”, joka kertoo elämästä sodanjälkeen entisen Neuvostoliitossa ja Itäblokin maissa?
Vielä pari vuotta sitten sarjan näyttäminen YLEssä olisi ollut mahdotonta. Nyt kaikki vasurit näkevät, millaista on tosielämän sosialismin ja kommunismin ihanuus mielipiteiden ja yksilön vapauksineen kaikkine valheineen. Kommunismi on puhdas ja aito oikea fasismi.
Mitä ihmettä YLEssä on tapahtunut, kun se esittää sarjaa Rautaesiripun takana,
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sen takia, että nykyään halutaan esittää kaikki Neuvostoliittoon, kekkoslaisuuteen ja rauhanomaiseen rinnakkaiseloon liittyvät asiat ikävinä ja epäilyttävinä.
- Anonyymi
Eivätkö ne nimenomaan ole sitä, täyttä valhetta. Kommunismi aatteena on täyttä valhetta ja sen toteuttajat tietävät sen varsin hyvin itsekin. NL ei ollut faktan tarkistajia ja jopa lehti Pravda oli ironiaa totuudesta. Valitettavasti tätä valhetta Suomen vasemmistolaiset pitävät totuutena, minkä vuoksi venäjäiset nauravat itse suomalaisten tyhmyydelle.
- Anonyymi
Ylelle kiitos. Se taitaa olla ensimmäinen, toivottavasti seuraavaa ei tarvitse odottaaa 80 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984