Mikä se on ja onko siitä mittään hyötyä?
Kehityskeskustelu
8
275
Vastaukset
- Anonyymi
On, ja ei ole mitään hyötyä.. Jonnin joutavia lässytykset
- Anonyymi
Potkut, jos oman työn kehittäminen ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkut, jos oman työn kehittäminen ei kiinnosta.
Ai potkut?
Oikeasti, niin siinä keskustelussa ei ollut mitään kehitettävää. Turhaan hukattua aikaa, jonka takia joutuu aina kirimään, että ehtii työt tehdä
- Anonyymi
Ajantuhlausta. noin tunnin keksutselu oli. Eikä siitä maksettu palkkaa. Turhaa höpöhöpöä.
- Anonyymi
Kehityskeskustelu järjestetään työaikana ja siltä ajalta on maksettava palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehityskeskustelu järjestetään työaikana ja siltä ajalta on maksettava palkka.
Pahinta on jos esimies vaihtuu firmassa tiuhaan. Ei tiedä pahemmin työntekijöistä, saatikka kohteista millaisia asiakkaita on osa, ja miten mikäkin asua ratkeaa. Turhaa pölinää..
- Anonyymi
Itse koin turhaksi ja loppupeleissä sain potkutkin. Kehitettävää >
-Käytä koneita enemmän
No en pystynyt kun koneet n.20v vanhoja ja aika usein kieltäytyivät yhteistyöstä
- Neuvottele työnteosta enemmän työkavereiden kanssa
Yritystä oli mutta 5 hengen porukassa vanhemmat tekijät unohtivat ilmoitella nuoremmille ja loppujen lopuksi tuli tärkeitäkin informaatiokatkoja- Anonyymi
Vanhat akat ei todellakaan osaa joustaa, ja oleellinen asia jää kertomatta. Aikoinaan oli eräs omasta mielestä täydellinen siivooja, ja oli välillä eläke viikolla.. Aina toisten tuuraus hommien jälkeen valitti kuinka huonosti on siivottu muka, ja ei yhtään tajunnut että me nuoremmat saatiin milloin mitäkin tuurata ja juosta, joten eräs kerta haistatin paskat, ja sanoin esimies millainen hullu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866