Thomas Cookin Teneriffan lennolla Oulusta joskus 16 v. sitten: "hyi hitto kuka pieras". Vieläkin naurattaa käytävän toisella puolella istuneen akan tokaisu. Tuomas Kokin koneissa kun oli nahkapenkit ja siten lemut eivät jääneet penkkiin.
Teneriffan lennolla
21
381
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse oli varmaan viemäri pojista jotka haisee aina pahalta. Ihmettelen miksi noita päästetään vielä lennoille.
- Anonyymi
Juu noi vois pusyä kyllä pois meidän terveiden paikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu noi vois pusyä kyllä pois meidän terveiden paikoista.
Anteeksi vain. Mikä on mielestäsi tervettä. Haukkua toisia ihmisiä viemäreiksi ja kutsua itseään terveeksi vai antaa fiksujen homoseksuaalien elää kuten haluavat ja pitää huoli vaan omista asioista kuten oikeasti terveet tekevät. Ehdotan jälkimmäistä.
- Anonyymi
Kyseinen tapaus oli tetysti syönyt ravintola Karhun pilaantuneen pihvin! 🤣
- Anonyymi
Karhu on kanarian saarten paras ruoka ravintola joten siellä ei myydä mitään huonoa kuntien pannun makkara peruna kioskilla.
- Anonyymi
Kukaan ei halua viemäripoikia kanaraialle lomailemaan. Heistä ei seuraa kuin hajuhaittoja meidän terveiden harmiksi. Iljettävää sakkia kaikki. Hyi hitto.
- Anonyymi
Olen eri mieltä. Poika rakkaus on ihana asia ja kaunein asia mailmassa. Ilman poika rakkautta elämä olisi tylsää kuten tylsillä heteroilla aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä. Poika rakkaus on ihana asia ja kaunein asia mailmassa. Ilman poika rakkautta elämä olisi tylsää kuten tylsillä heteroilla aina.
Kimppaan kuoma. On vain yksi hyvä syy matkustaa homo miesten vehreään paratiisiin ja se on poika rakkaus. Ihanaa musdukat ihanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ilman poika rakkautta elämä olisi tylsää kuten tylsillä heteroilla aina."
Ja sitten, kun kaikki ihmiset harrastavat poikarakkautta, ihmiskunta kuolee sukupuuttoon sadassa vuodessa, eikä kenelläkään ole enää tylsää! 🤣🤣🤣🤣🤣 (Eikä kukaan saa ilmavaivoja ravintola Karhun pöperöistä.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ilman poika rakkautta elämä olisi tylsää kuten tylsillä heteroilla aina."
Ja sitten, kun kaikki ihmiset harrastavat poikarakkautta, ihmiskunta kuolee sukupuuttoon sadassa vuodessa, eikä kenelläkään ole enää tylsää! 🤣🤣🤣🤣🤣 (Eikä kukaan saa ilmavaivoja ravintola Karhun pöperöistä.)Silti se on hauskempaa kun teidän tylsien heterojen jutut. Poika rakkaus on iloinen asia ja parasta viihdettä mailmassa. Huikea juttu.
- Anonyymi
Kyllä se tuhnauttaja oli meikäläinen, ihan vaimon ja lasten kanssa matkalla Teneriffalle. Lentsikan korkeampi ilmanpaine saa tunnetusti kaasut liikkeelle kuvailluin seurauksin. Heheheheee... Tv. aloittaja
- Anonyymi
Tietämättömyys taas huipussaan!
Miksi lentokoneessa tulee ilmavaivoja?
Syynä tähän on lentokoneen sisällä tapahtuva ilmanpaineen vaihtelu. Mitä korkeammalla ollaan, sitä pienempi on ilmanpaine. Matkustamon ilmanpaine on usein sama kuin 1 500–1 800 metrin korkeudessa. Kun ilmanpaine laskee, kaasujen, kuten suolistokaasujen, tilavuus kasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syynä tähän on lentokoneen sisällä tapahtuva ilmanpaineen vaihtelu. Mitä korkeammalla ollaan, sitä pienempi on ilmanpaine. Matkustamon ilmanpaine on usein sama kuin 1 500–1 800 metrin korkeudessa. Kun ilmanpaine laskee, kaasujen, kuten suolistokaasujen, tilavuus kasvaa.Heh, sorry, no niin tietysti. Ajatukset olivat jossain muualla... Tv. aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syynä tähän on lentokoneen sisällä tapahtuva ilmanpaineen vaihtelu. Mitä korkeammalla ollaan, sitä pienempi on ilmanpaine. Matkustamon ilmanpaine on usein sama kuin 1 500–1 800 metrin korkeudessa. Kun ilmanpaine laskee, kaasujen, kuten suolistokaasujen, tilavuus kasvaa.Miten tuo voi pitää paikkansa? Konehan lentää noin 10km:n korkeudessa eikä 1,8.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo voi pitää paikkansa? Konehan lentää noin 10km:n korkeudessa eikä 1,8.
Kauanko luulisit olevasi hengissä, jos kabiinin paine pudotettaisiin sinne kymmentä kilometriä vastaavaan? Jos ei Himalajan huipullakaan selvitä.
Kabiini paineistetaan niiden suihkumoottorien bypass-ilmalla ilmastointilaitteen kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko luulisit olevasi hengissä, jos kabiinin paine pudotettaisiin sinne kymmentä kilometriä vastaavaan? Jos ei Himalajan huipullakaan selvitä.
Kabiini paineistetaan niiden suihkumoottorien bypass-ilmalla ilmastointilaitteen kautta.Niin, lentäjien kabiini, mutta entäs matkustamo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, lentäjien kabiini, mutta entäs matkustamo?
Ketä kiinnostaa. Poika rakkaus kiinnostaa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, lentäjien kabiini, mutta entäs matkustamo?
Matkustamossa hengitellään suolistokaasuja.
- Anonyymi
Olen minäkin kuullut että oltaisiin lentsikassa pieraistu mutta kuulopuhetta vaan. Itse en ole koskaan lentokoneessa ollut joten ei ole omakohtaisia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565210Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 931447
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2051414En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025