Hauturit valittavat tiedotusvälineissä, että vainajat vähenevät. Aktiivisuutta peliin hauturit, En usko, että kukaan alkaa enempi kuolemaan pelkän lehti-ilmoituksen perusteella. Ryhtykää reippaasti toimiin huonojen elämäntapojen puolesta. Jatkuvat viikottaset kinkkuarpajaiset kaikkiin liikkeisiin, tutustumiskäyntejä hautuumaille aperitiivi- ja kossutarjouluin sekä hulvatonta ympärivuorokautista seksiä sydänvikaisille miehille. Vanhoja kuolee ja uutta potentiaalia syntyy. Ekstreamlajien tukemista ja vanhusten vuorikiipeilyä. Veikkaanpa, että lähtevät käyrät nousuun. Nukkavierussa puvussa istutaan verhon takana odottelemassa. Ei joka asiaan tarvitse huudella yhteiskuntaa apuun.
Aktiivisuutta peliin hauturit
15
200
Vastaukset
- Anonyymi
Jotakin olis tehtävä
- Anonyymi
Kohta tulee lisää haudattavaa kun Nato joukkomme määrätään kuolemaan jonnekin päin maapalloa.
- Anonyymi
Missä nämä sellaista valittavat? Linkkiä.
- Anonyymi
Taas on ollut sisälukutaito hukassa: Valitus koski nimittäin muuttotappio-kuntia, joissa saattaa tulla alle 100 hautaamista vuodessa ja firmat sukupolvenvaihdos iässä. Mitenkä myydä yritys, joka ei ole kannattava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on ollut sisälukutaito hukassa: Valitus koski nimittäin muuttotappio-kuntia, joissa saattaa tulla alle 100 hautaamista vuodessa ja firmat sukupolvenvaihdos iässä. Mitenkä myydä yritys, joka ei ole kannattava?
Joo ei ymmärrä niin ei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei ymmärrä niin ei ymmärrä.
Joutaa kuolla sellainen kun ei ymmärrä missä jonkun busineksen kannalta pitäisi kuolla
- Anonyymi
Tuuli puhaltaa autiotalon ikkunoista ja asuinsija ei tunne heitä.😵
- Anonyymi
Ei kai kellään ole kohta enää vara kuolla näillä hauturihinnoilla
- Anonyymi
Hauturit kusessa, valtio voisi tukea näitä ruumiinryöstäjiä tuomalla esim. Ukrainasta ruumiita konttikaupalla. Taas olisi haudattavaa!
- Anonyymi
Mikä siinä maksaa raato kuoppaan ja se on siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä maksaa raato kuoppaan ja se on siinä.
Jostakin luin, että 300 eurolla oli mahdollista. Sisälsi kyydit ja kuolinpuvun. Tuolla hinnalla ei kannata enää tehdä itse laatikkoakaan. Vajaasärmäinen raakalautakin lähes euron metri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostakin luin, että 300 eurolla oli mahdollista. Sisälsi kyydit ja kuolinpuvun. Tuolla hinnalla ei kannata enää tehdä itse laatikkoakaan. Vajaasärmäinen raakalautakin lähes euron metri.
Miksi sitä hyvää lautaa tarvii tunkea maan sisään. Järki hoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä hyvää lautaa tarvii tunkea maan sisään. Järki hoi.
Mulle biojätepussi ja kuoppaan vaan. Voitte heittää vaikka kompostiin biodieseliä tulee hyvin koska olen läski.
- Anonyymi
ONhan se eräänlainen helvetti elää hämeenlinnassa elävänä kuoleena kun ei oo varaa ees delataö
- Anonyymi
Olet taas oikeassa. Paikkakuntien kannattaisikin ryhtyä kilpailemaan siitä, missä on halvinta ja luonnollisinta kuolla. Hämeenlinnalla on hyvä etulyöntiasema, kun on jo valmiiksi olemassa ”kuoleman korttelikin” ihan keskustassa. Markulle vinkki ja pian on meillä maailman suurin kummitustalo ja hautaustoimisto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3432735Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1191512Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56957Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15924Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27904Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo148874- 78862
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar204819En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57815