Mikä se on ja onko siitä mittään hyötyä?
Kehityskeskustelu
8
318
Vastaukset
- Anonyymi
On, ja ei ole mitään hyötyä.. Jonnin joutavia lässytykset
- Anonyymi
Potkut, jos oman työn kehittäminen ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkut, jos oman työn kehittäminen ei kiinnosta.
Ai potkut?
Oikeasti, niin siinä keskustelussa ei ollut mitään kehitettävää. Turhaan hukattua aikaa, jonka takia joutuu aina kirimään, että ehtii työt tehdä
- Anonyymi
Ajantuhlausta. noin tunnin keksutselu oli. Eikä siitä maksettu palkkaa. Turhaa höpöhöpöä.
- Anonyymi
Kehityskeskustelu järjestetään työaikana ja siltä ajalta on maksettava palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehityskeskustelu järjestetään työaikana ja siltä ajalta on maksettava palkka.
Pahinta on jos esimies vaihtuu firmassa tiuhaan. Ei tiedä pahemmin työntekijöistä, saatikka kohteista millaisia asiakkaita on osa, ja miten mikäkin asua ratkeaa. Turhaa pölinää..
- Anonyymi
Itse koin turhaksi ja loppupeleissä sain potkutkin. Kehitettävää >
-Käytä koneita enemmän
No en pystynyt kun koneet n.20v vanhoja ja aika usein kieltäytyivät yhteistyöstä
- Neuvottele työnteosta enemmän työkavereiden kanssa
Yritystä oli mutta 5 hengen porukassa vanhemmat tekijät unohtivat ilmoitella nuoremmille ja loppujen lopuksi tuli tärkeitäkin informaatiokatkoja- Anonyymi
Vanhat akat ei todellakaan osaa joustaa, ja oleellinen asia jää kertomatta. Aikoinaan oli eräs omasta mielestä täydellinen siivooja, ja oli välillä eläke viikolla.. Aina toisten tuuraus hommien jälkeen valitti kuinka huonosti on siivottu muka, ja ei yhtään tajunnut että me nuoremmat saatiin milloin mitäkin tuurata ja juosta, joten eräs kerta haistatin paskat, ja sanoin esimies millainen hullu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829