Oli noin pari vuotta sitten noin 10 euroa kilo.
Mistähän moinen hinnan-nousu ?
Onko syynä kauppiaiden ahneus?
Ei se ainakaan kalojen vähyydestä johdu.
Silakkaa on Itämeressä runsaasti.
Kalastajalla silakat on noin 2 - 3 euroa kilo.
Savusilakat 24.95 euroa KILO.
12
194
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti menekkiä on ja hinta sen mukainen. Ihme kylläkin että täällä vielä jotkut viitsii touhuta kalastajina.
- Anonyymi
Silakkannan kehitys on ollut laskeva, minkä seurauksena on asetettu jopa pyyntirajoituksia. Järkevintä tietysti ostaa kalastajalta jos vain murto-osan hinnalla saa.
- Anonyymi
Kyllä kaupat nostaa kaikkien tuotteiden hintoja, koska ihmiset kuitenkin ostaa niitä.
Tavara kun ei menisi kaupaksi kalliilla hinnalla, niin olisi pakko laskea hintoja. - Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme syö silakkaa, koska sen ei ole todettu lisäävän uimareitten määrää.
- Anonyymi
Jos silakka tuntuu kalliilta,myyn verkot ja veneen sulle.siitä vaan yrittämään!
- Anonyymi
Olet siis sitä mieltä, että kauppa saa kyniä asiakkaalta kalliin hinnan, vaikka ei maksa kalastajalle paljon mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että kauppa saa kyniä asiakkaalta kalliin hinnan, vaikka ei maksa kalastajalle paljon mitään?
Miksi kalastaja mielestäsi myy kaupalle ylihalvalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kalastaja mielestäsi myy kaupalle ylihalvalla?
Arvelin vain, kun yleensä valitetaan ettei tuottaja saa paljon mitään.
Jos kalastajalle siis maksetaan hyvin, niin hyvähän se.
- Anonyymi
Savun tuottaninen puilla tulee kalliiksi
- Anonyymi
Kaikki noussut roimasti ja tämä vuodenaika vielä nostaa kalan hintaa.
- Anonyymi
Pilikille vaan ja itse savustamaan.
- Anonyymi
Eikö ne asiat jätetä yleensä ostamatta, mihin ei raha riitä? Se on keino vaikuttaa hintoihin ja toiseksi jos kehtaa kaupassa alkaa tinkiä ja siinä onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904