Taas järjestetään yhdelle suojatyöpaikka projektipäällikön tittelillä kun edellinen tukihanke loppuu, taisi edellinenkin olla melkoinen menestys, kyllä rahaa tuntuu löytyvän.
Kenen suojeluksessa nämä oikein kulkee???
Vai yrityskiihdyttämö hanke
12
475
Vastaukset
- Anonyymi
Näissä hankkeissa jää tekemättä aina loppuarviointi ja jatkokehittämisen tarve. Projektin päättyessä se haudataan kaikessa hiljaisuudessa ja pian puuhastellaankin jo uuden kimpussa.
Lopputulos on epäselvä, mutta kaikki rahat meni.- Anonyymi
Näissä hankkeissa tehdään aina loppuarviointi, se on yleensä tämän kokoluokan hankkeissa laaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä hankkeissa tehdään aina loppuarviointi, se on yleensä tämän kokoluokan hankkeissa laaja
mikäs se kaveripiirin kanssa tehdä loppuyhteenveto ja kehua kilpaa toisia kuinka hyvin meni
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Ei käy kateeksi, vaan ihan kiinnostaa kuinka verorahamme käytetään.
- Anonyymi
Joo kyllä se olisi parempi, ettei mitään kehittämistä tehtäisi. Ja että kaikki mahdolliset olisivat kortistossa. Jos on paikallinen. Hankkeisiin pitää palkata kukavaan tuntematon
vaikka Jyväskylästä, jotta saadaan veroeurot ulos Jämsästä.
Siinäkin lie joku aktiivipoliitikko kertoi syvimmän käsityksensä kotikaupungin kehittämisestä. = ei saa kehittää yhtään mitään.
Asioiden vain pitäisi "tapahtua"...- Anonyymi
Kerro ihmeessä hyvä esimerkki jostain onnistuneesta hankkeesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä hyvä esimerkki jostain onnistuneesta hankkeesta
Myllymäen yrityspuisto tuli ekana mieleen
- Anonyymi
Jälleen uusi hanke vireille , onko joku mukava heppu vielä ilman suojatyöpaikkaa, taitaa Jämsä olla erilaisten hankkeiden ykkösmesta
- Anonyymi
Pitkävuoren elämyspuisto. Tornin huipulta pitkä vaijeri joen yli Virmapyhän kalliolle. Sitä vaijeria pitkin on mukava lasketella kesät talvet. Talvella näkyy mukavasti ketun jäljet Virmapyhän jäällä ja kesällä, kun TUULIKKI II ajaa tyhjänä jokea pitkin, vaikka kippari väittää matkustajien lisääntyvän 15 % / joka vuosi.
- Anonyymi
"Kerro ihmeessä hyvä esimerkki jostain onnistuneesta hankkeesta"
No vaikkapa Sammallahden "Kultarannikko", sekä Patajoen sulkutyömaa! 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188