Pelottava poliisi

Anonyymi-ap

Minulle teki kaveri törkeen tempun, menin tarjoomaan punssia, sama rappu, hissillä menin vitos kerroksesta ykköskerrokseen, hän aina avas mulle oven valmiix auki. Menin ja istuin keittiöön ja litran jutskan laitoin pöydälle että otetaan. Hän sanoi että on soittanu mulle poliisit. Olin aivan ihmeissäni. No poliisit tuli ja minä putkaan. Kaveri halus ite juoda koko pullon. Ei siinä vielä mitään. Mut laitettiin aamulla ulos. Mä kysyin että voitteko soittaa taksin. Ei kun ei sulla ole rahaa. Lunta maassa, viis astetta pakkasta, kesätöppöset jalassa . Ei puhelinta ei mitään. Naurovat vaan että se on pitkä matka kävellä. 25 kilometriä kotiin. Kumpikaan ei sanonu että olisin saanu jonkun linja autolitteran. Ensin kaveri teki p homman ja sit poliisit vielä pahemman. No minä tiedän että karma toimii. Kaveri on jo saanu osansa ja tiedän että nää poliisit saavat osansa.

0

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
        Ikävä
        95
        1596
      2. 72
        1254
      3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        90
        1222
      4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
        Kotimaiset julkkisjuorut
        276
        1005
      5. 95
        929
      6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
        Ikävä
        40
        904
      7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
        Ikävä
        49
        777
      8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        80
        775
      9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
        Ikävä
        55
        753
      10. 45
        695
      Aihe