Viestin ihastukselle että on ikävä häntä ja kaikki hänen seurassaan on ihmeellistä.
Nyt vähän kaduttaa, koska tunnustinko liikaa. Sanotaanko ystävälle näin? En halunnut pelästyttää tai paljastaa ihastumista, mutta teinköhön sen ?
Onko ikävä romanttista
7
635
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei ikävöi ketään?
- Anonyymi
Kyllä tässä vähän romanttiset vibat on. Toki ystävääkin voi rakastaa.
- Anonyymi
No romanttiset tai eroottiset fibat mulla kyllä onkin, mutta ei ollut tarkoitus avata niitä.
Onkohan tuo kovin pelottavaa, jos ei tunne samoin. Viihdytään yhdessä ja halusin osoittaa kuinka tärkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No romanttiset tai eroottiset fibat mulla kyllä onkin, mutta ei ollut tarkoitus avata niitä.
Onkohan tuo kovin pelottavaa, jos ei tunne samoin. Viihdytään yhdessä ja halusin osoittaa kuinka tärkeä.Jos mulla ois romanttisia ja eroottisia viboja, niin kyllä mä todellakin ilmoittaisin niistä sille naiselle. Miten sitä muuten pääsis samoihin lakanoihin, duh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla ois romanttisia ja eroottisia viboja, niin kyllä mä todellakin ilmoittaisin niistä sille naiselle. Miten sitä muuten pääsis samoihin lakanoihin, duh.
No mut voiko ton viestin ajatella ihan ystävän viestinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut voiko ton viestin ajatella ihan ystävän viestinä?
Kuule kysypä ihan siltä ihmiseltä, kelle laitoit että millainen fiilis sille siitä tuli, ja samalla voit sitten kertoa, mitä tunteita itse pyörittelet.
- Anonyymi
No ystävä on hetero. Joten voi vain toi oo ettei pelästy tai alkaa innostua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998