että suomi24 on täynnä surkeita ihmisiä jotka jumittaa ja jää vatvomaan eri asioita. He luulevat olevansa nerokkaita sivaltajia järjen jättiläisiä mutta jättävät jälkeensä vain vaivautuneen tunnelman ja lukijalle kysymyksen kuka tämä idiootti on.
Täällä arvaillaan ja luullaan valitetaan kitistään uskotaan sokeasti. Vaikka mitä järkevää keskustelua yrittäisi täällä se ei onnistu ei sitten millään. Täällä on ihmiset jotka eivät saa aikaan yhtään mitään elämässään ja väittävät sitä toisten syyksi vaikka se on heidän omaa saamattomuuttaan. Heidän tehtävä on kitistä ja valittaa koski se sitten politiikkaa tai sukupuolia tms. Ikisinkuiksi jääneet luulottelee täällä ja näin se ainoakin kontakti josta voisi jotain syntyä jää syntymättä kun eihän se toinen osaa tajuta että hänen pitäisi katsoa suomi24 palstan sekopäisiä ihmisiä ja hakea omansa joukosta. Minua säälittää täällä olevat ihmiset. Ajattelen että jokaisen kirjoituksen takana on yksinäinen sielu joka huutaa hätäänsä ja raivoaa. Maailma ja suomi on täynnä ihmisiä jotka ovat siinä rajoilla että pitäisikö heidät laittaa johonkin laitokseen valvonnan alle koska he eivät yksin ilman talutusta ja ohjausta pääse eteenpäin.
Tutkimus osoittaa
Anonyymi-ap
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214420Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223359Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61593Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96895- 63755
- 30747
- 176740