Käytättekö kumihanskoja koko ajan työtehtävissä, esim. mopatessa?
Kumihanskat
8
612
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä käytän. Säästää paljon käsien ihoa.
- Anonyymi
Käytän, koska ihoon kohdistuva rasitus on tällöin pienempi. Pysyy paremmassa kunnossa, minkä lisäksi hansikas suojaa myös kovettumilta, joita siivoustyössä herkästi tulee.
- Anonyymi
Itseäni inhottaa se, kun kädet hikoaa jos yhtään pitempään pitää käsineitä. Alushanskoistakaan en niin välitä, kun nekin vaan kastuu ja hanskat tuntuu vaan entistä tukalammalta.
Jääkö teillä muuten siivoushanskoista hajua käsiin? Itse olen huomannut, kun olen pitkään pitänyt siivouskäsineitä ja vaikka olen pessyt hyvin saippualla kädet, että käsiin on yhä jäänyt sellainen kuminen haju.- Anonyymi
No sehän niissä on melkein parasta🙂
- Anonyymi
aina. alla puhtaat puuvillakäsineet
- Anonyymi
Puuvillahanskat ja siihen päälle ne kumihanskat yhdistelmä on todella kuuma ja tukala käyttää.
- Anonyymi
En käytä hanskoja puhtaista välinevarsista kiinni pitäessä, saa kädetkin samalla ilmakylpyä. Hanskoja sa ihan riitämiin pitää esim.vessoja siivotessa.
- Anonyymi
Puuvillahanskat ja kumikäsineet ovat kuin toppahanskat päällä töitä tekis. Vain vessoja tehdessä käytän pelkkiä kumisia. Muuten sellaiset itse ostetut "työhanskat".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512