Tämä on suurimmalta osin totta.
Olin 8-luokalla. Eräänä päivänä opettaja sanoi että menemme muutamaksi viikoksi luokkaretkelle ulkomaille lentokoneella. Pakkasin mukaan: Vaihtovaatteita, pelikortit, muutaman kirjan, kännykän, laturin, rahaa, hygienia tarvikkeet, uikkarit, evästä, monitoimityökalun ja teltan retkeilyä varten. Tukevan aamupalan jälkeen sanoin heipat vanhemmille ja lähdin kohti koulua, koululla mun luokkalaisia oli odottamassa. Kun kaikki olivat tulleet lähdimme luokan kanssa lentokenttää kohti, juuri ennen lentokoneeseen menoa opettaja sanoi käyvänsä vessassa. Pilootti luuli että kaikki ovat mukana ja lentokone lähti jättäen opettajan. Noin 2:den päivän päästä koneistoon tuli vika ja pilotti teki hätälaskun saarelle. Pilotti menehtyi siinä rytäkässä, meitä oppilaita selviytyi 22 eli 2 kuoli. Alku suremisen ja kauhistelun jälkeen lähdimme tutkimaan saarta, olimme autiosaarella, josta ei ollut pääsyä pois. Minä ja Tuomas tehtiin rannalle kokko jotta meidät huomattaisiin, muut rakensivat suojaa. Minä jäin Tuomaksen kanssa rannalle siksi yöksi tarkkailemaan tuulta ja merta, nukuimme vuorotellen. Huomenna menimme katsomaan muitten työtä ja he olivat rakentaneet majoja ja pystyttäneet muutaman teltan aukiolle, joka sijaitsi kallion päällä. Ehdotin että rakennettaisiin ruokavarasto ja perustettaisiin muutama ryhmä jotka kalastavat, pitävät vahtia sekä metsästävät. Parin päivän päästä tehtiin säännöt, omat työvuorot ja asuinpaikat, minä olin yksi tietävämmistä henkilöistä, (kun olin katsellut tämmösiä elokuvia)joten päätin jonkin verran, (toki en omasta tahdosta, siilä olin luokan ujoin ja hiljaisin). Minä erakouduin vähän sivummalle, koska minua ei tarvittu silloin. Siellä pärjäilin muutaman päivän, kunnes kävin tarkistamassa miten leirissä voidaan, siellä voitiin hyvin. Muutamat luokkalaisistani olivat jo tottuneet saarella oloon, mutta jotkut ikävöivät kovasti kotionsa. Muutama muu oli näemmä lähtenyt leiristä niin kuin minä. Oili on yksi niistä luokkalaisistani, joka oli eristynyt ja johon olin hiukan tykästynyt aikaisemmin. Hän tuli muutaman päivän päästä tapaamaan minua illalla, joka oli erikoista että tuli minun luokse eikä muitten luokkalaisten, esim Oilin parhaan kaverin Auroran luokse. Oili halusi tietää kuulumisia ja jutella asumisjärjestelystä ja vähän muusta, joka oli outoa Oilille. Oili piti minua aikaisemmin luokan typerimpänä poikana. Oili oli minun luona yötä, siinä juteltiin vähän ennen nukkumaan menoa. Ilalla katselin Oilia vähän turhankin tarkasti sillä housuissa alkoi tehdä tiukkaa. Oili ei sitä aluksi huomannut, mutta pian hän kysäisi et ei kai vaan sulla seiso. Hämmennyn hetkeksi, mutta hetken päästä sanon nolona että juu kyl vähän katselin sua ja on vähän aikaa edellisestä paineiden purkamisesta. Oili sanoi että voisiko auttaa siinä. Häkellyin siitä, mutta vastausta odottamatta Oili laski housujani. Kun Oili oli saanut bokserini pois hän ekana hämmästeli sen kokoa, sitten hän alkoi imemään, se tuntui mahtavalta. Kun olin lauennut Oili kysyi virne naamallaan miltäs tuntui, vastasin että paremmalta kun itse tehdessä. Oili pyysi minua tyydyttämään hänet, en tiedä mitä minun pitäisi tehdä sanoin. Oili ohjeisti minua samalla kun nuolin hänen karvatonta pilluaan, Oili laukesi jonkin ajan päästä, ja sanoi että tuntui ihanalta. Sanoin että minä ainakin menen nukkumaan nytten. Aamulla Oili lähti omalle alueelleen, minä pyydystin itse lähellä virtaavasta joesta pari kalaa ja menin sitten pääleiriin (meillä oli muutama pienempikin alue) siellä oli Tuomas ja pari muuta tekemässä saalistus välineitä, menin kysymään tarvitsevatkovat apua. Myöhemmin päivällisellä kaikki kokoonnuimme pääleiriin syömään ja vaihtamaan kuulumisia, siellä juttelin Jimin kanssa, kunnes Oili tuli pyytämään minua "juttelemaan", menin Oilin kanssa erääseen luolaan(joka oli Oilin leiripaikka). Kysyin että miksi pyysit minua tänne, Oili sanoi että hänellä oli eilen ollut kivaa minun kanssani ja halusi kokeilla lisää. Tästä säikähdin ja sanoin että oli kyllä kivaa, mutta en ole sinun tyyppiäsi...
