Rouvarit aloitti 15.1. kylpyhuone ja saunaremontin,he kävivät repimässä wc,lavuaarin. Sen jälkeen he pitivät tilaa vain työkaluvarastona. nyt on vain pintoja poistettu tänään ei ole idän poikikia näkynyt. itse olen maalari ja laatoittaja vedeneristäjä. yli 20 vuotta kokemuststa,mutta tämmöstä paskaa harvoin tulee vastaan. Onko Kokemusta. Rouvarit oy...............
Rouvari oy
Anonyymi-ap
3
946
Vastaukset
- Anonyymi
Työn jälki luokattoman surkeaa, työnjohtaja ei kuuntele palautetta vaan huutaa päälle. Remontin jäljiltä piha täynnä tupakan tumppeja, ruuveja ym. Suosittelen välttämään.
- Anonyymi
Da daa mjitä sina sanoa me vasaroi hyvin ja poltta tupakka?
- Anonyymi
Älkää missään nimessä sortuko tähän firmaan........ Ei mitään hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275