Aurinko nousi tänäänkin. Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ❤️😊☕⚜️💫
Maailma kulkee radallaan
63
278
Vastaukset
Lumi satelee hiljalleen, on talvi vielä täällä ❤️😊☕❄️🐺
- AnonyymiUUSI
Huomenta 😘
Tähän päivään ihan höttöaivona ihastuksesta. Mitenköhän tää nyt taas tälleen🫠Itse kun ihastun aika harvoin, ja yleensä kunnolla silloin ja se muuhun koskaan johda, kuin sydämen särkymiseen sitten.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Itse kun ihastun aika harvoin, ja yleensä kunnolla silloin ja se muuhun koskaan johda, kuin sydämen särkymiseen sitten.
Suurta itsekkyyttä olla hyväksymättä , ettei kohde tunne samoin.Sunki ikäiselle pitäisi olla selviö, ettei aina saa haluamaansa.
Anonyymi kirjoitti:
Suurta itsekkyyttä olla hyväksymättä , ettei kohde tunne samoin.Sunki ikäiselle pitäisi olla selviö, ettei aina saa haluamaansa.
Missä kohtaa olen väittänyt, että pitää saada haluamansa?! Kyllä olen jo perkele tajunnu sen ajat sitten ettei vittu kiinnosta!!!
Anonyymi kirjoitti:
En toivottavasti ihastu enää ikinä kehenkään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Missä kohtaa olen väittänyt, että pitää saada haluamansa?! Kyllä olen jo perkele tajunnu sen ajat sitten ettei vittu kiinnosta!!!
Onneks minä alan olleen jo huonos kunnos niin että ei pysty tunteen mitään hekumaa näillä kivuilla ja huimauksel.Tärkeintä on nyt lepo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneks minä alan olleen jo huonos kunnos niin että ei pysty tunteen mitään hekumaa näillä kivuilla ja huimauksel.Tärkeintä on nyt lepo.
Lisään.Meil oli sama se ku ollaan kaivattua vanhempia reilummin.Tsemiä.
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Meil oli sama se ku ollaan kaivattua vanhempia reilummin.Tsemiä.
Eipähän tässä iässä tarvii enää mistään hekumasta haaveilla. Parempi ku kuolo jo korjais pois.,
Päivä on kirkas, lumihiutaleet
❄️ kilvan maahan leijailee,
tuuli kylmä, hönkäilee,
🌬️ jäätyy sydän, mutta ei hätää,
meidän rakkautemme ei häviä.
Olemme kosmisessa rytmissä,
✨ ikuisessa, ilman aikaa,
koko maailmankaikkeus pysähtyy
🌌 ja me tanssimme sen sydämessä,
tähdet tuikkivat meille valoa. ✨
Koko olemassaolo sykkää,
💫 ikuisessa liikkeessä,
me olemme vain pieni osa sitä,
mutta silti kaikki, mitä tarvitaan.- AnonyymiUUSI
Hyvää lumipäivän huomenta😊👩❄️♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää lumistä päivää huomenta kivaa sinullekin 😊❄️♥️
Kiitos ja hyvää vapaapäivää😊👩❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Oikein mukavaa päivää sinullekin ihana 😊❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Hups, mulla ei ihan vielä oo vapaata. Huomenna vasta. 😊❄️♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistisairaus jyllää. Susi sanoi sulle jotta tänään vielä töitä ja senjälkeen pitkä vapaa. Ootko edes sama emoiji?😳🙄
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Lumipäivä on kiva sana 😊❄️♥️
Lumikirsi on oikeasti nimi.
Anonyymi kirjoitti:
Lumikirsi on oikeasti nimi.
Lumikirsi on kiva nimi. Aivan ihastuttava. 😊❄️♥️
- AnonyymiUUSI
Täytyy vähän treenaa😊👩❄️♥️palataan myöhemmin🤗
- AnonyymiUUSI
En usko.
- AnonyymiUUSI
" Täytyy vähän treenaa" Ilmeisesti vai lieneekö kyse lihassairaudesta.Päikkäreitä ja väsymystä haukotteluineen tuiki tiuhaan. Syynsä näkyy hänelläkin olevan netissä istuskeluun.
