missä elämän vaiheessa tulee ajatus, että lastentarha ja koulu on erittäin tarpeellinen lapsille ja nuorille?
koska aika pitkään yhteiskunnassa lapsilla ja nuorilla elää vahva ajattelu, että tapetaan kaikki ja poltetaan lastentarhat ja koulut
tuhovimma jatkuu aikuisuuteen, eivät aikuisetkaan ole aina samaa mieltä päiväkotien ja koulujen kanssa
mielenkiintoista kuinka paljon on panostettu koulutukseen jonka lopputoiveena on tuhota kyseiset laitokset maan tasalle
ovatko laitokset ja niiden toiminta kovin hyviä?
tai yleinen mielipide kertoo rehellisemmän kuvan
ja kun ei polta itse niin ainakin vihaa aikuisena laitoksia
tuleeko viimeistään luolamies aikana haiku takaisin peruskoulutus laitoksiin
se tarkoittaa että ei ihan huomenna kaipua synny ja ihmiset tahtovat vahingoittaa peruskoulutuspaikat
ja kuinka luolamies vaiheeseen päästään?
sulkemalla peruskoulutuspaikatko?
sama tulos molemmissa kun tahdotaan ymmärtää paremmin peruskoulutuksen tarpeen
joko tuhotaan tai suljetaan kokonaan
peruskoulutuksesta selvinneiden jälkitoive on polttaa koko laitos
Anonyymi-ap
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ok mut kukaan ei kysyny. Varmaan kannattais mennä takas koulun penkille jos kyseenalaistat miks pitää olla koulutusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman511858- 391489
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911213Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1611124Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2061057- 891036
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73966Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21956- 82881