Tosi elämä, minä , vaimoni, tätini ja hänen mies. 1

Anonyymi-ap

Tosi elämä, minä , vaimoni, tätini ja hänen mies.

Tästä tapahtumasta on noin 25 vuotta sitten, tässä on henkilöitä, minä  olin silloin 50v, Marita on mukavan pyöreähkö ja iso tissinen. Sisko on mun täti oli silloin 65v vähän enempi pyöreähkö, isommat tissit ja nännit oikein isot ja Jussi on tädin mies. Sisko on hoitanut paljon minua silloin kun minä olin jotain 6v. Minä vietin paljon ukin ja ämin luona kesiä niin Sisko hoiti minua silloin, olemme toisillemme erittäin rakkaita koko ajan ja vieläkin.

Kun vaimon kanssa olemme mökilä vietämäsä lomia niin kävimme useasti Siskon ja Jusin tykönä ja Sisko ja Jussi kävi meidän tykönä mökillä saunomassa useasti kun pääsivät järveen uimaan, kävivät uimassa ihan alasti, mekin kyllä käytiin, emme koskaan saunoneet yhdessä. Siinä saunan jälkeen kun istutin ja juotin sauna kahvet ja maiteltin myös vähän väkevämpiä juomia, viimeisillä kerroilla kun olivat saunomassa ja oltiin kaikila vain saunatakit päällä niin Sisko sanoi mulle että tulehan maastaan puhdasta tissi kun hänellä oli aikalailla saunatakki auki että isot tissit näkyi joita minä useasti katsoin niin Sisko varmaan huomas sen, minähän kävin maistamassa, Marita kysyi multa oliko puhdas? Minä vastasin että on. Kyllä puhuttiin myös seksiäkin jonkin veran. Minä ja Marita käytiin Siskon ja Jusin tykönä istumasa ilta torstaina, sanoin että tulkaa lauantaina saunomaan mökille mutta Sisko sanoi että Jussi on vähän huonossa kunnossa niin emme vitsi tulla että saunokaa vain ite.

Kun minä lämmitin saunan ja mentiin saunaan, me saunottiin ihan rauhassa ja pestiin toisemme niin mulla alkoi mulku seisomaan, kysyin Maritalta että käykö uimassa niin sanoi että käy sinä vain että tuo mulkku ei kokko aika seiso noin, minä kävelin pitkospuita pitkin rantaan ja mulkku seisoi ja menin uimaan, minä uin jonkun matkaa laiturin päästä järvelle päin, minä kun käännyin takaisin niin huomasin että Sisko seisoo laiturin päässä ja sanoi että et tohi tulla pois kun sulla ei ole uikkareita jalasa. Minä uin melkein laiturin päähän niin huomasin että Jussi istuu verannalla, kysyin että milloin olet tullut? Sisko sanoi että meenite juuri saunaan kun tultiin ja oltiin mökin sisällä ja katsottiin ikkunasta koska tulette pois saunasta, Maritakin istuu saunan verannalla ihan alasti. Sisko kiustoli minua että et tohi tulla sieltä järvestä pois kun minä näen sinun mulkun, sehän siinä olikin vaikeinta kun mulla oli mulkku puoliseisokissa vielä, Sisko sanoi että kyllä minä näin kun kävelit pitkospuita pitkin rantaan että kuinka kovasti sulla seisoi ja heilui.

Minä sanoin että käänny selkä tänne järvelle päin niin minä tulen pois tältä, mutta Sisko sanoi että en käänny vaan haluan nähdä oikein lähetä että minkälainen on sinulla mulkku, pakkohan minun oli nousta pois järvestä, mutta minä tahallaan nousin ihan Siskon edestä että näkee kunnolla ja mulhan seisoi oikein kovasti, Sisko näkin oikein ja sanoi että tuota minä haluan saada oikeasti eikä vain nähdä, Marita huuteli että siinähän se on, minä sanoin että onko pillu märkä? Sisko sanoi että on erittäin märkä, jos nyt ei olisi märkä kun on nähnyt oikein ison mulkun, minä kysyin että haluatko ihan tosissaan? Sisko sanoi että haluaa, Jussi huuteli verannalta että kyllä sinä sitä varmaan joskus saat, Marita sanoi Siskolle että saat multa luvan ottaa joskus kun minä en olle mukana ja ottaa sitten oikein kunnolla. Istutin siinä iltaa ja juteltiin niin samala minä, Marita ja Sisko otettiin viiniä, Jussi sanoi että nyt jättää väliin. Jussikin siinä avautui silti vaikka ei otanut, kertoi että siitä on kohta 2 vuotta kun olen pystynyt antamaan Siskolle, Jussilta kysyin onko Sisko ollut kenenkään kanssa jolta olisi saanut? Jussi vastasi että ei ole mutta on Sisko on sanonut että sinulta haluasi kun olette lapsuudesta saakka olet paljon yhdessä ja olisit turvallinen. Tästä tapaamisesta oli noin pari kuukautta kun Jussi kuoli. Kävin Jusin hautajaisissa, olin mökillä pari viikkoa, kävin Siskon tykönä muutaman kerran istumassa ja juttelemassa.

Siskon kanssa soiteltiin useasti ja hän kertoi että voisinko minä tehdä muutamat työhommat joitan on tuosa tehtävä kesällä, minä lupasin tehdä. Kun kesä tuli ja mulla oli loma niin menin mökille, Marialla ei ollut lomaa niin hän ei voinut olla mukana. Kun lähdin kotoa mökille niin Marita sanoi että tee ne työt mitä Siskolla on ja sanoi että Jos Sisko vielä halua sinun mulkua niin voit kyllä antaa kuten olen jo aikaisemminkin luvannut, kysyin Maritalta että olisitko ollut sinä Jussin kanssa silloin kun Sisko halusi niin kovasti minulta, niin Marita vastasi että olisin voinut koittaa että miten onnistuisi jos Jussi olisi halunnut, mutta sanoi senkin että Justhan kertoi että hän ei enään pysty niin sen takia Siskolla halusi kovasti.
Jatkuu.

0

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
        Ikävä
        179
        2059
      2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        175
        1771
      3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
        Ikävä
        170
        1632
      4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
        Maailman menoa
        104
        1415
      5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
        Tv-sarjat
        24
        1413
      6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
        Ikävä
        100
        1067
      7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
        Perussuomalaiset
        159
        1056
      8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
        Perussuomalaiset
        73
        1037
      9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
        Maailman menoa
        228
        866
      10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
        56
        830
      Aihe