eroon salarakkaasta

koukussa

olisko hyviä neuvoja miten pääsisin eroon salarakkaasta suhde on kestänyt kolme vuotta
olen rakastunut ja koukussa mieheen. Haluaisin aloittaa "uuden" elämän ilman häntä mutta en osaa
lähteä. nyt olisi hyvät neuvot tarpeen

9

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

se on loppu!!!

• Marion.T

taktiikkaa, eli arkipäivää.

Ala nipottamaan sille joka asiasta ja mene tapaamaan sitä papiljotit päässä ja deodorantti pettäneenä, ja puhu sille palkästään mitä sun omaan päivääs on kuulunu, eli siivousta, tiskausta vessanpytyn kuurausta ym.ym. Valita myös ruoan hintaa, laskujen paljoutta ja mahdollistan lasten murheita, huokaile kuinka olohuoneen mattokin pitäs pestä ja makuuhuone tapetoida uudestaan, piereskele sen kuullen sekä voit myös käyttää röyhtäilytekniikkaa - ei se realielämän arkipäivää varmaankaan jaksa kauan katsella eikä kuunnella :))
      Sellaisia ne salarakkaat ovat :DD

• Aika hankalaa Sinulle on mitään neuvoja antaa, koska en tiedä elämäntilannettasi. En tiedä ikääsi, enkä sitä, oletko avo- vai avioliitossa, onko Sinulla alaikäisiä lapsia jne. jne.... Olisi myös mukavaa tietää, onko salarakkaasi rakastunut Sinuun vai onko kyseessä vain nykyisin tavallinen vakipano. Vasta näiden tietojen jälkeen pystyn hahmottamaan tilanteesi paremmin.

Helpoimmin salarakkaasta pääse eroon lopettamalla tapaamisen ja ilmoittamalla hänelle, että se on nyt loppu. Jos olet itse tunnesuhteella mukana, niin tällaisen suhteen lopettamisen jälkeen Sinun täytyy tietysti tehdä surutyö, joka voi ottaa paljon aikaa ( 1 – 2 vuotta). Jos elät parisuhteessa, niin Sinun pitää tehdä surutyösi puolisoltasi salassa, joten Sinulle on nyt edessäsi onnellisen sivusuhteen hankalin ja henkisesti raastavin vaihe - salassa tehtävä surutyö. Pitkissä sivusuhteissa "huvivero" maksetaan jälkikäteen.

• koukussa

elämäntilanteeni on. eronnut vuosi sitten 30v.aviossa olon jälkeen kun suhteeni tähän miehen oli jo jatkunut kaksi vuotta aikuiset
        lapset, olen kohta 50v.ex miehen kanssa olemme
        ystäviä ja tapaamme aika usein tosin hän ei tiedä
        tästä suhteesta mitään. salarakkaani kanssa olemme työtovereita joten näemme toisemme joka
        päivä hän on avoliitossa joten elämme aika paljon
        hänen ehdoillaan tapaamme salaa vähintään pari kertaa viikossa ja olemme muutaman kerran olleet
        lomalla yhdessä ja jos emme näe toisiamme niin
        soitamme ja viestittelemme kyllä joka päivä.
        luulen kyllä että minä olen koukussa enemmän
        ikävä jatkuvasti jos en näe häntä siksi on vaikeaa luopua vaikka järki sanoo että pitäisi
        lopettaa tämä suhde että voisi ees katsella muita
        miehiä.

• koukussa kirjoitti:

elämäntilanteeni on. eronnut vuosi sitten 30v.aviossa olon jälkeen kun suhteeni tähän miehen oli jo jatkunut kaksi vuotta aikuiset
        lapset, olen kohta 50v.ex miehen kanssa olemme
        ystäviä ja tapaamme aika usein tosin hän ei tiedä
        tästä suhteesta mitään. salarakkaani kanssa olemme työtovereita joten näemme toisemme joka
        päivä hän on avoliitossa joten elämme aika paljon
        hänen ehdoillaan tapaamme salaa vähintään pari kertaa viikossa ja olemme muutaman kerran olleet
        lomalla yhdessä ja jos emme näe toisiamme niin
        soitamme ja viestittelemme kyllä joka päivä.
        luulen kyllä että minä olen koukussa enemmän
        ikävä jatkuvasti jos en näe häntä siksi on vaikeaa luopua vaikka järki sanoo että pitäisi
        lopettaa tämä suhde että voisi ees katsella muita
        miehiä.