- AnonyymiUUSI
Niinhän tuo kulkee vinhaa vauhtia. Kiitosta sinne, vaikka mukanaolo välillä takkuaakin. Mutta hyvillä mielin aamunousut sujuu, ei ole valittamista ollut.
Hyvää päiväohjelmaa ja kaikkea kivaa.:) - AnonyymiUUSI
Hyvää päivänjatkoa sudelle. 😊👍 Lumisateessa saa ihmetellä, auringosta ei tietoa. ☀️ Eiköhän siellä pilvien takana jossain on. 😊👍
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On niin valkeaa, että varmasti on jossain ⚜️☀️❄️ hyvää päivänjatkoa 😊
Kiitos! 👍😊
- AnonyymiUUSI
Se siinä vittu on onkin suurinnongelma vaikka kuinka toivoo kuolemaansa ei se saatana estä seuraavan aamun koittamista mu uskoisin että kun opit oikei pelkäämään sitä kuolemaa ni pääset hengestäsi helpommin toki mulla on elämässäni menetettävää nääs lapseni mutta se ei estä mua silti toivomasta kuolemaani kun ajatuksena nää jos mä kuolen ensin ni ei mulla ole mitään menetettävää sen jälkeen lapseni ovat taas se syy mikä estää itse itseäni tappamasta on helpompaa kun se joku toinen tekee puolestani lasteni ei tarvitse käyttää omia rahojaan hautajaisiini ja heillä on joku jolle kostaa siitä mahdollisesti tuleva pahaoloa etteivät ainakaan viattomiin sivullisiin sitä kosta ja jos niin kävis että mahdollisesta yrityksestä huolimatta jäisin henkin itse ottasin valtiolta kerta korvauksen ja kostaisin itse yrittäjälle sattuis enemmän taas kun se että sennjoku puolestani kostais kertakorvaus taas siksi että en tiedä miten korvausten kävisi kun ei ketään keltä niitä edes yrittää periä takaisin uhrille kun maksaa valtionkonttori kaiken
On taas kiva, mennä paskalla fiiliksellä töihin. Kiitos vaan.
- AnonyymiUUSI
Ai sinulla olikin työpäivä😊👩❄️♥️Hyvää työpäivää 🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinulla olikin työpäivä😊👩❄️♥️Hyvää työpäivää 🍒
Kiitos ihana. Mukavaa päivää sulle. 😊❤️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihana. Mukavaa päivää sulle. 😊❤️❄️
Kiitos ollut vähän tekemistä tänään😊👩❄️♥️🍒
- AnonyymiUUSI
Kohtahan sä pääset taas lähetteleen vastaemojeita, kaikki on sitten niin kivaa ja mukavaa.
- AnonyymiUUSI
Mikä sulla nyt taas on. Sulla on kirsikan mukavat halaukset ja sydämet. Niin ammenna niistä hyvä fiilis päivääsi ja unohda muu.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla nyt taas on. Sulla on kirsikan mukavat halaukset ja sydämet. Niin ammenna niistä hyvä fiilis päivääsi ja unohda muu.
Kun tullaan sanomaan aina siitä, kuinka pitää vaan unohtaa ja antaa olla ja että on itsekästä etten usko ettei ihastus minusta välitä jne jne
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kun tullaan sanomaan aina siitä, kuinka pitää vaan unohtaa ja antaa olla ja että on itsekästä etten usko ettei ihastus minusta välitä jne jne
Nyt en ymmärrä missä tuollaista on joku sanonut tässä ketjussa. Mennyt multa jotain ohi. Mutta ammenna energiaa positiivista ihmisistä ja asioista ja äläkä jää märehtimään negatiivisia asioita.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä missä tuollaista on joku sanonut tässä ketjussa. Mennyt multa jotain ohi. Mutta ammenna energiaa positiivista ihmisistä ja asioista ja äläkä jää märehtimään negatiivisia asioita.
Tuolla ylempänä se oli.
Anonyymi kirjoitti:
Ja minun kohtalona on vaan tyytyä pelkkään tekstiin ja hymiöihin ruudulla ikuisesti?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja minun kohtalona on vaan tyytyä pelkkään tekstiin ja hymiöihin ruudulla ikuisesti?
