ovat pellervolaiset kovia poikia kopioimaan...
"Keskustalla on nyt sama vaalilause, joka on ollut ennen vihreillä.
Keskustan kunta- ja aluevaalikampanjan mainoslauseiden joukossa on vihreiden perinteinen ”ei vasemmalla eikä oikealla vaan edellä”-slogan
Samaista lausetta käyttivät aikoinaan nimittäin Saksan vihreät. Sittemmin se on laajentunut kuvaamaan koko vihreää liikettä. Suomessa se on vihreiden varmaankin tunnetuin yksittäinen iskulause".
Kun oma äly ei riitä...
Kuten olemme tälläkin palstalla huomanneet
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
'
_________________ Keskustaa Ei Enää Ole ;
On Vain LaitaVasemmiston RÄKYTTÄVÄ Rakki-Koira -VasemmistoKEPU ry.
, - Anonyymi
Jeeees we can!
- Anonyymi
Jutta sen keksi. Ei ollu kopio mistään. Ihan itse kehitti. Demut on aina kopio demuja....
- Anonyymi
Taas hesarin uutinen. Vihervassarit katkerina.
- Anonyymi
Kun oma kyky ei riitä täytyy turvautua kopiointiin.
Viljelijäpuoluelaiset ovat kuin venäläiset nykyautot joiden tekniikka vastannee 1980- luvun länsiautoja.- Anonyymi
Niin varmaan, mutta samat tavat näyttäisi olevan navettahaalarit kintuissa kiinnijääneillä viljelijäpuoluelaisilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan, mutta samat tavat näyttäisi olevan navettahaalarit kintuissa kiinnijääneillä viljelijäpuoluelaisilla
Kiinnostaako? Olet jo vuosia esittänyt fantasiasi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako? Olet jo vuosia esittänyt fantasiasi....
Kielikuva kopiovista maalaisliittolaisista.
Mutta sun fantasiat toteutuvat yöaikaan navetassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963631Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572267Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3782229- 432102
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4971246- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043