Hei ryhmä!
Haluan kuulla teidän kokemuksianne huonosta asiakaspalvelusta – erityisesti kiinteistönvälityksen parissa. Onko teillä ollut vastassa välittäjiä, joiden toiminta on ollut ala-arvoista tai täysin epäammattimaista?
Haluan jakaa oman kokemukseni pohjustukseksi:
Viime aikoina olen ollut tekemisissä kiinteistönvälittäjän kanssa, jonka ammattitaitoa ja jopa laillisuutta epäilen. Hän väittää olevansa LKV, mutta hänen käytöksensä antaa ymmärtää aivan muuta. Hänellä kuulemma on "hienot toimistot", mutta niitä en ole koskaan päässyt näkemään.
Hän otti asuntoni välitykseen, mutta unohti laittaa ilmoituksen Etuovi.comiin. Toisen asunnon ilmoitus taas vanheni, kun hän ei uusinut sitä ajoissa. Lisäksi hän sopi kanssani soittoajan, mutta kun soitin sovitusti, hän löi luurin korvaani – ja tämä tapahtui useamman kerran.
Tapaamisemme kahvilassa oli viimeinen pisara. Hän ei maksanut omaa kahviaan eikä omaa pullaansa, vaan minä jouduin maksamaan kaiken. Tilanne paheni, kun palasin pöytään kahvini, täytetyn croissantin ja runebergintortun kanssa, ja hän pyysi vielä puolet minun ostamistani tuotteista itselleen. Minä maksoin, mutta yleensä tällaisissa tilanteissa edustajat, välittäjät ja tavarantoimittajat maksavat omat ostoksensa – usein jopa asiakkaan.
Tämä sama välittäjä on jättänyt autonsa huoltolaskun maksamatta ja pettänyt lukemattomia lupauksia, kuten "soitan takaisin". Sen sijaan minä olen joutunut soittelemaan perään jatkuvasti. Kun olen huomauttanut hänen käytöksestään, hän vain selittää olevansa kiireinen ja että olen hänen "premium-asiakkaansa". Totuus on, että hän kohtelee minua kuin roskaa.
Kirsikkana kakun päällä hän pyysi minua ostamaan uimahallilipun – ei minulle eikä meille, vaan itselleen ja hänen ystävättäriensä käyttöön viikonlopuksi. Minua ei tietenkään kutsuttu mukaan.
Kun lopulta tein asiasta reklamaation, joka piti hoitaa kiireesti, sain perjantaina viestin, että heidän asiakaspalvelussaan on ruuhkaa ja että hän ottaa yhteyttä "1–2 arkipäivän kuluessa". Tämä tarkoitti käytännössä sitä, että lauantai ja sunnuntai eivät olleet laskennassa mukana, ja minun reklamaationi käsittely olisi siirtynyt aikaisintaan maanantaihin tai tiistaihin. Reklamaationi oli kiireellinen, eikä minulla olisi ollut aikaa odottaa päiviä. Tämä välinpitämättömyys oli aivan käsittämätöntä.
Haluaisinkin nyt kuulla teiltä: onko teillä ollut vastaavia kokemuksia kiinteistönvälityksen tai muun asiakaspalvelun parissa? Jakakaa tarinanne, niin näemme, kuinka yleistä tämä oikeasti on.
Surkeimmat asiakaspalvelukokemukset
Anonyymi-ap
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750