Nyt kun turhaa rahantuhlausta on ollut näin Äänekosken päättäjien päissä, kysyisin aiotteko laajentaa maisemointi ja viihtyisän kahvilapaikan sinne sillan kupeelle. Mukulakivillä tulisi kiva pohjustus. Mieluummin sellainen ettei edes rollaattorilla pääsis perille asti. Ihan vaan huvin vuoksi saisi niitä työläisten kartuttamia verorahoja vähemmäksi.
Vastaukset 9
- Anonyymi
EU tuilla se rakennetaan, älä ota kaikkia henkilökohtaisesti ja sen kioskin voit perustaa sinne vaikka itse, hyvine kulkuyhteyksineen.😁
- Anonyymi
Ei tarvitse uutta kahvilaa! Satamassa on jo ja Kirkonrannastakin löytyy se kanakoppi.
- Anonyymi
Satamassa on kylpyläkin, ehkä sinne tulee ohjaus sillalta opastein.
- Anonyymi
Tulevan uuden hiskinsillan kupeeseeen pyöreä kioski, jollekkin hyvä idea, päätääjät ovat tietenkin vihreiden kanssa vastaan, mutta aina on mahdollisuus.
- Anonyymi
sataman kioski auki vain kesäisin joskus, älä puputa joutavia, sellainen kioski joka on auki vuodenajasta riippumatta, kahvilat erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevan uuden hiskinsillan kupeeseeen pyöreä kioski, jollekkin hyvä idea, päätääjät ovat tietenkin vihreiden kanssa vastaan, mutta aina on mahdollisuus.
Pihviparoni tulee entisen mörönpuodin paikalle niin ei varmaan kannata oikean ravintelin viereen laittaa kioskia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sataman kioski auki vain kesäisin joskus, älä puputa joutavia, sellainen kioski joka on auki vuodenajasta riippumatta, kahvilat erikseen.
Oli auki ainakin uutena vuotena, kun saunottiin rantasaunalla, ja vedettiin takatukat suoraks
- Anonyymi
Onhan siinä melkein sillan kupeessa jo ravintola.
- Anonyymi
"melkein"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14773Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl494764- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166506- 44470