Kehitysvamman aiheuttaa

Anonyymi-ap

Kehitysvammaliitto on todennut älyllinen kehitysvamma diagnoosi olisi estettävissä oleva diagnoosi jos miehet ei juo alkoholia ennen kuin on hedelmöittänyt naisen ja naiset ei saa juoda alkoholia yhtään.

On löydetty 428 erillistä tautia tai tilaa, jotka esiintyvät tyypillisesti FASD-ihmisillä. Kuudella prosentilla odottavista naisista on päihdeongelma.

Kaikki joilla selvittämättä Fasd ei ole älyllisen Kehitysvamman äö vaan niillä on mielenterveys diagnoosit ja päihde ongelmia tullut ja joillakin älyllinen kehitysvamma ja Adhd tai älyllinen kehitysvammaisuus ja Autismi.

Miksi minun äiti ja isä on juonut alkoholia ja tehnyt minulle älyllinen kehitysvammaisuus jutun ja kahdelle sisarukselle tehnyt mielenterveys ongelmat ja huumeita alkanu käyttää kaksi sisarusta.

Nyt minun jälkeen minun yhden sisaruksen lapsi on saanut Add, serkun lapsi saanut Adhd,Tourette ja olen kuullut toisen sisaruksen lapsi myös saa diagnoosi jutun kolmannella sisaruksella ei ole lasta, mutta on alkanut miettiä, että haluaa tehdä se joka myös on käyttänyt huumeita oman lapsen.

Eli siinä taas tulee, sitten lapsi joka saa älyllinen kehitysvammaisuus, Adhd, Autismi jutun.

Jos Kehitysvamman voi estää miksi ne joilla on selvittämättä Adhd tai Autismi ja miehet ja naiset juo alkoholia ja tekevät lapsia ja niillä saa lapsi älyllinen kehitysvamman tai Fasd on selvittämättä.

Eli ei koskaan näin ollen voi estää kehitysvamma diagnoosia, jos on kerran todettu äidin ja isän alkoholin käyttö Fasd jutun suhteen on monen kehitysvamma diagnoosi lasten vanhemmat ovat kohtuu alkoholia käyttävät Fasd jutun suhteen on todettu äidin ja isän ei tarvitse olla alkoholisteja vaan riittää yksi lasi alkoholia aiheuttaa sen, että miehen siittiöt ovat valmiiksi kehitysvamma ihmisenä syntyvät

T. Henna Maria Espoosta

0

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
        Maailman menoa
        143
        7217
      2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
        Euroviisut
        126
        5025
      3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
        Tv-sarjat
        69
        4452
      4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
        Suomalaiset julkkikset
        15
        3523
      5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
        NATO
        724
        2331
      6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
        Maailman menoa
        321
        1866
      7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        24
        1756
      8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        9
        1629
      9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
        Ikävä
        68
        1507
      10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
        Ikävä
        58
        1458
      Aihe