Onko Bambu kiinni kauan? Tultiin Riihimäeltä asti ja aikeina tulla syömään. Pettymys oli kova, koska kioski olikin täysin pimeänä...
Bambu-ravintola
5
789
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa liittyä "Bambu thai fast food" ryhmään facebookissa, siellä yleensä ilmoittavat aukioloajoista + muuta. Nyt ovat lomalla 3.2 asti
- Anonyymi
Toivottavasti mahdollisimman kauan
- Anonyymi
Onko siinä paikassa jokin vialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä paikassa jokin vialla?
Ruuan laatu vaihtelee kokin mukaan. Kannattaa varmistaa kuka keittiössä kokkaa ennen kuin tilaa. Ruoka on joko tosi maukasta, tai sitten ihan ala-arvoista. Koettu on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuan laatu vaihtelee kokin mukaan. Kannattaa varmistaa kuka keittiössä kokkaa ennen kuin tilaa. Ruoka on joko tosi maukasta, tai sitten ihan ala-arvoista. Koettu on.
Se on hyvä kokki joka on Wilpolan thailoton voittaja. Voitti useita kertoja Wilpolan thailotosta useita tuhansia euroja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512