Elonmusk oli tempaissut Trumpin juhlissa kunnon natsitervehdyksen.
Hullu se on tuokin. Miten voi pää mennä sekaisin kun on rahaa liikaa.
Toivon että iskee joku tauti joka vie hautaan ja äkkiä.
Notsitervehdys
18
154
Vastaukset
- Anonyymi
Hullu on vaan Suomen media ja teidän kaikki mielikuvitus natsit. Kyllä ihminen saa heilutella käsiä ilman että sitä ollaan heti syyttämässä jostain. Vaikka tekis ihan natsitervehdyksiä niin mitä sitten? Lirahtiko sulla housuun? Jos sinulla on mielipide niin muillakin on mielipide ja sä et voi sille mitään.
- Anonyymi
Ei vaan mulla on ainoastaan oikeus käyttää natsitervehdystä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan mulla on ainoastaan oikeus käyttää natsitervehdystä!!
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Mustapaita kilahti
- Anonyymi
Meillä työpaikalla aloitetaan aina aamu heilauttamalla käsi yläviistoon ja läimäistään kantapäät yhteen.
T: erään marketin väki- Anonyymi
Kankiriellä on kaikilla jo pakko liikkeitä, raajat tempoilee ja näkyy pikku-ukkoja.
- Anonyymi
Se on vain Muskin tapa tervehtiä "erikoisosaajia".
- Anonyymi
elä huoli, joku samanlainen tulisi aika pian tilalle, näitähän siellä päin riittää...
- Anonyymi
mitä väliä...ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Elon Nazmusk alkaa suunnitella studiota jonka katosta laskeutuu alus Marsin pinnalle ja lattiaan isketään Amerikan lippu. Sillai niinkuin aikoinaan "kuun" lattiaan.
- Anonyymi
Voisiko tätä käsimerkkiä näyttää kauppakeskuksissa limagulleille?
- Anonyymi
Narsismi, ylimielisyys ja jatkuva huumeidenkäyttö, siinä siemenet sekoamiselle.
- Anonyymi
Liikaa kun on rahaa niin luulee että saa tehdä mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musk pitää sulloa rakettiin ja lähettää Marsiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ongelmaa ei tule Suvimäen Klubitalolla.
- Anonyymi
Perussuomalaisten normaali tapa tervehtiä.
- Anonyymi
Minä äsken Kirkkopuistossa osoitin Jyväskylässä vieraileville sukulaisille oikealla kädelläni kirkon kelloa ja sanoin että se harvoin näyttää oikeaa aikaa. Kaksi mimmiä alkoi heti haukkua mua natsiksi! :(
- Anonyymi
Olisit näyttänyt cullillasi, nin ne ois huutanu ooooh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038