Mieliasentoni

Anonyymi-ap

Jotkut laukeavat nopeasti ja jotkut hitaasti, joskus johtuu kokemuksen määrästä, joskus jostain muusta. Jos on oikeen nautinnollinen tuokio, kyllä minä pidättelenkin orgasmia, ja mielikuvasta voi nauttia joskus myöhemmin. Kaksi kertaa joko minä olen lauennut tai toppi, kun hän on asettunut 69-tapaan päälleni ja kulli minun suuhun. Siinä on pieni ja kenties vähän impotentti kullikin ok, tuntuu niin eksoottiselta, kun esinahka lähenee kitalakeani, ja molemmissa on se päällä oleva imenyt minun kullia myös, mutta sopii se minulle yksipuolisenakin.

8

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus ottaa ihan pannuun kun orgasmi tulee liian nopeasti. Varsinkin silloin kun joku ottaa suihin tai kun minua naidaan. Ennätys taitaa olla se kun kundi sai kerran tuupattua, niin mulla lensi mälli. Ja toki toi, kun olet selälläsi ja toinen tulee päällesi 69:iin ja näet kun terska lähestyy suutasi ja kivespussit laskeutuvat naamallesi.

• Anonyymi

Liian nopeaan orkkuun voi auttaa, että runkkaa, vetää käteen vähän ennen kuin lähtee kavereita tapaamaan.

Lakkaahan se vähäksi aikaa haluttamasta ja voi tulla morkkista, moraalista krapulaa, kun on saanut siemensyöksyn.

• Anonyymi

Mukavaa se on rauhassa puuhata ja kokeilla kaikkia erilaisia asentoja mihin kukin sitten taipuukin ja mistä yltää tai onko vatsa tai peppu tiellä suoritukseen. Usein ähelletty ja akti päättynytkin molemmin puoliseen nauruun että ei onnistu. Palataan perinteiseen 69 tai doggyyn.

• Anonyymi

69:ssä pitää tosiaankin olla kummankin oikean kokoisia että kummankin penis ylettyy kummankin suuhun. Toki on sekin mukavaa että päällä oleva ottaa suihin ja itse vois sitten vaikka kädellä runkata päällä olevaa ja jos on oikein hyvä asento ja yltää, niin voi kielellä nuoleskella anusta ja pussejakin. Mutta se, että kumpikin saisi sitten yhtäaikaisen orgasmin vaatii sitten harjoitusta ja yhteispeliä. Voihan sitä kyselläkin että onko lähellä ja niin pois päin ja sitten voi tilanteen mukaan toinen himmailla ja odottaa että kumpikin on ns. lähellä jolloin kumpikin saa suht samaan aikaan laskettua lastin toistensa suuhun.

• Anonyymi

Jokaisessa asennossa on omat ihanuutensa ja haittansa. Takaapäin on kiimaista kun kaveri pyllistää ja tarjoaa reikänsä miehen nautinnolle antaen luvan katsoen olkansa yli merkittävällä katseella että tervetuloa. Edestäpäin on kiva taivuttaa kaveri kaksi kerroin että reikä myös kutsuvasti tarjolla tai nostaa jalat omille olla päälle ja nähdä kaverin naama ja ilmeet kun kalu alkaa painua sisään ja pumppaa reiässä. Mahdollisuus kopeloida kaverin kalua kiveksiä samalla. Jokaisella varmasti oma suosikki ja missä paras nautinto irtoaa kullekin. Hyvät liukkarit vaan peliin niin nautinnollista puuhaa on molemmissa paikoissa olla saamassa tai antamassa. M50

• Anonyymi

Kun kaverilla suihkussa alkaa kalu nousta... Kuiskaan korvaan... Voin auttaa... Työnnyn sisään ja samalla tartun hänen kovaan kyrpään... Samaan tahtiin nussin ja runkkaan häntä... Kun hän laukeaa... Minulta tulee spermat pyllyyn...

• Anonyymi

Meillä on päällä sängyssäkin urheilulippikset, harmaat maiharityyliset 2469 lenkkarit, jockstrapit ja tiukat valkoiset tennissukat

• Anonyymi

Pahempia kuin tietyn tyyppiset naiset.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe