Mikä ilon päivä, Rovanperää kyykytetään Monte Carlossa

Anonyymi-ap

Ylimielinen, leuhka Rovanperä Jr. saa montessa oikein isän kädestä, puoli minuuttia kärkeen ja vain muutama Ek, ajettu=) Mikä ilon päivä=)

25

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä sama kirjoittaja varmaan iloitsisi siitäkin, jos ongenkoukku tarttuisi hänen heppiinsä.

• Anonyymi

Tytteli voi vaan haaveilla hepistä. On kyllä ihme ämmä kun ei muka ralli kiinnosta mutta trollaa täällä 24/7.

• Anonyymi

No ihan varmaan!!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Rovis voittaa. Ogier ei pysy kaivaa tiellä. Neuville veti jo kallioon ja tänäk ovaan. Furmoo pian rotkoon ja rovis voittaa mm 2025

• Anonyymi

Rovaperä ei pärjää Ogierille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ogierin koti tiet nuo ovat,mutta katsotaan uskaltaako tulla Jyskälään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pärjää. Ogier mokailee koko ajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ogierin koti tiet nuo ovat,mutta katsotaan uskaltaako tulla Jyskälään?

Rovanperän kotitiet on Jyskälässä. Ei ole WRC luokassa voittanut yhtään Jyskälää. Eikä voita tänäkään vuonna. Painekattila ei kestä ja ajaa ulos, taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rovanperän kotitiet on Jyskälässä. Ei ole WRC luokassa voittanut yhtään Jyskälää. Eikä voita tänäkään vuonna. Painekattila ei kestä ja ajaa ulos, taas.

Tyttelillä ei pää kestä yhtään Kallen ajamaa rallia, ei ole kestänyt tähän asti eikä kestä jatkossakaan :D

• Anonyymi

en yhdy aloittajaan

• Anonyymi

Kallelle ja Jonnelle on kummallekin tullut elopainoa lisää yhden vararenkaan verran. Vaikutus yhteensä 1 s/km.

• Anonyymi

Mutta ei niin lihava velä kuin tänäkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei niin lihava velä kuin tänäkki

Tänäk onkin nopea kuski.

• Anonyymi

🍻🍻🍻

• Anonyymi

Tytteli ei mahtuisi edes ratin taakse, elopaino n. 130kg, vaikka pituus vain 155cm :D

• Anonyymi

Auto on keventyny

• Anonyymi

soppa maistunu

• Anonyymi

Oli todella tyhmää vaihtaa voittava kartanlukija toiseen....voi voi Kalle parka. Ralli on tiimityötä.

• Anonyymi

ei kai vain käy iltariennoissa monacossa. siellä on niitä houkutuksia. pimppiä ja punssia on joka mutkan takana.

• Anonyymi

kateeelliset taas taas vauhdissa,mitä olet itse saanut aikaan elämässä

• Anonyymi

Olen saanut aikaan paljon paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut aikaan paljon paskaa.

Kallen pitäis suoristaa niitä kiharoitaan, niin autokin kulkis suorempaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallen pitäis suoristaa niitä kiharoitaan, niin autokin kulkis suorempaan

Rasvaletti tytteli kateellinen :)

• Anonyymi

Taidat olla hiukan väärälĺä foorumilla....🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Jaa harrin vai?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8527
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1163
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      37
      736
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe