Miksi Kivirannan asukkaat eivät saa päivittäin kahviaikaan päiväkahveja?
Kahvit jaetaan lounaan yhteydessä, mutta miksi?
Kivirannan palvelukeskus/vanhainkoti
6
812
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyseessä avopalvelukeskus?
Sitä pitäisi kysellä palvelujen tarjoojalta.! - Anonyymi
Jospa siellä asustaa vain lapsettomia vanhuksia.Eikä sukulaisetkaan ilman perintöä heistä huolehdi.Kahvi kun on piriste,tämän pois jättäminen voi aiheuttaa enne aikakaisen kuolueman,joka yhteiskunnan kannalta on hyvä uutinen.
- Anonyymi
Siis mitä! Kyllä on taas laiskuus siinä paikassa hoitsuilla huipussaan. Se päiväkahviaika on päivän piristys, siis tärkeä ohjelmanumero hoidokeille. Se pitää ehdottomasti saada päivittäin ihan omana aikanaan.
- Anonyymi
Eipä taida hoitajat olla asiasta vastuussa.
Kyllä se taitaa olla niin että ylempää tulee ohjeistus.
Aina on jostain valittamisen aihetta. Kyllä hoitajat varmasti perustelee asian kun ihan rohkeasti ottaa asian esille Kivirannassa.
Täällä tuskin asiaan saa selvyyttä. - Anonyymi
Vois varmaan tehdä Vuorohoitosuunitelman hoitokotiin. Saisivat vanhukset olla kotihoidossa ja Kahvit tulisivat ajallaan,saattaisi nämä viikon lomat hoitokodissa olla hyvää vaihtelua vanhuksellekin,kuten hoitavaville omaishoitajillekin.
- Anonyymi
murheista pienin kahavin puute
saisivat riittävästi virikkeitä
ei näy hoitajia siellä ne istuu tuoleissa kiini ja hoiturit omassa kahvikopissaan
kuka on vastuussa kun jotain tapahtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109