Lakkaiais juhlassa jossa jaetaan todistukset ja niin edelleen minua on kiusattu. Valmistuin vaasan lyseon lukiosta 2000-luvulla. Kun kävelimme jonossa paikoille istumaan, joku tyttö joka oli naisen kanssa siellä solvasi minua homovastaisella nimellä.
Kun olimme saaneet todistukset eräs nainen joka valmistui samasta koulusta kysyi toiselta "miks tuo (homovastainen sana) pitää todistusta väärinpäin" (niin ettei arvosanat näkyneet). Toinen nainen vastasi että koska sai niin huonoja arvosanoja.
Eräs mieskiusaaja koulusta sanoi "nyt on hyvä kun pääsee eroon tuosta (homovastainen sana)".
Eräs mies joka valmistui samasta koulusta sanoi pilkaten minuun katsoen "nytkö me ollaan aikuisia."
Ulkona kun kävelin vanhempien kanssa, eräs nainen joka valmistui samasta koulusta seurasi meitä ja sanoi "tuon (homovastainen sana) vanhemmat on outoja".
Edes lakkiaisissa ei saanut olla rauhassa. Nekin piti pilata minulle.
Lakkiaiset
Anonyymi-ap
0
320
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492