Nainen pahoinpiteli julkisesti koiraansa hakkaamalla, potkimalla, heitteli koiraan täysiä olut tölkkejä.
Koira otettiin naiselta pois ja valvontaeläinlääkäri myi koiran, mikä oli aivan oikein. Ties mitä kaikkea koira on kärsinyt kotona naisen kanssa! Tietääkö joku, KUKA on tämä koiranpahoinpitelijä? Pitäisi laittaa hänen kuva ja nimi lehtiin, niin törkeää hakata viatonta eläintä, jnka ainoa turva koiran emäntä on ollut!!!
Jämsän 34-v koiranhakkaajanainen Iltalehdessä 20.1 Kuka on kyseessä?
19
1484
Vastaukset
- Anonyymi
Täysillä oluttölkeillä! Ei kyllä mitään järkeä! Olisivat voineet mennä rikki!😮
- Anonyymi
Niin olis. Joku rappio alkoholisti, eihän tuossa muuta vaihtoehtoa ole.
- Anonyymi
Sanokaa nyt tuo henkilö niin saa käydä nakkaamassa muutamalla olut tölkillä ohtaan!tölkit juotava ensin tyhjiks ja sitten valettava juotosbetonilla uudestaan täyteen,eiköhän ala tuntumaan!
- Anonyymi
Ylilauta.org siellä o
- Anonyymi
Joskus 80-luvulla oli Äänekoskella iääkkäämpi nainen jolla oli saksanpaimenkoira. Joka kerta kun hän oli ulkoiluttamassa tätä koiraa, hänellä oli toisessa kädessä koiran talutushihna ja toisessa kädessään pölynimurin suulake. En tiedä, että löikö hän mahdollisesti tätä koiraa tuolla suulakkeella, mutta tuskin hän sitä minään koiran leluna mukanaan kantanut.
- Anonyymi
Joo ja kolkytluvulla oli Rovaniemellä yhdellä hevosmiehellä ratsupiiska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kolkytluvulla oli Rovaniemellä yhdellä hevosmiehellä ratsupiiska.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Taitaa ottaa omalle tunnolle, kun on 21 poistettua kommenttia. Pienellä vaivalla g o o g l e kertoo how is
- Anonyymi
Mitäs otat hähähää
- Anonyymi
Aivan saman voisi tehdä tuolle pakettiauton kuljettajalle Urjalassa, mikä sitoi peuran auton perään ja veti perässä.
- Anonyymi
Siis banaanin purijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis banaanin purijoita?
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Vuoden koiranpito kielto että kohta taas koira maalitauluna tölkeille!!
- Anonyymi
Jämsä....kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Akka saunan taakse.
- Anonyymi
Tämä koira oli miehen omistama
.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178