Lappeenrannan seurakunta antoi luvan käyttää kirkkoa samaa sukupuolta olevien häihin. Samaa sukupuolta olevien avioliiton vihkiminen on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon virallisen linjan vastaista.
Lue lisää https://yle.fi/a/74-20138198
Lpr:n seurakunta vihkii homoja avioliittoon
5
227
Vastaukset
- Anonyymi
No ei sit muuta ku appiukolta kättä pyytämään
- Anonyymi
Pahuus ja pervous asuu kirkollispiireissä myös
- Anonyymi
Ei sitä kännissä huomaa muutenkaan.
- Anonyymi
Sivistys tulee kirkkoonkin. Hieman myöhässä tosin. Miksi on muuten salllittu noin rasistinen laitos tässä maassa ja heillä vielä lupa kerätä ihmisiltä veroin varoja? Eihän sielllä kaikki seniilit ukot edelleenkään hyväksy esimerkiksi naispappeutta. Kaikki tuet helvettiin, jos ei ala ihmisten syrjintä loppua.
- Anonyymi
On vain kaksi sukupuolta .on mies ja nainen.vain nainen voi saada lapsia.kaikki muu ajattelu on pervoutta ja epänormaalia elämää kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509