Hei ryhmä!
Haluan kuulla teidän kokemuksianne huonosta asiakaspalvelusta – erityisesti kiinteistönvälityksen parissa. Onko teillä ollut vastassa välittäjiä, joiden toiminta on ollut ala-arvoista tai täysin epäammattimaista?
Haluan jakaa oman kokemukseni pohjustukseksi:
Viime aikoina olen ollut tekemisissä kiinteistönvälittäjän kanssa, jonka ammattitaitoa ja jopa laillisuutta epäilen. Hän väittää olevansa LKV, mutta hänen käytöksensä antaa ymmärtää aivan muuta. Hänellä kuulemma on "hienot toimistot", mutta niitä en ole koskaan päässyt näkemään.
Hän otti asuntoni välitykseen, mutta unohti laittaa ilmoituksen Etuovi.comiin. Toisen asunnon ilmoitus taas vanheni, kun hän ei uusinut sitä ajoissa. Lisäksi hän sopi kanssani soittoajan, mutta kun soitin sovitusti, hän löi luurin korvaani – ja tämä tapahtui useamman kerran.
Tapaamisemme kahvilassa oli viimeinen pisara. Hän ei maksanut omaa kahviaan eikä omaa pullaansa, vaan minä jouduin maksamaan kaiken. Tilanne paheni, kun palasin pöytään kahvini, täytetyn croissantin ja runebergintortun kanssa, ja hän pyysi vielä puolet minun ostamistani tuotteista itselleen. Minä maksoin, mutta yleensä tällaisissa tilanteissa edustajat, välittäjät ja tavarantoimittajat maksavat omat ostoksensa – usein jopa asiakkaan.
Tämä sama välittäjä on jättänyt autonsa huoltolaskun maksamatta ja pettänyt lukemattomia lupauksia, kuten "soitan takaisin". Sen sijaan minä olen joutunut soittelemaan perään jatkuvasti. Kun olen huomauttanut hänen käytöksestään, hän vain selittää olevansa kiireinen ja että olen hänen "premium-asiakkaansa". Totuus on, että hän kohtelee minua kuin roskaa.
Kirsikkana kakun päällä hän pyysi minua ostamaan uimahallilipun – ei minulle eikä meille, vaan itselleen ja hänen ystävättäriensä käyttöön viikonlopuksi. Minua ei tietenkään kutsuttu mukaan.
Kun lopulta tein asiasta reklamaation, joka piti hoitaa kiireesti, sain perjantaina viestin, että heidän asiakaspalvelussaan on ruuhkaa ja että hän ottaa yhteyttä "1–2 arkipäivän kuluessa". Tämä tarkoitti käytännössä sitä, että lauantai ja sunnuntai eivät olleet laskennassa mukana, ja minun reklamaationi käsittely olisi siirtynyt aikaisintaan maanantaihin tai tiistaihin. Reklamaationi oli kiireellinen, eikä minulla olisi ollut aikaa odottaa päiviä. Tämä välinpitämättömyys oli aivan käsittämätöntä.
Haluaisinkin nyt kuulla teiltä: onko teillä ollut vastaavia kokemuksia kiinteistönvälityksen tai muun asiakaspalvelun parissa? Jakakaa tarinanne, niin näemme, kuinka yleistä tämä oikeasti on.
Surkeimmat asiakaspalvelukokemukset
Anonyymi-ap
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987