micraan olis tuuninkia pistettävä. ainakin tuning maski, gt merkki. ehkä scoopi(toimiva). tuliskos suorasta putkesta lisää tehoja?
peltoauto tuning
19
10540
Vastaukset
- Normilo
Se on aika suhteellista mutta jos käyttää tätä laskukaavaa nii hyöty on monin kertainen "auto ei voi olla ralliauto ilman ralliääniä,kun autosa on ralliäänet nii tehot suorastaan pursuvat ulos koneesta" jne... ja sitten menet paikalliseeen varaosaliikkeeseen ja ostat repullisen "ralliteippiä" eli sitä ruutukuvioista... ja sitä pitää liimata jokapaikkaan missä vähänkään tuntuu sille että se saattaisi pysyä... ite vetäsin ralliteipillä mmm tuuli ja takalasiyläreunat tuli muuten magee ja sitten ostin niitä fluor (hohto) maaleja ja vetäsin liekit kupeeseen! ja tietty valkosella rengaskynällä fillareitten tekstit! ja jos mahollista nii laita vaikka jonkun isomman auton takajousen nii perä nousee ylemmäks nii on pikkasen "katuuskottavuutta" ja kattopellistä ja pop niitestä helmasarja valoluomet tehdään tietty ralliteipistä! "ANNA PALAA FRANK"
- mika,
ralliteippi onkin hyvä idea. taidan tehdäkkin tohon autoon tuplaputket. pitää vissiin keksiä hiukan äänenvaimennusta
- Normilo
mika, kirjoitti:
ralliteippi onkin hyvä idea. taidan tehdäkkin tohon autoon tuplaputket. pitää vissiin keksiä hiukan äänenvaimennusta
Empä usko että kannatta kauheesti ruveta virittelee äännenvaimentimia.Heitä koko ahistava pönttö v*ttuun! laita ennemmin vapaavirtaus "vaimennin" eli efectori...siitä on jo jotain hyötyä, mutta muista että jos pakoputkessa ei ole laisinkaan "pakovastusta" nii se polttaa 4 sylinterisissä komospytyn pakoventtiilin! eli jos ett syystä tai toisesta laita mitään pönttöö sinne perään nii vastapaine on nii yksinkertasesti hoidettu kun esim että putken alkupäähän pätkän ohkasempaa putkee,mutta muista että putken täytyy laajentua ulospäin!
- mika,
Normilo kirjoitti:
Empä usko että kannatta kauheesti ruveta virittelee äännenvaimentimia.Heitä koko ahistava pönttö v*ttuun! laita ennemmin vapaavirtaus "vaimennin" eli efectori...siitä on jo jotain hyötyä, mutta muista että jos pakoputkessa ei ole laisinkaan "pakovastusta" nii se polttaa 4 sylinterisissä komospytyn pakoventtiilin! eli jos ett syystä tai toisesta laita mitään pönttöö sinne perään nii vastapaine on nii yksinkertasesti hoidettu kun esim että putken alkupäähän pätkän ohkasempaa putkee,mutta muista että putken täytyy laajentua ulospäin!
vehje se efektori on?
- Normilo
mika, kirjoitti:
vehje se efektori on?
Hieman hankala selittää... Se on tavallaan äänenvaimennin joka ei pistä hanttiin vaan päästää pakokaasun vapautumaan sukkelaan,yksi tunnetuimmista merkeistä on simons ja sitten martelius....eli virityspakoputken yksi tärkeimmistä osista peltipakosarjan jälkeen!
- mika,
Normilo kirjoitti:
Hieman hankala selittää... Se on tavallaan äänenvaimennin joka ei pistä hanttiin vaan päästää pakokaasun vapautumaan sukkelaan,yksi tunnetuimmista merkeistä on simons ja sitten martelius....eli virityspakoputken yksi tärkeimmistä osista peltipakosarjan jälkeen!
- Normilo
mika, kirjoitti:
Vaikka tommonen! Tuo on siis efectori, kuten läpileikkauksesta käy ilmi...tuossa olisi semmonen ihan "livenä"
http://www.martelius.com/classic.htm - .............
Normilo kirjoitti:
Vaikka tommonen! Tuo on siis efectori, kuten läpileikkauksesta käy ilmi...tuossa olisi semmonen ihan "livenä"
http://www.martelius.com/classic.htmJepu. Peltisarjasta voi olla oikeeta hyötyäkin muiden moottorin viritysosien kanssa, mutta tuplaputkesta saat lisää hepoja ehkä jopa hurjat 3... Että silleen...
