S12HD+SMS III Riistakamera ottaa hyvin kuvat, mutta 2G sim-kortilla ei enää lähetä. Kamera toimii verkkovirralla. Aiemmin toimi hyvin ja lähetti kaikki kuvat. Auttaisiko erilaisen antennin vaihto? Onko kokemuksia?
Riistakameran Burrel
9
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se kamera on jossain katvekohdassa niin siksi ei lähetä
- Anonyymi
...eli voit kokeilla tehokkaampaa antennia.
- Anonyymi
17.1. Tapahtui verkoissa jotain.
Vaatii päivityksen ja tulee sen jälkeen kuntoon.
Yhteys burrelin huoltoon.- Anonyymi
Menisitkö sinäkin itkemään metsästyksen vastustajien palstalle kameroista. Kuvaaminen kun ei ole metsästystä!
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Menisitkö sinäkin itkemään metsästyksen vastustajien palstalle kameroista. Kuvaaminen kun ei ole metsästystä!
Tosi hyvä, buahahahahahahaha.
- Anonyymi
Mikähän on tämän kameran liiketunnistimen matka? minulla tämmöinen nyt koekäytössä sain kuvat puhelimeen sähköpostilla mutta ens kattoen on aika lyhyt matka minkä kaukaa kuvaa
- Anonyymi00008
Oletteko löytäneet kivan pahvikuvan sudesta , vaikkapa Korkeasaaresta ? Ja otatte sen
kanssa selfieitä ? Voi miten söpöä.- Anonyymi00009
Suloista ! Laittakaa sitten se kuva instaan , faceen ja tiktokiin. Allekirjoituksena Ex-metsätappaja
- Anonyymi00010
Mä otan kännykällä vaan. Usein ruudulla näkyy vaan häntä. Eläimet ei luota enää ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671