Hei!
Minullla on ongelmana, että en oikein menesty nopeatempoisissa toimintapeleissä varsinkaan K16/K18-peleissä. Olen myöskin jo kuukausia miettinyt, mikä on todennäköinen syy. Todennäköisin syy on, että olen hienomotoriikaltani liian hidas.
Ongelma on tämä on kahdestakin syystä. Olen täysi-ikäinen ja koen, että en halua pelata lasten pelejä. Toki osittain tämä on ego tai itsetunto kysymys. Toinen syy on monen mielestä varmaankin sekavampi (ja tarvitsee psykologin apua). Minulla on välillä ajatus, että kaikki muu paitsi väkivaltaviihde on juridisesti laitonta. Tiedän toki ettei tämä pidä paikkaansa, mutta en oikein voi olla ajattelematta sitä, koska tällöin Tetriksen pelaaminen olisi rikollista.
Toki minulla on nykyisin muitakin harrastuksia, joten pärjäämättömyys väkivaltapeleissä ei sinänsä aiheuta pitkäkestoista turhautumista. Muita harrastuksia on esimerkiksi Wikipedian muokkaaminen jne. Mutta se ei taas liity tähän asiaan sinänsä.
"Ongelmana" huono menestys toiminta/väkivaltapeleissä
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi pelit on vaan pelejä. Tosin en minäkään kaikkea pelaa . Etenkin turhan nopeatempoiset on hirveitä. Ihmistä tunteva ihminen(lääketieteen henkilö) sanoi että taistelupelit ovat hyvin juuri motoriikan hallintaan. Tietenkin on autopelejä ja muutakin missä pää ja kädet joutuu pelaamaan yhteen ja sitä siinä harjoitellaan.
Eli pelaa mitä pelaat ja käy välillä kävelyllä jotta saat happea myös treenien lisäksi. Pelasin äsken Mass Effectia tarkemmin sanoen Andromedaa. Vaikutti mielenkiintoiselta ja ei-turhauttavalta peliltä. Toisin sanoen pääsin hyvin eteenpäin. Toki kyseessä ei ole puhdas toimintapeli,vaan siinä on roolipelimäisiä ja tarinaelementtejä.
Suomenkielisessä Wikipediassa ei näköjään ole vielä artikkelia kyseisestä pelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471929
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2861070Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.81889- 35868
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18736- 73722
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58674- 43670