On tuo minun avovaimo melkein jo kaksi vuotta asunut luonani. Oon kustantanut elämisen kun hän ei oo töissä käynyt. Hänellä itsensä kehittämistä, jotain henkistä juttua ja sit tietty nuo somet ja kauneus jutut.
Mutta nyt siis kun tulin aiemmin töistä kotiin niin oli joku jätkä meillä käymässä. On kuulemma vaan ihan kaveri ja ei pidä käsittää väärin. Ollaan nyt asia sovittu, mutta pitäähän nyt vähän tarkemmin katsoa.
Älkää miehet menkö kenenkään kotiin jos ei nainen siellä yksin asu. Tästä varoitan teitä.
Varoitus miehille kotityttöystävistä!
5
344
Vastaukset
- Anonyymi
Heh! Ja hölmön hymy naamalla ku vieras äijä kämpässä laittaa sukkia jalkaan.
- Anonyymi
Ehkä hän on sittenkin tavallaan töissä?! Myyjätär nimeltään.toisinsanoen tulit kotiin kun hän oli vielä "työvuorossa".ehkei maksa verojaan mutta pitää kuitenkin haarakonttoria auki
- Anonyymi
Paras tapa kostaa akalle tuossa tapauksessa on murhata vierailija ja jättää akka miettimään että ilman hänen toimiaan tätä ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Suomimiehen vässykkä mentaliteetin kunniaväkivaltaa jossa tapetaan kumppanin salarakas. Kas kun muualla maailmassa uhriksi joutuu oma kumppani.
- Anonyymi
Ei toki mennä kenenkään kotiin, jollei nainen siellä ole yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941