Kun nähtiin 🥺.
Katsoitko mua yhtään
84
4566
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin. Katsoitko sinä?
- Anonyymi
P.s ei taidettu nähdä toisiamme? Olisin halunnut kyl.
- Anonyymi
En, olet ilmaa vain minulle.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Meinasin kommentoida, mutta sainpas vedettyä takaisin 🤭. Nyt hyvää yötä miehelle.
- Anonyymi
🫣katsoin sormien välistä
- Anonyymi
Loit oman katseesi maahan joten käytin kerrankin tilaisuuden hyväkseni ja yritin selvittää perimmäisen olemuksesi.
- Anonyymi
Mitä selvisi?
- Anonyymi
Kerro jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä selvisi?
Ajattelen nähneeni siinä nyt ainakin pilkahduksen hyvää. Muu on vielä prosessoinnin alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen nähneeni siinä nyt ainakin pilkahduksen hyvää. Muu on vielä prosessoinnin alla.
Nyt kyllä varmaan liioittelet. T nihilist
- Anonyymi
Katsoin peppuasi selkääsi hiuksiasi kuuntelin ääntäsi.
- Anonyymi
Katsoitko 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoitko 😘
Katsoitko itse? Välitätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän
Olin onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin onnellinen.
No mistä olit onnellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan.
Myös.
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Taisin huomata sut vähän liian myöhään ja en nähnyt kasvojasi ku olit väärinpäin 🤔😘😧
- Anonyymi
Katselin kyllä eilen erästä miestä.
🤩- Anonyymi
Minä ihanaa naista 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihanaa naista 🤩
Milloin?
- Anonyymi
Huomasitkohan viimeksi silmäniskuni?
- Anonyymi
Katsoitko sinä😍😍😍
- Anonyymi
No katsoin jos uskalsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsoin jos uskalsin
Tämä. Halusta se katsominen ei ole kiinni. Hsluaisin katsoa enemmän kuin mitään muuta. Mutta kun et ehkä halua tulla katsotuksi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsoin jos uskalsin
Sivusta - Voi miten me molemmat katselimmekaan tänään kaikkialle muualle kuin toisiimme paitsi kun kohtasimme, sillon katsoimme toisiamme hymyillen ja suutelimme hellästi
- Anonyymi
Katsoin että sielähän se rakas ajalee... Piti vaan huomioida liikennettä niin ei voinut kovin kauan katsoa vaikka olisin halunnut. 🥰❤️❤️❤️
- Anonyymi
No voi että♥️
- Anonyymi
Kiitos. Pyörällä kuljin. Harrastusta siitä minulle ei tosin saa sillä suojelen sen verran munaskuitani rasitukselta. Kilpapyörien satulat ovat pahimpia, niin pieniä. Kyllä se satulalla istuminen vaan taitaa painaa eturauhasta pidemmän päälle. Stubbillekin hieman mietittävää tästä aiheesta.
- Anonyymi
Intensiivinen tuijotus puolin ja toisin. m>n
- Anonyymi
Milloin ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ja missä?
Sori en paljasta ajankohtaa, ettei täällä hyökätä kimppuun. Rakkaus. m>n
- Anonyymi
En ole nähnyt "ketään" joten en ole voinut katsoakaan.
- Anonyymi
Katsoin mutta kerran parissa viikossa on kyl tosi vähän 😥
- Anonyymi
Tirkistelin perääsi ovisilmästä. Sinä et ehkä sitä huomannut. Sitten laitoin alaoven kameran päälle ja kurkin sieltä😂
Mitäs jos hommais vielä riistakameran? 📸
🥸🤓- Anonyymi
Meillä ei alaoven kamera kuvaa ennenkuin joku on painanut summeria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei alaoven kamera kuvaa ennenkuin joku on painanut summeria.
Mulla on. Mutta en ehdi enkä viitsi stalkata ketään ja sitä paitsi tulija näkee kun siihen alaovelle kameraan ilmestyy lamppu😂Lamppu syttyy kuten joskus blondilla. Tosi harvoin kylläkin.
Volttikuskit usein sitä soittelee
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on. Mutta en ehdi enkä viitsi stalkata ketään ja sitä paitsi tulija näkee kun siihen alaovelle kameraan ilmestyy lamppu😂Lamppu syttyy kuten joskus blondilla. Tosi harvoin kylläkin.
Volttikuskit usein sitä soittelee
🚬👩🏻🦳Onko sinulla naisia esittävä mies huono itsetunto? Kysymys on retorinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla naisia esittävä mies huono itsetunto? Kysymys on retorinen
Morjens 🫡 en oo nähnyt tätä kysymystä tällä välilehdellä mutta oon varmaan vastannut muualla vastaavaan etten edelleenkää oo mies.
Oon kuvankin kehdannu laittaa linkaten mutta hyvä jos et oo nähny.
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Onko asiallista kysyä moista asiaa näkövammauäiselta?
- Anonyymi
Katson aina 😘 .
- Anonyymi
Miltä näyttää?
- Anonyymi
Tulitko vastaan?
- Anonyymi
Tulin vastaan, jos olet sama.
- Anonyymi
Tänään ei tultu. Näin hänet kyllä kauempana..
Toivottavasti huomenna nähdään paremmin 😊
Näin nyt illalla menevän tuosta ohi..
Olisi toiveissa kyllä että mentäisiin joskus yhdessä ulkoilemaan, aamulla tai illalla.- Anonyymi
Oli aivan liian liukasta ulkoiluun, vaikka miten ois nastaa kengissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli aivan liian liukasta ulkoiluun, vaikka miten ois nastaa kengissä.
Ei tänään ollut.
- Anonyymi
Aamulla oli kyllä ihan hyvä keli. En kyllä asfaltilla kävellyt vaan luonnon helmassa hiekkatiellä. Toki sielläkin oli liukkautta paikoin.
