Käytättekö kumihanskoja koko ajan työtehtävissä, esim. mopatessa?
Kumihanskat
8
667
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä käytän. Säästää paljon käsien ihoa.
- Anonyymi
Käytän, koska ihoon kohdistuva rasitus on tällöin pienempi. Pysyy paremmassa kunnossa, minkä lisäksi hansikas suojaa myös kovettumilta, joita siivoustyössä herkästi tulee.
- Anonyymi
Itseäni inhottaa se, kun kädet hikoaa jos yhtään pitempään pitää käsineitä. Alushanskoistakaan en niin välitä, kun nekin vaan kastuu ja hanskat tuntuu vaan entistä tukalammalta.
Jääkö teillä muuten siivoushanskoista hajua käsiin? Itse olen huomannut, kun olen pitkään pitänyt siivouskäsineitä ja vaikka olen pessyt hyvin saippualla kädet, että käsiin on yhä jäänyt sellainen kuminen haju.- Anonyymi
No sehän niissä on melkein parasta🙂
- Anonyymi
aina. alla puhtaat puuvillakäsineet
- Anonyymi
Puuvillahanskat ja siihen päälle ne kumihanskat yhdistelmä on todella kuuma ja tukala käyttää.
- Anonyymi
En käytä hanskoja puhtaista välinevarsista kiinni pitäessä, saa kädetkin samalla ilmakylpyä. Hanskoja sa ihan riitämiin pitää esim.vessoja siivotessa.
- Anonyymi
Puuvillahanskat ja kumikäsineet ovat kuin toppahanskat päällä töitä tekis. Vain vessoja tehdessä käytän pelkkiä kumisia. Muuten sellaiset itse ostetut "työhanskat".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911