Luokkaretkellä
4
1682
Vastaukset
- Anonyymi
Oili pettyi siitä, mutta kysyi että etkö pidä minusta. Sanoin että joo tykkään sinusta, mutta en tarpeeksi tehdäkseni tätä. Lähdin siitä omalle majapaikalle. Yöllä kun nukuin Oili tuli kahden muun tytön kanssa mun majapaikkaan ja laittoivat minut kiinni läheistä puuta vasten, sitten Oili riisui minut ja tytöt alkoivat tutkia ja hyväillä minua. Yritin huutaa apua, mutta Aurora laittoi minulle huivin suuhun etten pystynyt puhumaan. Ne jatkoivat siinä hyvin kauan, olimme kaikki alasti, minulta runkattiin monet lastit joko suuhun, pilluun tai vaan päälle. Meri keksi että hän haluaa ratsastaa minulla, ja niin kävi, laukesin hänen sisään. Aamulla he olivat lähteneet, mutta he tulivat seuraavina päivinä luokseni leikkimään minulla. Yritin aina paeta/piiloutua heiltä, mutta turhaan. Eräänä päivänä keksin mistä he eivät etsi minua, nimittäin vedenalaisesta luolasta, jonka löysin tokana päivänä. Menin rannalle, katsoin ettei kukaan nähnyt minua, sitten sukelsin. Uin pinnan alla hetken, kunnes tulin pintaan onkalosta. Siellä oleskelin pari päivää, kunnes päätin lähteä katsomaan mitä yläpuollella oli tekeillä. Kun saavuin leiriin, jotkut tulivat kysymään missä olen ollut, sanoin että olin ollut rauhassa. He olivat luulleet että minulle on sattunut jotain ja olivat huollissaan. Samana päivänä tytöt tulivat majaani, ja halusivat tietää mitä olen tehnyt ja missä. Vastasin vaan että olin omassa rauhassa. Eräänä kauniina päivänä huomasin että merkkimme oli huomattu ja rannalla oli veneitä, ilmoitin itsestäni ja menin leiriin sanomaan siitä, suurin osa oli iloisia siitä, mutta jotkut eivät tahtoneet vielä lähteä(mukaan lukien minä). Lähdimme saarelta huomenissa ja selvisi että olimme olleet saarella kahdeksan kuukautta, mistä hämmästyimme. Kotiin päästyämme vanhempamme olivat huolissaan. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
- Anonyymi
miten ne opilaat pääsi koneeseen ilman opetejaa
- Anonyymi
suurimmilta osilta totta... miks en oo ennen kuullu 20 opilaan katoamisesta 8 kuukaudeksi jonnekkin vitun saarelle. Lisäksi lentokoneen mustalaatikko näytää lentokoneen sijainnin pelastajille joten avun pitäisi tulla alle päivässä.
- Anonyymi
Saarelle rantautuminen ja lentokone oli keksitty.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145