- Anonyymi
Katselin yhden naisen kuvaa ja hoitelin kädellä paineet samalla.
- Anonyymi
Otan osaa 😏
- Anonyymi
Voisit kokeilla myös anttilan kataloogia?
- Anonyymi
Eikä ole nastaa kengissä. Siitä muistutuksena mojovat mustelmat kun flippasin perjantaina 😩Ehkä ne joskus hankin.
- Anonyymi
Ai nähtiin? Sinä näit. En minä.
- Anonyymi
Minä ajelen reippaasti pyörällä. Silmät kiinni enkä katsele jos vaikka on jäätä alla😂Mitään äkkinäistä liikettä tosin ei saa tulla tai flippaa
🚲
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Eikö sulla tuu gubbe vatta tielle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla tuu gubbe vatta tielle?
Painan 48 kg ja 162 senttiä pitkä. Eipä oo mahaa kuin nimeksi
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Silmät- en voinut irrottaa katsettani mitenkään helposti hänen silmistään. Uppouduin niihin täysin. Ja voin sanoa, että tiedän maailman vahvimman huumeen. Huumeen, josta ei voi vieroittautua. Olen koukussa, nalkissa. Vangittuna hänen katseeseensa.
Tämä oli joskus, nyt en voi olla enää varma.
😔
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Näinkö se naisia esittävä mies on käynyt taas marketissa hypnotisoimassa avarni följyssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö se naisia esittävä mies on käynyt taas marketissa hypnotisoimassa avarni följyssä?
Ajattele gage- tässä kommentissa oli merkein sitä alan sanastoa, mitä voit havainnoida korvat höröllä. Et voi ku voittaa😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele gage- tässä kommentissa oli merkein sitä alan sanastoa, mitä voit havainnoida korvat höröllä. Et voi ku voittaa😆
Avarnin aulaemännän homma olisikin varmaan sul k vähemmän stressaavaa mitä esim kenttätyö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avarnin aulaemännän homma olisikin varmaan sul k vähemmän stressaavaa mitä esim kenttätyö
Jos nimittäin kokee jo internetin selaamisen näin kokonaisvaltaisen intensiivisesti, niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nimittäin kokee jo internetin selaamisen näin kokonaisvaltaisen intensiivisesti, niin
Ilman muuta taustalta voi kuulua vaikka erilaisia omia aistiharhoja vahvistavia ääniä. Tai sitten kyseessä on psychosis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta taustalta voi kuulua vaikka erilaisia omia aistiharhoja vahvistavia ääniä. Tai sitten kyseessä on psychosis
Niin niin, painahan sinä siis korvanappia syvemmälle klani, kyllä se siitä järjestyy vielä suureksi erävoitoksi. I can go on on you know lil boi
- Anonyymi
Missä me nähtiin ?
- Anonyymi
Tämä on varmaan naiselta eli ei minulle, mutta en katsonut ollenkaan tarpeeksi ja harmittaa.
- Anonyymi
Tänään ainakin minä näin tuossa lähellä missä asun. Yhdeksän aikoihin.. menit pyörällä ohi
🚴🏻💨 👀😯- Anonyymi
Pyörälläpä hyvinkin.
Just tulin töistä ja taas kohta 👯♀️🩰
Harmi ettei nähty vaikka sivuille katselin 🙄👀
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Ymmärrän kun oli liukasta ettei siinä sivuille vilkaista 🙋🏼
- Anonyymi
En ole nähnyt tummatukkaista lyhyttä miestä, harmittaa kun en ole!
- Anonyymi
Onko näin naisena esiintyvä mies, eikö niitä saa irtotakatukalla tai muilla tuunausosilla jos alkaa kyllästyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin naisena esiintyvä mies, eikö niitä saa irtotakatukalla tai muilla tuunausosilla jos alkaa kyllästyttää?
Sinulla ilmeisesti triggeröi tummatukkaiset lyhyet miehet 😆
- Anonyymi
Kokemusasiantuntija palstalla taas 🙄
- Anonyymi
Jos alkukirjaimesi "Mar", tunnistat ja omani "Ki", laita viestiä☺️ Jäit ajatuksiin.
- Anonyymi
Eikö teitä. Kahta puupäätä saada pois näiltä palstoilta? Ei ihme jos tulee eroriitoja ja toisten tapaamisia,teidän aiheuttamia tappoja varmaan tullutkin jo! Mies tappaa vaimonn ja lapsetkin,on tapahtunut muutama aikaa sitten!
- Anonyymi
Ruusunpunaisilla laseilla tirkistelen miesrakas sinua
- Anonyymi
Katsoin,koska halusin nähdä paatuneen naamasi.
Olin sitä varmasti itsekkin.
Näinhän se on pakostakin mennyt,kun kenellekkään huvita "antaa". - Anonyymi
Likinäköni ei tarkentunut tunnistuksen tasolle. Kaupassako se oli? Vai työpaikkalla? Kadulla ehkä? Olithan se Sinä, hyvännäköinen ja tumma tai vaalea, hieman keskipainoinen lähellä keskipituutta?
- Anonyymi
Pylllyä vähän vilkasin. Hyvältä näytti edelleen
- Anonyymi
Eipä sinne autoletkan sumppuun paljo nähnyt.Auton vilaukselta.
- Anonyymi
Pakko mennä taas 🤗❤️heippa rakas, pusuja
jos oot täällä.
Nahka ois niin tuntunu hyvältä nahan päällä peiton alla 💋
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
💋(kokeilin huulipunaasi, sori🤭)
🚬🧔
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi385939Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273143Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1841962- 521696
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211084- 591041
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60988Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32966- 133901
- 40853