David Icke kertoo omakohtaisen kokemuksensa uutisoinnista ja sensuurista jonka kohteeksi on joutunut. Hänestä on julkaistu valeuutisia, kun hän vaati saada nähdä lähteitä uutisiin, uutinen poistettiin heti. Kun Icke yritti pitää puhetilaisuutta, hänestä oli tehty ilmoitus terrorismin vastaiselle yksikölle ja he estivät koko tilaisuuden, Icken puhe oli liian vaarallista yleisön kuultavaksi.
Ainoastaan mediajätit saavat tuottaa informaatiota kansalaisille, valitettavasti mediajättien uutiset ovat erittäin usein pelkkää valhetta alusta loppuun, tuotetteistettua uutisointia.
David Icke on Free Speech & Who Controls the World
Kuinka media oikeasti toimii (valeuutiset sekä sensuuri)
3
157
Vastaukset
David Icke kertoo omakohtaisen kokemuksensa uutisoinnista ja sensuurista jonka kohteeksi on joutunut.
Hänestä on julkaistu valeuutisia, kun hän vaati saada nähdä lähteitä uutisiin, uutinen poistettiin heti. Kun Icke yritti pitää puhetilaisuutta, hänestä oli tehty ilmoitus terrorismin vastaiselle yksiköllehttps://www.youtube.com/watch?v=bkfoL9afMcMIcken pääsy useisiin maihin on estetty, hän on liian vaarallinen henkilö päästäkseen edes maahan sisään. Ja miksi hän on niin vaarallinen, mitä hän on tehnyt ollakseen niin vaarallinen henkilö? Hän puhuu ääneen salaisia asioita joita yleisön ei haluta ikinä kuulevan.
Hänen puhetilaisuutensa ovat liian vaarallisia jotta yleisö voisi niihin osallistua, poliisi yrittää estää tilaisuuksien pitämisen.- Anonyymi
sensuuria on eniten esiintynyt maailman historian ihmiskunnan aikana äärioikeistossa ja kommunismissa. Ihme että ihmiset on niin pölvästejä että äänestäneet& ja nykyäänkin äänestää niitä valtaan. Sori jos sanon suoraan asiat mut se on mun tyyli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716