- rock21342411
............. kirjoitti:
Jepu. Peltisarjasta voi olla oikeeta hyötyäkin muiden moottorin viritysosien kanssa, mutta tuplaputkesta saat lisää hepoja ehkä jopa hurjat 3... Että silleen...
sanoisin että jos luulee saavansa autosta jotain irti niin hommaa siihen vaan kisa nokka-akselin ja 5-10 mm isomman kaasarin ja sit vasta peltisarjat mutta melken kanttakin voisi laskea ennen sitä, sen jälkeen peltisarja mutta sekin kannattaa tehdä itse ns jigin avulla missä on kuvitteelliset kannessa olevat kiinnikkeet paikallaan ja pakoputken jatkokappale ettei mee heftaileen nokkapellin alla mitään ja huomaa että laturi meni sököks
jos on riittävän iso syyläri niin voi ostaa ahtimen
mutta jos on pieni syyläri niin kone luultavimmin keittää kovin helpolla - ........
rock21342411 kirjoitti:
sanoisin että jos luulee saavansa autosta jotain irti niin hommaa siihen vaan kisa nokka-akselin ja 5-10 mm isomman kaasarin ja sit vasta peltisarjat mutta melken kanttakin voisi laskea ennen sitä, sen jälkeen peltisarja mutta sekin kannattaa tehdä itse ns jigin avulla missä on kuvitteelliset kannessa olevat kiinnikkeet paikallaan ja pakoputken jatkokappale ettei mee heftaileen nokkapellin alla mitään ja huomaa että laturi meni sököks
jos on riittävän iso syyläri niin voi ostaa ahtimen
mutta jos on pieni syyläri niin kone luultavimmin keittää kovin helpollakannattaisi suuremman kaasarin oston sijasta vaikka suurempia suutttimia koittaa. eikä se niin suuri vaiva ole ottaa laturista ja akusta johtoja pois ennen pakoputken hitsaamista.
- Volvo 340
........ kirjoitti:
kannattaisi suuremman kaasarin oston sijasta vaikka suurempia suutttimia koittaa. eikä se niin suuri vaiva ole ottaa laturista ja akusta johtoja pois ennen pakoputken hitsaamista.
Itellä on volvossa ''tuuninkia'' ralliraidat pörinä pönttö wundereita ja karvanopat. Mitä muuta siihe viel vois laitella?
- nissan micra
micrassa pörinä pönttö wunderbaumeja karvamalli nopat popit leveemmät renkaat sit semmoset tuning venttiilin hatut
- tylsääkö
hommaat ensin jonkun muun kuin micran ja sitte säästät rahaa esim. kannen madallukseen, kanavien ''porttaukseen'' tuplakaasareihin, peltipakosarjaan, kireenpään nokkaan, vauhtipyörän keventämiseen, 2-3'' putkistoon, turboon.
riisu sisusta vaikka etupenkkien takaa--> taakse asti nii lähtee painoo pois. hommaa jäykempiä kierrejousia ja kaasuiskareita. jos intoo riittää nii kulmapainot, spoileri tuning puskureita ja NOSSIT - ihmehiihtäjä
Mitä vitun järkiä ois virittää peltoautoa noin paljo??
- napponikipponi
Jos tuollaseen pikku micraan tehoa haluaa niin suosittelen hajukuusta mallia vanilia tai usa, se jos mikä laittaa nipponin kiihtymään alle 10sek :)
- kyrpä haulikko
kyrpä paska peltoauto lada 1200s
- kavitsa
Mulla on Sierrassa mattamustakonepelti ko on valkonen auto. Sitte on sellanen paskannäkönen 20cm korkee lasikuitupommispoileri. Ja sitte jos näitä voi pitää tuninkina ni konepellin ja takaluukunlukot löytyy. Ja sitte kanssa sisältä iso bilteman jenkakello ja ÖP-, vedenlämpö- ja voltti mittarit. Sitte on saksan lippu tehty erivärisillä jeesusteipeillä tuulilasin yläreunaan aurinkosuojaks. Ja toinen germaanilippu peiliin maalattuna.
- Mersumies01
Mulla on c200 linttadiesel turbo mersu😃turbo hoitaa äänet ja en ole vielä ulkoa tehnyt mitään😕
- mika.ap
möröt jahtaa minua
Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy henkilöautoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870