Joko minä joka kirjoitan pitkiä viestejä muille ihmisille jotka ovat myös saanut Lievän älyllisen kehitysvamman olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tai ne ihmiset on saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman jotka ei osaa kirjoittaa pitkiä kirjoituksia ja valittaa minusta jatkuvasti kehitysvamma puolella työntekijöille v.
Kun Kehitysvammaisten puolella en osaa edes sitoutuu työkeskus ryhmässä käymiseen ja kun ohjaajat käski siivota minä aloin sitten kerää muiden kehitysvamma ihmisten työpöydän tavarat pois kun olin omat eka kerännyt ja ne muut kehitysvamma ihmisenä koki minut hyökkäävänä ja pelottavana
Miksi Kehitysvammaisille ei voi vanhemmat ja muut läheiset sanoa jos toinen ihminen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma kirjoittaa pitkiä kirjoituksia ja puhuu paljon eli on liika puheliaisuus.
En usko, että Adhd on oikein laitettu minun kohdallani vaan tämä on Kehitysvamma oire.
Kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu purkaa Adhd diagnoosia ja lisäksi Adhd hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle, kun taas Autismi hoito kuuluu
Ja miksi kehitysvamma psykiatri lääkäri sanoi ne ei ala selvittää enää autismia ja Kehitysvamma lääkäri huusi ja sano kun ohjaajan kanssa kävikin kehitysvamma lääkärillä, että millä perusteella on Adhd oikein ja ne sano Adhd on omalla kohdalla vaikea
En usko että Adhd on minun kohdallani oikein, kun,kun tuon suhteen on todettu ne ihmiset joilla on Adhd alkaa käyttää alkoholia ja huumeita esim kaksi veljeä käyttää huumeita ne on saanut kuulla selvittämättä Adhd tai Autismi diagnoosi.
Lisäksi nuo kaksi veljeä sanoo olen joskus liian viisas joskus tyhmä.
Kehitysvamma on omalla kohdalla vahvuus osaan ottaa selvää asioista ja matematiikka on vahvuus on ja hyvä numero muisti josta vanhemmat ja veljet jaksaa kysyä miten voit älyllisen Kehitysvamman saaneeena muistaa ulkoa puhelinnumerot jne.
Ja käytös ongelmat tulee omalla kohdalla, kun minä kirjoitan pitkiä kirjoituksia muille ihmisille joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ne ei muut kehitysvamma ihmisenä valittaa ei jaksa lukea pitkiä kirjoituksia ja sanoo, että ne ei osaa kirjoittaa pitkiä kirjoituksia.
Vaikea saada Kehitysvamma puolella kavereita ja ystäviä jos ne ei kommunikoi yhtä samalla tavalla kuin minä.
Ja Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo enkö huomaa, että muut kehitysvamma ihmisenä ei jaksa kun minä puhun en osaa kuunnella ja minä keskeytän jatkuvasti niiden puheen, kun en jaksa odottaa.
Yksi kehitysvamma puolella työssä oleva ohjaaja joka oli opiskellut nepsy alaa heti sano, että olen vaikea Adhd ja se väittää että Adhd on äidin tai isän kohdalla selvittämättä ja Adhd voi olla myös sisaruksilla selvittämättä vaikka ne on käynyt lukion ja alkanut käyttää huumeita.
T. Henna Maria Espoosta
Kehitysvamma väärin vai ei
Anonyymi-ap
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912