13 vuotta Marraskuussa..

Miuri

Onkohan monta saman ikästä vanahusta vielä taipaleella,kaverina ja vierellä..Hidasta alakaa olla tuo lenkkeily mutta samat silimät ne kattelee ku sillon nuorempanaki.Elämä etenee ja me sen mukana..

5

798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti

Ootko Raahesta?
      Murteesta päätellen voisit olla.=)

• Miuri

Kajaanista me ollaan (Raahe samassa läänissä),käväsin tuossa tuon poijjan kaa ilta lenkillä .Kateltiin ja välillä istuttiin,,piettiin tauko paikalla. Tämä helle on liian kova tuolle kaverille, mutta tämmöset ne kesät oli sillon aikanaan,sillon ku minä olin meleko palijo nuorempi...

• Lady in White

Meidän vanhin koira täytti vähän aikaa sitten 14 ja nyt alkaa jo ikä näkyä...askel on hidas ja kuulo huono,kuten ihmisilläkin tällä on samoja vaivoja..:o)Uskon kuitenkin vahvasti että koira elää vielä jonkin verran,sen verran pirtsakka tyttö täältä löytyy.....eilenkin intoutui leikkimään erään pennnun kanssa.Koira on muuten landseer..

• iippa

Onnitteluja, tietääkö koiran kasvattaja että koirasi on vielä elossa? muuten olisi hyvää kertoa koska 13 on aika korkea ikä nöffeissä, auttaisi kasvattajasi kasvatustyössään.

• hallex

yks nöffi herra täytti keväällä 14v.kuulo on aika heikko ja askel hidas,mutta muutoin virkeä ja terve koiravanhus.kai sen vanhat luut tykkää lämmöstä,kun vanha herra tykkäs helteillä maata auringossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe