Viestin ihastukselle että on ikävä häntä ja kaikki hänen seurassaan on ihmeellistä.
Nyt vähän kaduttaa, koska tunnustinko liikaa. Sanotaanko ystävälle näin? En halunnut pelästyttää tai paljastaa ihastumista, mutta teinköhön sen ?
Onko ikävä romanttista
7
489
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei ikävöi ketään?
- Anonyymi
Kyllä tässä vähän romanttiset vibat on. Toki ystävääkin voi rakastaa.
- Anonyymi
No romanttiset tai eroottiset fibat mulla kyllä onkin, mutta ei ollut tarkoitus avata niitä.
Onkohan tuo kovin pelottavaa, jos ei tunne samoin. Viihdytään yhdessä ja halusin osoittaa kuinka tärkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No romanttiset tai eroottiset fibat mulla kyllä onkin, mutta ei ollut tarkoitus avata niitä.
Onkohan tuo kovin pelottavaa, jos ei tunne samoin. Viihdytään yhdessä ja halusin osoittaa kuinka tärkeä.Jos mulla ois romanttisia ja eroottisia viboja, niin kyllä mä todellakin ilmoittaisin niistä sille naiselle. Miten sitä muuten pääsis samoihin lakanoihin, duh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla ois romanttisia ja eroottisia viboja, niin kyllä mä todellakin ilmoittaisin niistä sille naiselle. Miten sitä muuten pääsis samoihin lakanoihin, duh.
No mut voiko ton viestin ajatella ihan ystävän viestinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut voiko ton viestin ajatella ihan ystävän viestinä?
Kuule kysypä ihan siltä ihmiseltä, kelle laitoit että millainen fiilis sille siitä tuli, ja samalla voit sitten kertoa, mitä tunteita itse pyörittelet.
- Anonyymi
No ystävä on hetero. Joten voi vain toi oo ettei pelästy tai alkaa innostua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453273
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1302338Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151845Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2221804Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3221681Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491344- 551325
- 1111100
- 981048
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591037