Ylimielinen, leuhka Rovanperä Jr. saa montessa oikein isän kädestä, puoli minuuttia kärkeen ja vain muutama Ek, ajettu=) Mikä ilon päivä=)
Mikä ilon päivä, Rovanperää kyykytetään Monte Carlossa
25
269
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä sama kirjoittaja varmaan iloitsisi siitäkin, jos ongenkoukku tarttuisi hänen heppiinsä.
- Anonyymi
Tytteli voi vaan haaveilla hepistä. On kyllä ihme ämmä kun ei muka ralli kiinnosta mutta trollaa täällä 24/7.
- Anonyymi
No ihan varmaan!!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Rovis voittaa. Ogier ei pysy kaivaa tiellä. Neuville veti jo kallioon ja tänäk ovaan. Furmoo pian rotkoon ja rovis voittaa mm 2025
- Anonyymi
Rovaperä ei pärjää Ogierille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ogierin koti tiet nuo ovat,mutta katsotaan uskaltaako tulla Jyskälään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pärjää. Ogier mokailee koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ogierin koti tiet nuo ovat,mutta katsotaan uskaltaako tulla Jyskälään?
Rovanperän kotitiet on Jyskälässä. Ei ole WRC luokassa voittanut yhtään Jyskälää. Eikä voita tänäkään vuonna. Painekattila ei kestä ja ajaa ulos, taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rovanperän kotitiet on Jyskälässä. Ei ole WRC luokassa voittanut yhtään Jyskälää. Eikä voita tänäkään vuonna. Painekattila ei kestä ja ajaa ulos, taas.
Tyttelillä ei pää kestä yhtään Kallen ajamaa rallia, ei ole kestänyt tähän asti eikä kestä jatkossakaan :D
- Anonyymi
en yhdy aloittajaan
- Anonyymi
Kallelle ja Jonnelle on kummallekin tullut elopainoa lisää yhden vararenkaan verran. Vaikutus yhteensä 1 s/km.
- Anonyymi
Mutta ei niin lihava velä kuin tänäkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei niin lihava velä kuin tänäkki
Tänäk onkin nopea kuski.
- Anonyymi
🍻🍻🍻
- Anonyymi
Tytteli ei mahtuisi edes ratin taakse, elopaino n. 130kg, vaikka pituus vain 155cm :D
- Anonyymi
Auto on keventyny
- Anonyymi
soppa maistunu
- Anonyymi
Oli todella tyhmää vaihtaa voittava kartanlukija toiseen....voi voi Kalle parka. Ralli on tiimityötä.
- Anonyymi
ei kai vain käy iltariennoissa monacossa. siellä on niitä houkutuksia. pimppiä ja punssia on joka mutkan takana.
- Anonyymi
kateeelliset taas taas vauhdissa,mitä olet itse saanut aikaan elämässä
- Anonyymi
Olen saanut aikaan paljon paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut aikaan paljon paskaa.
Kallen pitäis suoristaa niitä kiharoitaan, niin autokin kulkis suorempaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallen pitäis suoristaa niitä kiharoitaan, niin autokin kulkis suorempaan
Rasvaletti tytteli kateellinen :)
- Anonyymi
Taidat olla hiukan väärälĺä foorumilla....🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Jaa harrin vai?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637