Jos joku pumppaa vettä päijänteestä ja sitten sekoittaa sen jäteveden sekaan tekee vakavan rikoksen. Käräyttkää kaikki jotka näin tekevät.
Jäteveden hinta
26
400
Vastaukset
- Anonyymi
Vesilaitoksen oma poika käyttää Päijänteen vettä
- Anonyymi
Siis hetkinen. Vesilaitoksen oma mies käyttää Päijänteen vettä. Eiköhän tämä ole selvä. Tämä mies voi irtisanoa itsensä.
- Anonyymi
Tämä ilmoittaja on varmasti sairas kun uskaltaa kertoa totuuden. Me olemme naapurista nähneet tämän pumppauksen jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Tässäkö on kalliin veden syy. Tehkää nyt joku rikosilmoitus.
- Anonyymi
Kuka on tämä. Kertokaa kaikille. Minä teen rikosilmoituksen. Meidän vesilasku on kamala. Onko tämä totta. Tuo joutaisi tuomiolle. Eihän se voi tehdä näin.
- Anonyymi
Kyllä vesilaitos tietää paljonko vettä käytetään ja paljonko on jätevettä.. jos vesilaitoksen tarkastaja itse käyttää hyväksi tilannetta. Iin tämä on rikosasian. Kaikki kuntalaiset ovat vastaan veden käyttäjää. Me kaikki toivomme että tämä mies osaa irtisanoa itsensä
- Anonyymi
Minä en myönnä mitään. Hullu on joka kirjoittaa tuollaista. Täysi hullu. Minä pumppaa mitä pumppaam. Se ei kuulu kenellekään. Olen käyttänyt Päijänteen vettä vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Minä olen naapuri. Olen nähnyt pumppauksen. Minä voin tehdä rikosilmoituksen. Törkeää toimintaa. Esittää vielä luottamusmiesten.
- Anonyymi
Minä varmasti teen rikosilmoituksen. Olen naapurina nähnyt ja voin todistaa veden pumppauksen. Tämä on jatkunut vuosikymmeniä. Veden hinta on varmasti kymmeniä tuhansia euroja.
- Anonyymi
Siis hetkinen. Käyttääkö tämä mies Päijänteen vettä ja laittaa sen jäteveteen. Onko tämä mies kunnalla töissä. Voisiko tämä mies sanoa itsensä irti.
- Anonyymi
Oletkos hullu että uskallat kertoa totuuden. Täällä meillä sinut leimataan hulluksi ja mies joka käyttöä Päijänteen vettä kerrotaan johtajaksi. Minä kyllä antaisin potkut.
- Anonyymi
Nyt minä en ymmärrä. Siis käyttääkö vesilaitoksen mies Päijänteen vettä käyttövettä. Tehkää kaikki rikosilmoituksen. Minulle ei tämä sovi. Kaikki vaan tekemään rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Minä olen naapuri ja todistan että vettä pumpataan nytkin. Voin tehdä rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Älä perskatti tee, Suolessa ollaan, salataan kaikki.
Taka-puolta näytetään ja naamaa peitetään, ellet sitte satu olemaan Sanna Marin.
- Anonyymi
Siis vesilaitokselta pumpataan nytkin vettä jäteveden sekaan. Kuka tekee rikosilmoituksen
- Anonyymi
TOSIASIOITA EI PIDÄ MENNÄ JULKAISEMAAN, SE ON SUOMESSA RIKOS. PITÄÄ OLLA HYVÄT PERUSTEET, VARSINKAA HUHUPUHEITA EI KANNATA, KUIN ANTAA MENNÄ TETEENPÄIN, SILLEENSÄ SUOMESSA ELETÄÄN.
- Anonyymi
EI SIINÄ MUN MIELESTÄ PITÄISI OLLA MITÄÄN RIKOSTA.
NIIN, ETTÄ PÄIJÄNTEEN VETTÄ LASKETAAN HELSINKIIN,
EIKUN SE SE RIITÄ, TÄYTYY PUMPATA SEKAAN LISÄKSI PUDISTETTU JÄTEVETTÄ RAAKAVETENÄ, KOLMANNES JA SEPAROIDAAN HANAVEDEKSI.
VESI ON KALLISTA JA SIITÄ ON HUUTAVAA PULAA.
VIHREÄT SANOVAT. EHTYVÄÄ LUONONVARAA, TÄYTYY UUSIO KÄYTTÄÄN.
VIHREÄ ON AINA OIKEASSA. PUHDASTA VETTÄ.
VASEMMISTOLAISET, SOSTEMIT EI VAAN SITÄ YMMÄRRÄ, ETTÄ EI RAHAA RIITÄ VETEEN. - Anonyymi
RIKOSTA EI OLE TAPAHTUNUT ENNENKUIN JOKU TWKEE RILOSILMOITUKSEN. TÄMÄ MIES PUMPPAA VETTÄ PÄIJÄNTEESTÄ JA ME MAKSAMME VEROMAKSIT. MIKSI MÄIN VAKAVA RIKOS MAKSETAAN . TÄMÄ VESIMIES MAKSAA KAIKEN. SYYLLINEN ON VESILAITOKSEN OMA POIKA . VOI VOI MIKSI MEIDÄN PITÄÄ MAKSAA NÄMÄ LASLUT.
- Anonyymi
Tämä vesipoika on maksanut laskuja. Voi voi. Firma maksaa tämän jälkeen kaiken.
- Anonyymi
Kovia jätkiä on. Taitaa olla syy yhteyttä rikollinen.
- Anonyymi
Meillä on kaveri katsomassa. MIKSI tämä mies on eläkkeellä. Minun syypää. Tappaja on rakentanut tämän.
- Anonyymi
Vesimittari on pahis. Tupakkaaa ei saa myydä. Joskus myydään vieraita töissä. Tupakkaa on maksettu ja tämä on valehtelija.
- Anonyymi
Me ei makseta tupakkaa.
- Anonyymi
Osataan väärentää vaikka mitä.
- Anonyymi
Tupakkia myydään. Miksi minua haluat tappaa. Ollaan mukana.
- Anonyymi
Kylläpä sulla on energiaa kirjoitella kommentteja. Käy välillä haukkaamassa raitista ilmaa se vois vähän auttaa harmitukseen. Täällä kirjoittelu ei oo koskaan auttanut ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135