Jos kirsikka ei halua livetapaamista niin sun pitää jatkaa teidän juttua tekstimuodossa. Kirsi kyllä aikanaan ilmoittaa kun on valmis näkemään. Anna aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos kirsikka ei halua livetapaamista niin sun pitää jatkaa teidän juttua tekstimuodossa. Kirsi kyllä aikanaan ilmoittaa kun on valmis näkemään. Anna aikaa.
Kyllä sen olen ymmärtänyt.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Esim. tämän kirsikan kanssa tekstailu ja hymistely jatkuu osaltasi niin kauan, kun annat sen jatkua. Ja pitkään on jatkunutkin saman aihepiirin toistaessa itseään, päivä toinen toistaan seuraten. Jos livessä kiinnostaisi tutustua toiseen, siitä voisi molemmilta vaatia suoraselkäisyyttä : Haluaako mieluummin jatkaa anonyymisti entiseen malliin vai ei. Näin yksinkertaista-- tässä tapauksessa. Show must go on kuvitelmissa.
- AnonyymiUUSI
Oletko jo ehtinyt valmistaa niitä itsetehtyjä pihvejä? Mulla on osa niistä eineksistä haalittuna kasaan. Teen ehkä sittenkin mex.patajauhistortillaa tässä piakkoin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tein siitä eilen texmex pataa. Ei ollut sipulikeittoaineksia kotona. ⚜️
Oliko Hyvää 😊👩❄️♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Hyvää 😊👩❄️♥️🍒
Se on hyvää kyllä. Teen sitä aika usein ja joskus sen kanssa maissi sipsejä. 😊❤️❄️⚜️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvää kyllä. Teen sitä aika usein ja joskus sen kanssa maissi sipsejä. 😊❤️❄️⚜️
Ok varmasti sitten Hyvää on😊👩❄️♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ok varmasti sitten Hyvää on😊👩❄️♥️🍒
On 🤗❤️ mitäs aiot touhuta tänään? 😊❤️❄️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On 🤗❤️ mitäs aiot touhuta tänään? 😊❤️❄️
Kohtapuoliin ruokaa tehdä😊❄️♥️🍒
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Okei kivaa. Tulee hyvää ☺️❤️⚜️❄️
Saas nähä👩😊❄️♥️🍒
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tein siitä eilen texmex pataa. Ei ollut sipulikeittoaineksia kotona. ⚜️
Ok. Se on aina hyvä valinta. Tortilloista saa helposti väännettyä pitsoja itselleen. Lopputulos on hyvin rasvainen mutta kyllä niitä toisinaan voi syödä hyvällä omallatunnolla :). Vastapainoksi hengästyttävä liikunta, sillä se on kaiken liikunnan ja pitkälti myös terveyden ylläpitämisen ydin.
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Se on aina hyvä valinta. Tortilloista saa helposti väännettyä pitsoja itselleen. Lopputulos on hyvin rasvainen mutta kyllä niitä toisinaan voi syödä hyvällä omallatunnolla :). Vastapainoksi hengästyttävä liikunta, sillä se on kaiken liikunnan ja pitkälti myös terveyden ylläpitämisen ydin.
Näin on. Joskus voi syödä, mutta pitää pääosin syödä kevyemmin. Onneksi mulla on sykettä nostavia harrastuksia ja työssäkin saa liikuntaa.
- AnonyymiUUSI
Täytyy nyt vähän relata palaan👩😊❄️♥️🍒😴
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ota rennosti. Palataan 😊❤️❄️
Hyvää iltaa😊♥️👩
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvää iltaa ❤️😊⚜️❄️ miten on mennyt? 😊❤️
Kiitos ihan hyvin, mites siellä😊♥️🍒👩
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ihan hyvin, mites siellä😊♥️🍒👩
Kiitos hyvin täälläkin. Vielä muutama tunti. 🤗❤️❄️⚜️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvin täälläkin. Vielä muutama tunti. 🤗❤️❄️⚜️
Huomenna oli ne vapaat😊♥️🍒👩
- AnonyymiUUSI
Aurinko mihkää nouse
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869