Käytättekö kumihanskoja koko ajan työtehtävissä, esim. mopatessa?
Kumihanskat
6
298
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä käytän. Säästää paljon käsien ihoa.
- Anonyymi
Käytän, koska ihoon kohdistuva rasitus on tällöin pienempi. Pysyy paremmassa kunnossa, minkä lisäksi hansikas suojaa myös kovettumilta, joita siivoustyössä herkästi tulee.
- Anonyymi
Itseäni inhottaa se, kun kädet hikoaa jos yhtään pitempään pitää käsineitä. Alushanskoistakaan en niin välitä, kun nekin vaan kastuu ja hanskat tuntuu vaan entistä tukalammalta.
Jääkö teillä muuten siivoushanskoista hajua käsiin? Itse olen huomannut, kun olen pitkään pitänyt siivouskäsineitä ja vaikka olen pessyt hyvin saippualla kädet, että käsiin on yhä jäänyt sellainen kuminen haju. - Anonyymi
aina. alla puhtaat puuvillakäsineet
- Anonyymi
Puuvillahanskat ja siihen päälle ne kumihanskat yhdistelmä on todella kuuma ja tukala käyttää.
- Anonyymi
En käytä hanskoja puhtaista välinevarsista kiinni pitäessä, saa kädetkin samalla ilmakylpyä. Hanskoja sa ihan riitämiin pitää esim.vessoja siivotessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839