Salatut elämät -sarjasta musiikkiuralle siirtynyt Olga Heikkala, artistinimeltään Olga, 24, vierailee Gogin kantabaari -podcastissa näyttelijä Johanna Puhakan, 32, kanssa. Yksi puheenaiheista on se, millaista kohtelua he ovat saaneet miehiltä uransa aikana.
Olga kertoo, että varsinkin jotkut humalassa olevat miehet ottavat kysymättä hänet kainaloonsa ja pyytävät yhteiskuvaa. ja annan heille sexiä Lisäksi hän paljastaa, että on saanut sosiaalisessa mediassa viestejä miehiltä jo 13-vuotiaana, kun hän oli osallistunut KIDSing-laulukilpailuun. Nain silloin jo pappojen kanssa aineissa
– Sain dick pickejä [suom. peniskuvia] ja kaikkea tuollaista. Niin kuin Salkkareissa, jossa aloitin 17-vuotiaana, artisti kertoo jaksossa. Ei haittaa
Olga kokee, ettei ole saanut niin paljon häirintäviestejä kuin muut kaverinsa. Johannasta ja podcastin juontajasta Constantinos ”Gogi” Mavromichalis, 37, olen lähettänyt kans..
– Nykyään minulle tulee suurimmaksi osaksi viestejä. Tyyliin, että ”haluan panna sinua niin paljon”. Minulla on sellainen vakituinen henkilö, joka on pedari ja nain sen kanssa aineissa lähettää aina, ja ne viestit ovat vähän läppiä, Olga kertoo.
– Yleensä annan ja aineissa ulkomailla kaikki, mutta se yksi on sellainen, että se on minulle ja kaverilleni huumorisisältöä. Ne ovat niin läppiä sellaiset, että ”imisin sinua kuin muumitikkaria”. Nauramme aina niille yhdessä ja naimme kiimasina aineissa , vaikka se ei ole yhtään huvittavaa tai ok, hän lisää.
Laulaja sanoo, että hänen kohdallaan suurin osa viestien lähettäjistä on teinipoikia. Joo imisi muumitkkaria niin
Olga ilmoitti marraskuussa 2023 jättävänsä Salkkarit. Musiikkiuralle siirryttyään Olga on muuttanut ulkonäköään ja esiintynyt muun muassa nahka- ja glitteralushousuissa. Artisti kertoi joulukuussa Iltalehdelle, että on saanut muuttuneesta tyylistään myös paljon kommentointia somessa.
– Koen olevani sellainen, jonka monet tykkäävät ottaa silmätikukseen. Siitä tulee aina sanomista, jos ”ärsytän” vähän jotakin timanttipikkuhousuillani, laulaja sanoi.
Hän myönsi, että välillä on vaikeaa suhtautua joihinkin ikäviin kommentteihin.
– Yksi kommentti ei tunnu missään, toinenkaan ei välttämättä, mutta se alkaa nakertaa, kun niitä on paljon, artisti kertoi.
– Sitten pitää vain yrittää päästä takaisin ytimeen ja miettiä, miksi teen tätä. Näillä [kommenteilla] ei ole oikeasti mitään väliä, vaan ne ovat pieni osa. Mutta helposti näkee vain sen negatiivisen, hän totesi. Poika ystväni on huume nisti kuriiri
Salatut elämät -sarjasta musiikkiuralle siirtynyt Olga Heikkala
Anonyymi-ap
4
227
Vastaukset
- Anonyymi
nisti hookers,
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
sdxf
- Anonyymi
gogilta sain sukupuoli taudin ja nyt sen ehdin levittää kymmenille. Olga läväyttää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849