Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne, haluaisin kerätä juttuja talteen/kirjaksi, eli tarvitsen lupanne mahdollisesti julkaista niitä. Nimeä ei tarvitse tietenkään kertoa, laittakaa vaan nimimerkki, tai anonyymi.
Kiitos etukäteen! -Anneli-81
Kertokaas yliluonnollisia kokemuksianne!
16
1027
Vastaukset
- Anonyymi
En kerro.
- Anonyymi
Kerron tähän yhden oman kokemukseni.
Nukkuessani tunsin kuin kissa käveli viereeni, ajattelin että naapurin kissa oli tullut käymään. Tunsin myös kun se nukkuin vieressäni, aamulla nousin, ei kissa vieressä, kysyin vanhemmiltani missä se kissa on?? Ei kuulema ollut käynyt kissa vierailulla..
-Anneli-81 - Anonyymi
Kertokaa nyt!!
- Anonyymi
Maailmassa on nyt meneillään todellinen yliluonnollinen tosielämän aikakausi. Molempia maailman suurvaltoja kun johtaa höpörö vanhus mistä lie toisesta maailmankaikkeudesta ovat tulla tupsahtaneet meitä tavallisia ihmisiä piinaamaan. Kuka taikoisi ne huitsinnevadaan?
- Anonyymi
Yliluonnollisa kokemukset on aina ollut ihmisillä.
Kertokaa nyt tarinoita minulle tallennetavaksi.
,-Anneli-81 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliluonnollisa kokemukset on aina ollut ihmisillä.
Kertokaa nyt tarinoita minulle tallennetavaksi.
,-Anneli-81anneli auer?
- Anonyymi00018
Vieläköhän tuo Huitsin Nevada -niminen juottola on toiminnassa? Siis se Siikajoella.
- Anonyymi
Hei! Haluaisin kovasti lukea kokemuksianne ja kerätä niitä talteen.
-Anneli-81 - Anonyymi
Antakaas tulla!
- Anonyymi
Kaikki naiseni ovat olleet hyvin kauniita.
- Anonyymi
No sepä kiva.
- Anonyymi
Rohkeasti kertomaan!!
- Anonyymi
Nouse vanhan navetan vintille ja aivan ilmeinen vanha holkki tupakan haju.
- Anonyymi
Pommi räjähti. Olin syömässä ravintolassa maan alla. 300 kuoli minä jäin henkiin. Olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
- Anonyymi
Jeesus elää ja haluaa pelastaa ihmisiä
- Anonyymi
Tämän videon kommenteissa kerrotaan useita aikavääristymä-kokemuksia:
https://www.youtube.com/watch?v=gQ0Q4JnvmlU
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928