Jäteveden hinta

Anonyymi-ap

Jos joku pumppaa vettä päijänteestä ja sitten sekoittaa sen jäteveden sekaan tekee vakavan rikoksen. Käräyttkää kaikki jotka näin tekevät.

26

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vesilaitoksen oma poika käyttää Päijänteen vettä

• Anonyymi

Siis hetkinen. Vesilaitoksen oma mies käyttää Päijänteen vettä. Eiköhän tämä ole selvä. Tämä mies voi irtisanoa itsensä.

• Anonyymi

Tämä ilmoittaja on varmasti sairas kun uskaltaa kertoa totuuden. Me olemme naapurista nähneet tämän pumppauksen jo vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Tässäkö on kalliin veden syy. Tehkää nyt joku rikosilmoitus.

• Anonyymi

Kuka on tämä. Kertokaa kaikille. Minä teen rikosilmoituksen. Meidän vesilasku on kamala. Onko tämä totta. Tuo joutaisi tuomiolle. Eihän se voi tehdä näin.

• Anonyymi

Kyllä vesilaitos tietää paljonko vettä käytetään ja paljonko on jätevettä.. jos vesilaitoksen tarkastaja itse käyttää hyväksi tilannetta. Iin tämä on rikosasian. Kaikki kuntalaiset ovat vastaan veden käyttäjää. Me kaikki toivomme että tämä mies osaa irtisanoa itsensä

• Anonyymi

Minä en myönnä mitään. Hullu on joka kirjoittaa tuollaista. Täysi hullu. Minä pumppaa mitä pumppaam. Se ei kuulu kenellekään. Olen käyttänyt Päijänteen vettä vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Minä olen naapuri. Olen nähnyt pumppauksen. Minä voin tehdä rikosilmoituksen. Törkeää toimintaa. Esittää vielä luottamusmiesten.

• Anonyymi

Minä varmasti teen rikosilmoituksen. Olen naapurina nähnyt ja voin todistaa veden pumppauksen. Tämä on jatkunut vuosikymmeniä. Veden hinta on varmasti kymmeniä tuhansia euroja.

• Anonyymi

Siis hetkinen. Käyttääkö tämä mies Päijänteen vettä ja laittaa sen jäteveteen. Onko tämä mies kunnalla töissä. Voisiko tämä mies sanoa itsensä irti.

• Anonyymi

Oletkos hullu että uskallat kertoa totuuden. Täällä meillä sinut leimataan hulluksi ja mies joka käyttöä Päijänteen vettä kerrotaan johtajaksi. Minä kyllä antaisin potkut.

• Anonyymi

Nyt minä en ymmärrä. Siis käyttääkö vesilaitoksen mies Päijänteen vettä käyttövettä. Tehkää kaikki rikosilmoituksen. Minulle ei tämä sovi. Kaikki vaan tekemään rikosilmoituksen.

• Anonyymi

Minä olen naapuri ja todistan että vettä pumpataan nytkin. Voin tehdä rikosilmoituksen.

• Anonyymi

Älä perskatti tee, Suolessa ollaan, salataan kaikki.
        Taka-puolta näytetään ja naamaa peitetään, ellet sitte satu olemaan Sanna Marin.

• Anonyymi

Siis vesilaitokselta pumpataan nytkin vettä jäteveden sekaan. Kuka tekee rikosilmoituksen

• Anonyymi

TOSIASIOITA EI PIDÄ MENNÄ JULKAISEMAAN, SE ON SUOMESSA RIKOS. PITÄÄ OLLA HYVÄT PERUSTEET, VARSINKAA HUHUPUHEITA EI KANNATA, KUIN ANTAA MENNÄ TETEENPÄIN, SILLEENSÄ SUOMESSA ELETÄÄN.

• Anonyymi

EI SIINÄ MUN MIELESTÄ PITÄISI OLLA MITÄÄN RIKOSTA.
      NIIN, ETTÄ PÄIJÄNTEEN VETTÄ LASKETAAN HELSINKIIN,
      EIKUN SE SE RIITÄ, TÄYTYY PUMPATA SEKAAN LISÄKSI PUDISTETTU JÄTEVETTÄ RAAKAVETENÄ, KOLMANNES JA SEPAROIDAAN HANAVEDEKSI.
      VESI ON KALLISTA JA SIITÄ ON HUUTAVAA PULAA.
      VIHREÄT SANOVAT. EHTYVÄÄ LUONONVARAA, TÄYTYY UUSIO KÄYTTÄÄN.
      VIHREÄ ON AINA OIKEASSA. PUHDASTA VETTÄ.
      VASEMMISTOLAISET, SOSTEMIT EI VAAN SITÄ YMMÄRRÄ, ETTÄ EI RAHAA RIITÄ VETEEN.

• Anonyymi

RIKOSTA EI OLE TAPAHTUNUT ENNENKUIN JOKU TWKEE RILOSILMOITUKSEN. TÄMÄ MIES PUMPPAA VETTÄ PÄIJÄNTEESTÄ JA ME MAKSAMME VEROMAKSIT. MIKSI MÄIN VAKAVA RIKOS MAKSETAAN . TÄMÄ VESIMIES MAKSAA KAIKEN. SYYLLINEN ON VESILAITOKSEN OMA POIKA . VOI VOI MIKSI MEIDÄN PITÄÄ MAKSAA NÄMÄ LASLUT.

• Anonyymi

Tämä vesipoika on maksanut laskuja. Voi voi. Firma maksaa tämän jälkeen kaiken.

• Anonyymi

Kovia jätkiä on. Taitaa olla syy yhteyttä rikollinen.

• Anonyymi

Meillä on kaveri katsomassa. MIKSI tämä mies on eläkkeellä. Minun syypää. Tappaja on rakentanut tämän.

• Anonyymi

Vesimittari on pahis. Tupakkaaa ei saa myydä. Joskus myydään vieraita töissä. Tupakkaa on maksettu ja tämä on valehtelija.

• Anonyymi

Me ei makseta tupakkaa.

• Anonyymi

Osataan väärentää vaikka mitä.

• Anonyymi

Tupakkia myydään. Miksi minua haluat tappaa. Ollaan mukana.

• Anonyymi

Kylläpä sulla on energiaa kirjoitella kommentteja. Käy välillä haukkaamassa raitista ilmaa se vois vähän auttaa harmitukseen. Täällä kirjoittelu ei oo koskaan auttanut ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3338
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1879
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1819
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1714
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1594
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      341
      1540
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1389
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1278
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1152
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1135
    Aihe