Hei ryhmä!
Haluan kuulla teidän kokemuksianne huonosta asiakaspalvelusta – erityisesti kiinteistönvälityksen parissa. Onko teillä ollut vastassa välittäjiä, joiden toiminta on ollut ala-arvoista tai täysin epäammattimaista?
Haluan jakaa oman kokemukseni pohjustukseksi:
Viime aikoina olen ollut tekemisissä kiinteistönvälittäjän kanssa, jonka ammattitaitoa ja jopa laillisuutta epäilen. Hän väittää olevansa LKV, mutta hänen käytöksensä antaa ymmärtää aivan muuta. Hänellä kuulemma on "hienot toimistot", mutta niitä en ole koskaan päässyt näkemään.
Hän otti asuntoni välitykseen, mutta unohti laittaa ilmoituksen Etuovi.comiin. Toisen asunnon ilmoitus taas vanheni, kun hän ei uusinut sitä ajoissa. Lisäksi hän sopi kanssani soittoajan, mutta kun soitin sovitusti, hän löi luurin korvaani – ja tämä tapahtui useamman kerran.
Tapaamisemme kahvilassa oli viimeinen pisara. Hän ei maksanut omaa kahviaan eikä omaa pullaansa, vaan minä jouduin maksamaan kaiken. Tilanne paheni, kun palasin pöytään kahvini, täytetyn croissantin ja runebergintortun kanssa, ja hän pyysi vielä puolet minun ostamistani tuotteista itselleen. Minä maksoin, mutta yleensä tällaisissa tilanteissa edustajat, välittäjät ja tavarantoimittajat maksavat omat ostoksensa – usein jopa asiakkaan.
Tämä sama välittäjä on jättänyt autonsa huoltolaskun maksamatta ja pettänyt lukemattomia lupauksia, kuten "soitan takaisin". Sen sijaan minä olen joutunut soittelemaan perään jatkuvasti. Kun olen huomauttanut hänen käytöksestään, hän vain selittää olevansa kiireinen ja että olen hänen "premium-asiakkaansa". Totuus on, että hän kohtelee minua kuin roskaa.
Kirsikkana kakun päällä hän pyysi minua ostamaan uimahallilipun – ei minulle eikä meille, vaan itselleen ja hänen ystävättäriensä käyttöön viikonlopuksi. Minua ei tietenkään kutsuttu mukaan.
Kun lopulta tein asiasta reklamaation, joka piti hoitaa kiireesti, sain perjantaina viestin, että heidän asiakaspalvelussaan on ruuhkaa ja että hän ottaa yhteyttä "1–2 arkipäivän kuluessa". Tämä tarkoitti käytännössä sitä, että lauantai ja sunnuntai eivät olleet laskennassa mukana, ja minun reklamaationi käsittely olisi siirtynyt aikaisintaan maanantaihin tai tiistaihin. Reklamaationi oli kiireellinen, eikä minulla olisi ollut aikaa odottaa päiviä. Tämä välinpitämättömyys oli aivan käsittämätöntä.
Haluaisinkin nyt kuulla teiltä: onko teillä ollut vastaavia kokemuksia kiinteistönvälityksen tai muun asiakaspalvelun parissa? Jakakaa tarinanne, niin näemme, kuinka yleistä tämä oikeasti on.
Surkeimmat asiakaspalvelukokemukset
Anonyymi-ap
0
179
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511798Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.894770Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364095- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei513073