Nyt Sinun kannattaa ihan rauhallisesti pysähtyä miettimään tilannettasi. Selvityksesi jälkeen olen sitä mieltä, että Sinun todella kannattaa repäistä itsesi irti tästä "sivusuhteesta" ( Sinähän tässä olet miehen salarakas!!!!), koska suhde ei kehity tästä sen pidemmälle. Ihailemasi mies on tyytyväisenä avovaimonsa kanssa ja hakee hieman lisää "voita leivälle" Sinun kanssasi muhinoidessaan.

Sanoit tapaavasi ihailemaasi miestä salaa ja hänen ehdoillaan, joten olet pelkästään miehen mukava leikkikalu. Miehellä ei ole mitään tarvetta muuttaa tilannetta miksikään, sillä nythän kaksi naista pitää häntä hyvänä. Useimmat miehet pyrkivät tähän tilanteeseen, mutta kaikki eivät siinä onnistu.

Asemasi ei tule tästä mihinkään muuttumaan, vaikka kärykin kävisi. Jos miehen avovaimo saisi suhteenne tietoonsa, niin todennäköisesti hän potkaisisi miehen pellolle, ja samalla mies olisi Sinulle vihainen siitä, että aiheutit hänelle tällaisen katastrofin. Normaalisti mies näissä tapauksissa suunnistaa heti uusille markkinoille ja löytääkin kumppanikseen uuden ihanan naisen, jota pystyy jälleen pettämään jonkun työpaikkansa mukavan ja hyväuskoisen naisen kanssa.

• Jos kertoisit, mikä sinut sai koukkuun tai mikä sinua koukussa pitää, voisit varmaan saada tältä palstalta vielä parempia ohjeita.

Noin yleispätevästi kysyen saa varmaan aika yleispäteviä vastauksia.

Itse ehdottaisin, että miettisit itse mitä haluat elämältä ja tulevaisuudelta ja toimisit sen mukaisesti koko ajan omaan päämääräsi pyrkien. - Joskus itseään kohtaan voi vaikeata olla rehellinen.

Aurinkoista kesää ja hyvää matkaa kohti...

• päätät

Samassa tilanteessa ollut ja nyt todella onnellinen irti päästyäni. Onkohan sinulla sama tilanne, että tämä salasuhde on jotain aivan taivaallista, joka päivä monia puhelinsoittoja, vähintäin kerran viikossa lahjoja ja ulkomaanmatkoja joka toinen kuukausi. Viiden vuoden aikana kävimme ainakin 12 eri maassa, hyvä rakastaja, joka nukkui kotona sohvalla!!
      Minulle sopi tilanne "uranaisena", mutta vähitellen yksinäiset joulut, pääsiäiset, juhannukset eivät olleet mukavia. Elämä kulki hänen aikataulunsa mukaan, jos minulla oli vaikeaa, olkapäätä ei ollut. Suhde oli sunnuntaita. Erittäin vaikea ja kova ratkaisu, sillä olin sitä mieltä, että rakastin. Vuoden katsoin puheluita ja jätin vastaamatta, kyyneleet silmissä. Kuitenkin tämä nykyinen elämä ja orastava oikea suhde saa jopa miettimään, että olipa menetettyjä vuosia.
      Jos salamiehesi on vielä mustasukkainen ja ei salli sinun käyvän missään ja odottelet kotona puhelinsoittoa, kehottaisin lopettamaan ja siirtymään eteenpäin, koskee, mutta kuusikymppisenä olet onnellisempi.

• noin avuton?

Jos haluat olla sen jätkän polkumiina niin omahan on asiasi.Mieti omalle kohdallesi tilannetta,jos olisit sen avopuolison asemassa?Vai tunnetko mitään häntä kohtaan.Ei se mies kuitenkaan olisi eronkaan jälkeen uskollinen vaikka muuttaiskin hynttyyt yhteen sinun kanssa.Ole siinä tilanteessa missä olet,tai käske sen miinanpolkijan kadota,sillä ei se tilanne koskaan varmaankaan tule hyväksi ainakaan nykyisessä suhteessa.

• en tunne nää mitään

joka auttoi minua että pääsin eroni yli,miten nyt toimisin.Hän on kiva ihminen mutta on sanonut suoraan että ei eroa vaimostaan koskaan.Kannattaisko jatkaa vai pistää poikki,jotenkin säälin sitä jos jätän.Selviääkö hän ilman minua,itse kyllä selviän kun tiedän että vaimo on hänelle tärkeämpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      154
      1363
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      946
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      598
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      570
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe