Mieliasentoni

Anonyymi-ap

Jotkut laukeavat nopeasti ja jotkut hitaasti, joskus johtuu kokemuksen määrästä, joskus jostain muusta. Jos on oikeen nautinnollinen tuokio, kyllä minä pidättelenkin orgasmia, ja mielikuvasta voi nauttia joskus myöhemmin. Kaksi kertaa joko minä olen lauennut tai toppi, kun hän on asettunut 69-tapaan päälleni ja kulli minun suuhun. Siinä on pieni ja kenties vähän impotentti kullikin ok, tuntuu niin eksoottiselta, kun esinahka lähenee kitalakeani, ja molemmissa on se päällä oleva imenyt minun kullia myös, mutta sopii se minulle yksipuolisenakin.

6

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus ottaa ihan pannuun kun orgasmi tulee liian nopeasti. Varsinkin silloin kun joku ottaa suihin tai kun minua naidaan. Ennätys taitaa olla se kun kundi sai kerran tuupattua, niin mulla lensi mälli. Ja toki toi, kun olet selälläsi ja toinen tulee päällesi 69:iin ja näet kun terska lähestyy suutasi ja kivespussit laskeutuvat naamallesi.

• Anonyymi

Liian nopeaan orkkuun voi auttaa, että runkkaa, vetää käteen vähän ennen kuin lähtee kavereita tapaamaan.

Lakkaahan se vähäksi aikaa haluttamasta ja voi tulla morkkista, moraalista krapulaa, kun on saanut siemensyöksyn.

• Anonyymi

Mukavaa se on rauhassa puuhata ja kokeilla kaikkia erilaisia asentoja mihin kukin sitten taipuukin ja mistä yltää tai onko vatsa tai peppu tiellä suoritukseen. Usein ähelletty ja akti päättynytkin molemmin puoliseen nauruun että ei onnistu. Palataan perinteiseen 69 tai doggyyn.

• Anonyymi

69:ssä pitää tosiaankin olla kummankin oikean kokoisia että kummankin penis ylettyy kummankin suuhun. Toki on sekin mukavaa että päällä oleva ottaa suihin ja itse vois sitten vaikka kädellä runkata päällä olevaa ja jos on oikein hyvä asento ja yltää, niin voi kielellä nuoleskella anusta ja pussejakin. Mutta se, että kumpikin saisi sitten yhtäaikaisen orgasmin vaatii sitten harjoitusta ja yhteispeliä. Voihan sitä kyselläkin että onko lähellä ja niin pois päin ja sitten voi tilanteen mukaan toinen himmailla ja odottaa että kumpikin on ns. lähellä jolloin kumpikin saa suht samaan aikaan laskettua lastin toistensa suuhun.

• Anonyymi

Jokaisessa asennossa on omat ihanuutensa ja haittansa. Takaapäin on kiimaista kun kaveri pyllistää ja tarjoaa reikänsä miehen nautinnolle antaen luvan katsoen olkansa yli merkittävällä katseella että tervetuloa. Edestäpäin on kiva taivuttaa kaveri kaksi kerroin että reikä myös kutsuvasti tarjolla tai nostaa jalat omille olla päälle ja nähdä kaverin naama ja ilmeet kun kalu alkaa painua sisään ja pumppaa reiässä. Mahdollisuus kopeloida kaverin kalua kiveksiä samalla. Jokaisella varmasti oma suosikki ja missä paras nautinto irtoaa kullekin. Hyvät liukkarit vaan peliin niin nautinnollista puuhaa on molemmissa paikoissa olla saamassa tai antamassa. M50

• Anonyymi

Kun kaverilla suihkussa alkaa kalu nousta... Kuiskaan korvaan... Voin auttaa... Työnnyn sisään ja samalla tartun hänen kovaan kyrpään... Samaan tahtiin nussin ja runkkaan häntä... Kun hän laukeaa... Minulta tulee spermat pyllyyn...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5388
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe