Paljonkohan halvimmillaan maksaa Xbox series s

Anonyymi-ap

Sattui sellainen vahinko että kaverin bileissä olin.
En muista itse tästä mitään mutta olin kussut sen Xboxin päälle sitten Humala päissään.

Ja nyt oletetusti pyysi korvaamaan hänelle uuden koska no vanha on kustu suomeksi sanottuna.

Helvetti kyllä mulla aina välähtää mut ei nyt ihan näin pitäisi.

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kutsuisi tuota kyllä välähdykseksi.

• Anonyymi

Jep mutta korvattava se on joka tapauksessa.
      Harmi kun ei löydy enää tuota 512gb mallia mistään koska sen saisi halvemmalla. Ja kaverille ihan sama mikä koska sillä on 4tb ulkoinen levy siinä joka tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1944
    2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      95
      1413
    3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      77
      1197
    4. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      42
      1165
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      46
      1121
    6. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      58
      1067
    7. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      65
      1063
    8. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      56
      950
    9. Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava

EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.
      Maailman menoa
      161
      923
    10. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      68
      908
    Aihe