ensin säästettiin terveyden ja vanhustenhoidosta, sen jälkeen vasta kulttuurista

Anonyymi-ap

hyvä kun vihdoin säästöjä ylen osalta samoin vois muutkin kanavat tehsä
säästöjä on tehty jo vuosia julkisilla, sekä hyvinvoinpuolella että valtion firmoissa
työntekijöiden vähentämisissä
nyt kun vielä ymmärrettäs johtajien määrää pienentää suhteessa työntekijöihin'
työntekijöitä myös hyvinvointipuolella lomautettu, kait sentään johtajien on kannetta säästöissä koska siellä ne kovemmin tienaavat on 20 000 palkaa, muita palkkioita , lomarahoja ja muuta bonusta vuodessa 300 000-400 000 tienaavat ovat kantamasakortensakekoon

telkusta tulee kymmeniä kanavia ohjelmiaja suurin osaa uusintoja ja suurin osa ohjelmista täyttää soopaa, julkkiksia mukana kaikissa ohjelmissa eli heitä elätetään verovaroin niinkuin muutakin taidehömppää .
taiteen nimissä maksetut apurahat ja palkkiot laskettais viimeisen kymmenen vuoden sisään ,summa aika helvetillinen lisänä taidekoulujen opiskelijat ja sen tuomat elätyskulut ja vielä pelkästään opinahjojen kulut vuosittain.
Meillä ulkomaalaisia opiskelijoita myös aivan liikaa , semmonen 30 000 tuhatta vuosi per pää ,
A.studiokin päivittäin käsittelee ulkomaan tapahtumia ja asioita ja siellä viisaita ihmisiä päivittäin kommentoimassa , ei varmaan halvimmasta päästä tehtyä ohjelmaa ole kun kaikillekeskustelijoille maksetaan riihikuivaa kommenteistaan,

mainokset suurin osa ihan turhia , on ne sitten tulevia ohjelmia ja tai muita mainoksia vois keskittää päivällä tunnin jaksoihin,

urehilukanavien lässytykset sais jättää pois. KALLEN NAAMA ÄLLÖTTÄÄ LÄHES KAIKKIA KEITÄ TUNNEN ja heitäkin elätetään verovaroin vuodesta toiseen, miksi ei riitä että näytetään kisat ja se on siinä ,nehän spekuloinnit on typerimpiä mitä voi olla.

ainoa itse pidän mielenkiintoisena on PRISMA , näissä ohjelmissa mielenkiintoisia asioita helposti taviksen ymmärrettävissä ja tutkittuja tietoja.

ehdotan että suurin osaa tv kanavista pois ja keskitytään kahteen kanavaan jotka lähettävät ohjelmia ja jotka ei pelkästään uusintoja ainakaan iltalähetykset,

1

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut haluu Putinin mallin Suomen mediaan ! Ja kulttuuri on luxusta ja vain eliitin oikeus .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe