääkiekon seuraamiseen.

        Jokaisella on oma elämä ,sen saa käyttää niinkuin itse haluaa ,älä valita.☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oma elämä ,sen saa käyttää niinkuin itse haluaa ,älä valita.☝️

        Enhän minä valita. Te metsästyksen vastustajathan täällä valitatte metsästyksestä päivästä toiseen. 😂😂


      • Anonyymi

        Kaikki mitä täällä suollat joka päivä on metsästyksestä valittamista ja kertoo masokistisesta ongelmastasi jossa täytät koko elämäsi asialla jota vihaat ja purat sitä vihaasi päivittäin netissä. Se kertoo, että omaat todella vakavia mielen ongelmia.
        Normaali ihminen keskittyy elämässään asioihin jotka häntä kiinnostaa eikä asioihin joita hän ei voi sietää.
        Ongelmasi on siis suoraan psykiatrian alaa. Nyt yrität vain siirtää mielen vihaasi täysin tuntemattomiin ulkopuolisiin ihmisiin.


      • Anonyymi

        Omien ongelmiesi projisointi ulkopuolisiin ei auta ongelmissasi yhtään. 😂


      • Anonyymi

        Ai että metsästäjien pitäisi lähteä metsästys palstalta ja metsästyksen vastustajien jäädä? 😂😂
        Et tule siinä tavoitteessasi herra metsästyksen vastustaja trolli onnistumaan. 🤭


      • Anonyymi

        Kukas se täällä trollaakaan herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Ja mihin perustuu väite etten metsästäisi? Jos oletettaisiin että en, niin silloinhan olisin sinun puolella etkä tappelisi minua vastaan vai vihaatko yleisesti kaikkia ihmisiä? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se täällä trollaakaan herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Ja mihin perustuu väite etten metsästäisi? Jos oletettaisiin että en, niin silloinhan olisin sinun puolella etkä tappelisi minua vastaan vai vihaatko yleisesti kaikkia ihmisiä? 🤭

        Et sinä metsästä höpö höpö 👨‍💼


      • Anonyymi

        On hyvin pieni mahdollisuus että tapaturman olisi muuta syyllistä kuin kysyinen metsästäjä. Putkilipaalisesa aseessa on pieni mahdollisuus että lipaasen tarttunut patruuna on siten päättynyt piipuun asetta käsiteltäessä, vaikkapa Marlin 1895.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omien ongelmiesi projisointi ulkopuolisiin ei auta ongelmissasi yhtään. 😂

        Monesko "projisointi"-sana🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se täällä trollaakaan herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Ja mihin perustuu väite etten metsästäisi? Jos oletettaisiin että en, niin silloinhan olisin sinun puolella etkä tappelisi minua vastaan vai vihaatko yleisesti kaikkia ihmisiä? 🤭

        Eyjän sinä ehdi metsästää, olen täällä trollaamassa 24/7 365 päivää vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eyjän sinä ehdi metsästää, olen täällä trollaamassa 24/7 365 päivää vuodessa.

        Auttoiko kuusi erillistä "itte oot" defenssiin perustuvaa vastausta päänsärkyysi herra metsästyksen vastustaja? 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä täällä suollat joka päivä on metsästyksestä valittamista ja kertoo masokistisesta ongelmastasi jossa täytät koko elämäsi asialla jota vihaat ja purat sitä vihaasi päivittäin netissä. Se kertoo, että omaat todella vakavia mielen ongelmia.
        Normaali ihminen keskittyy elämässään asioihin jotka häntä kiinnostaa eikä asioihin joita hän ei voi sietää.
        Ongelmasi on siis suoraan psykiatrian alaa. Nyt yrität vain siirtää mielen vihaasi täysin tuntemattomiin ulkopuolisiin ihmisiin.

        Hyvä kun kerroit kaiken itsestäsi🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin pieni mahdollisuus että tapaturman olisi muuta syyllistä kuin kysyinen metsästäjä. Putkilipaalisesa aseessa on pieni mahdollisuus että lipaasen tarttunut patruuna on siten päättynyt piipuun asetta käsiteltäessä, vaikkapa Marlin 1895.

        Meinaatko että ase voisi olla syyllinen🤣

        Huolellinen metsästäjä kyllä tietää montako patruunaa aseessa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että ase voisi olla syyllinen🤣

        Huolellinen metsästäjä kyllä tietää montako patruunaa aseessa on.

        Et sinä metsästä.☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä metsästä.☝️

        Auttoiko jälleen kolme perättäistä öyhötys vastausta herra metsästyksen vastustajaa trolleissaan? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin pieni mahdollisuus että tapaturman olisi muuta syyllistä kuin kysyinen metsästäjä. Putkilipaalisesa aseessa on pieni mahdollisuus että lipaasen tarttunut patruuna on siten päättynyt piipuun asetta käsiteltäessä, vaikkapa Marlin 1895.

        Vieläkin pienempi mahdollisuus, että ase olisi ollut Schmidt-Rubin kivääri jossa patruuna olisi jäänyt makasiiniin ja siten päättynyt piippuun asetta käsiteltäessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin pienempi mahdollisuus, että ase olisi ollut Schmidt-Rubin kivääri jossa patruuna olisi jäänyt makasiiniin ja siten päättynyt piippuun asetta käsiteltäessä...

        Huolimaton aseen käsittelijä ,turha selitellä.☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin pienempi mahdollisuus, että ase olisi ollut Schmidt-Rubin kivääri jossa patruuna olisi jäänyt makasiiniin ja siten päättynyt piippuun asetta käsiteltäessä...

        Sinulla on pyssykät sekaisin, Schmidt-Rubin kiväärin erikoisuus on suoravetolukko. Makasiini on tavanomainen pystylipas. Sensijaan Suomalaisittain Krafton kiväärisä on putkilipas. Molemmat ovat kyllä Sveitsiläistä laatutyötä. Ovatko Pohjanmaan lahtarit tullet metsästämään Somerolle. Niillä näitä Wetrilli-Krafton kiväärejä on v.18 perintönä. 😝😝😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin pienempi mahdollisuus, että ase olisi ollut Schmidt-Rubin kivääri jossa patruuna olisi jäänyt makasiiniin ja siten päättynyt piippuun asetta käsiteltäessä...

        Ei se patruuna itsestään makasiinista patruunapesään siirry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se patruuna itsestään makasiinista patruunapesään siirry.

        Putkilippaisissa tuntuu siirtyvän itsestään ja pystylippaisissa ei.....
        Ainakin jos tätä palsta on uskominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putkilippaisissa tuntuu siirtyvän itsestään ja pystylippaisissa ei.....
        Ainakin jos tätä palsta on uskominen.

        isäukko muistutti monta kertaa aina minua pentuna kun eka ilmakiväärin sain että tyhjä ase on kaikkein vaarallisin ase. vanha sanonta mutta pitää varmasti vieläkin paikkansa


      • Anonyymi00054
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se täällä trollaakaan herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Ja mihin perustuu väite etten metsästäisi? Jos oletettaisiin että en, niin silloinhan olisin sinun puolella etkä tappelisi minua vastaan vai vihaatko yleisesti kaikkia ihmisiä? 🤭

        On se naurettava ääliö tuo xD ,itkee kun metsästyksen vastustajat ovat metsästyspalstoilla kommentoimassa ,no mitäxD tekee ,on metsästyksen vastustajien palstalla öyhöttämässä ,joten xD missä mennään .🤔🤔🤔


    • Anonyymi

      Montako aloitusta meinaat laittaa tästä tapahtumasta?

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe