Olin suuttunut miehelleni koska kävi pettämässä minua säännöllisesti töidensä lomassa aina alkuviikosta. Väitti ettenhän jää mistään paitsi, jos näin muka olisikin. Jäin kyllä paitsi paljosta koska kerta viikkoon ei minulle riittänyt vaikka sessiomme saattoivat pari tuntia kerrallaan kestää.
Eihän hän suoraan tunnustanut mutta totuus oli että haistoimme koiran kanssa nuo hänen hyppynsä.
Päätin että niin sitten minäkin. Laitoin hänen virkapukuiselle ystävälleen viestiä tilanteesta joka helpotuksekseni suostui oitis tulemaan ja helpottamaan kiimaani. Neuvoin mitä kautta sisään pääsee ettei mieheni huomaa kameroista ystävänsä vierailua.
Olin jo toki liukas kun Sami saapui pienen pihametsän kautta komeana tummansinisessä asussaan..
Sitä saa mitä tilaa
2
2698
Vastaukset
- Anonyymi
Lohdutuksesi voin kertoa et ole yksin kokemuksesi kanssa. Olimme olleet yhdessä vuoden verran kun mieheni työ päivät yllättäin pitenevivät useesti. Hyvä ystäväni kertoi nähneensä mieheni, syrjäisellä uima rannalla suutelemassa vieraan naisen kanssa. Otinkin selvää nainen samas työ paikkaa, mieheni myönsi seksi suhteen. Anneli anteeksi tekojaan jonka sovimme keskenämme, päätin kuitenkin kostaa tekosen. Kuntosalilla yksi söpö mies jonka kanssa synkännyt pitkän aikaa tosi hyvin, olin viettämässä ystäväni kassa ravintola iltaa kun tämä söpöläinen myös samassa paikassa. Pyysin samaan pöytään ajatuksella isken hänet illan päätteeksi, annoin hänen ymmärtää olen valmis hänelle. Lähdimme yhdessä hänen asunnolleen, rakastelimme aamuun saakka intohimoisesti. Yllätyin miten hyvää teki olla vieraan kanssa, miehelleni en kertonut kotiin mentyä. Nykyään tapailemme silloin tällöin seksin merkeissä, jäin koukkuun tähän mieheen tai paremminkin seksiin hänen kanssaan. Rauni 39
- Anonyymi
Samin silmät kiiluivat halusta, ja jo eteisessä hän kaappasi minut karhumaiseen syleilyyn suudellen ja nuollen huuliani, kaulaani.. toinen käsi piti minua lukittuna paikoillaan kun toinen vaelteli isoilla rinnoillani, välillä nipistäen kiihkosta arkoja nännejä.
Samin kiihkeys pelotti ja samalla lisäsi himoani tuota äärettömän älykästä, komeaa ja vahvaa miestä kohtaan. Aikalailla oman mieheni vastakohta jonka älykkyyttä kään en juurikaan enää arvostanut kieroilujensa takia.
Sami irrottautui minusta huohottaen ja riisui vaatteensa eteiseen nopeilla liikkeillä. Menin jo makuuhuoneeseen peiton alle ilkosillani odottamaan.. tunsin vain himoa ja pienen koston maun suussani kun päätin etten aio syyllistyä kuten ei miehenikään valehteluistaan.
Sami repäisi peiton päältäni lattialle ja komensi minut ylös viereensä seisomaan. Säikähdin taas vähän mutta tottelin pillu kuitenkin halusta sykkien. Sami siveli isoja H-kupin rintojani ihaillen, välillä suudellen ja lopulta nännejä vuorotellen imien. Huomiointi teki niin hyvää että vaikeroin hiljaa enkä voinut kuin antaa käteni vaeltaa Samin valtavan tuntuiselle kalulle. Tunsin suonet jotka kiristelivät ihanasti pinnalla kalun tuskaisessa seisokissa. Sami komensi minut istumaan sängylle ja ottamaan seisovan kalun suuhuni. Aloitin kuitenkin nuolemalla tuota mahtavaa ilon tuottajaa joka noin edukseen seisoi käyttöäni varten. Lopulta Sami otti hiuksistani varoen kiinni ja melaansa ohjaten pakotti kalun suuhuni. Miten nautinkaan sen mausta ja ihanuudesta suussani. Sami silitti kasvojani hellästi toisella kädellään kun aloitin hitaasti liikuttaa suutani turvonneen ihanuuden ympärillä. Olin aivan kiimasta sekaisin. Samin oli lopulta irrotettava minut kalustaan koska olin jo imenyt niin että kalun päähän tuli verenpurkaumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3222954Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä582689- 1201722
- 1181450
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030