Voisiko emotionaalisesti estyneen miehen ja

Anonyymi-ap

Narsisti naisen suhde toimia? 🤔

29

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viha- vai rakkaussuhde?

• Anonyymi

Rakkaussuhde tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaussuhde tietenkin.

Höh, miten niin tietenkin? Eihän tuo ole yhtään selvää kysymyksen perusteella. Pikemminkin on viitteitä juuri päinvastoin.

• Anonyymi

Sivusta totean, et narsistisuutta on monenlaista, mm. prinsessa ajattelu ja draamakuningattaret osaavat toimia häikäilemättömästi, kun pitävät omista oikeuksistaan kiinni säälimättä kohdettaan, joka on heidän vihan kohteena.

Heidän oikeuden tajunsa on sitä itsekästä ja vähemmän muita huomioivaa. Heidän mielikuvansa ovat mustavalkoisia ja ehdottomia riitatilanteissa. Ehkä joistakin miehistä se ulkoisen kauneuden vaaliminen mahdollistaa asioita ja silloin voidaan antaa paljon anteeksi toisen käyttäytymisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, et narsistisuutta on monenlaista, mm. prinsessa ajattelu ja draamakuningattaret osaavat toimia häikäilemättömästi, kun pitävät omista oikeuksistaan kiinni säälimättä kohdettaan, joka on heidän vihan kohteena.

Heidän oikeuden tajunsa on sitä itsekästä ja vähemmän muita huomioivaa. Heidän mielikuvansa ovat mustavalkoisia ja ehdottomia riitatilanteissa. Ehkä joistakin miehistä se ulkoisen kauneuden vaaliminen mahdollistaa asioita ja silloin voidaan antaa paljon anteeksi toisen käyttäytymisessä.

Moni mies ei osaa kasvattaa sen enempää lapsiaan, muijaa kuin koiraakaan.

Sitten ihmetellään miksi ne kaikki puree ja räksyttää.

Ja lopuksi glorifioidaan itselle se ihan itse aiheutetun kaaoksen kestäminen.

Muutaman vuoden päästä ei sitten enää kestetäkään ja kompensoidaan kaljalla, vilkuilemalla markkinoinnin tyttöjä töissä ja uhriutumalla työnarkomaniaan.

Yleensä sitten se heikompi astia napsahtaa ensin ja lähtee, tietenkin ihan täytenä yllätyksenä.

...ja eiku uudestaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni mies ei osaa kasvattaa sen enempää lapsiaan, muijaa kuin koiraakaan.

Sitten ihmetellään miksi ne kaikki puree ja räksyttää.

Ja lopuksi glorifioidaan itselle se ihan itse aiheutetun kaaoksen kestäminen.

Muutaman vuoden päästä ei sitten enää kestetäkään ja kompensoidaan kaljalla, vilkuilemalla markkinoinnin tyttöjä töissä ja uhriutumalla työnarkomaniaan.

Yleensä sitten se heikompi astia napsahtaa ensin ja lähtee, tietenkin ihan täytenä yllätyksenä.

...ja eiku uudestaan!

Monet asiat ovat halusta myös kiinni, jos näkee toisessa paljon hyvää, silloin voi asennekin vaikuttaa käyttäytymiseen myönteisesti, mut ehkä sekin kestää vain aikansa, kun arki palaa elämään? Huonot kemiat eivät ainakaan kovin kauan toimi suhteessa.

Dominovaikutukset voivat olla kaavoihin kangistuneille tota, että samat virheet toistetaan, kun ei ole halua muuttua muuksi? Ehkä usko hyvään on puutteellinen silloin. Monet toimivat ajattelemattomasti ja elävät vain hetkessä, vähemmän tulevaa ajattelematta.

Lyhyt näköinen ihminen ei suuria ajattele mitään tulevasta, kokee et sama kuitenkin toistuu aina omassa elämässä? Ei ota kantaa asioihin, eikä kanna vastuuta omista tekemisistä, sellainen sopii hyvin draamakuningattarelle, jolloin kaikki menee aina toisesta korvasta ulos eikä jää mieltä pahoittamaan toisen erikoinen persoonakaan?

• Anonyymi

En ole estynyt. Olen narsistikuiskaaja.

• Anonyymi

Niin minäkin. Yks nainen

• Anonyymi

Mikä on emotionaalisesti estynyt mies?

• Anonyymi

Vuonna 1990 se oli "mies".

• Anonyymi

Kysytkö vakavissaan?? Siis narsistihan on luonnehäiriöinen joka luo ongelmia missä sitten onkin. Ja erityisesti siihen parisuhteeseen.

• Anonyymi

Kysyin vakavissani. Entäpä jos yritän parhaani mukaan tyydyttää hänen narsistisia tarpeitansa niin keksiikö hän aina vaan lisää narskuteltavaa? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin vakavissani. Entäpä jos yritän parhaani mukaan tyydyttää hänen narsistisia tarpeitansa niin keksiikö hän aina vaan lisää narskuteltavaa? 🤔

Patologinen narsisti keksii - aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on sellainen otus, että se palvoo aina jotain. Kohde mitä palvotaan voi muuttua, mutta yleensä se on naisen omat tunteet.

Jos nainen onnistuu, se nostaa tuntemuksensa myös parisuhteessa yhteiselle alttarille ja koittaa vaatia miestä palvomaan niitä.

Ja nössö mies alkaakin palvoa, mikä on ehkä suurin kardinaalivirhe minkä mies voi parisuhteessa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi tärkeää tunnistaa onko kyse oikeasti narsismista vai esim kaksisuuntaisesta tai aspergerista. Narsistille keskiössä on vain hän itse eikä siitä riitä kenellekään muulle mitään. Hiljalleen sadistinen käytös ja itsekkyys nujertaa kumppanin. Hän imee toisen kuiviin ja hylkää kun ei saa hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on sellainen otus, että se palvoo aina jotain. Kohde mitä palvotaan voi muuttua, mutta yleensä se on naisen omat tunteet.

Jos nainen onnistuu, se nostaa tuntemuksensa myös parisuhteessa yhteiselle alttarille ja koittaa vaatia miestä palvomaan niitä.

Ja nössö mies alkaakin palvoa, mikä on ehkä suurin kardinaalivirhe minkä mies voi parisuhteessa tehdä.

Naiset ovat yksilöitä ja ihmisiä joita yrität aliarvioida näillä otus argumentoinneilla. Jos olet itse heikko mies ja koet naiset uhkana, narsismi ja toksisiksi feministeiksi väittäminen on usein se leimakirves mitä te heittelette. Syyttäkää äitejä ja isiänne, että kasvattivat naisista netissä jauhavia inceleitä joilla ei rahkeet riitä kuin oman nyrkkikyllikin tyydyttämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi tärkeää tunnistaa onko kyse oikeasti narsismista vai esim kaksisuuntaisesta tai aspergerista. Narsistille keskiössä on vain hän itse eikä siitä riitä kenellekään muulle mitään. Hiljalleen sadistinen käytös ja itsekkyys nujertaa kumppanin. Hän imee toisen kuiviin ja hylkää kun ei saa hyötyä.

Saattaa hänellä naisella olla vaihtoehtoisesti tuo kaksisuuntainen häröily. Itsestäni saattaa olla vähän aspergerin piirteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa hänellä naisella olla vaihtoehtoisesti tuo kaksisuuntainen häröily. Itsestäni saattaa olla vähän aspergerin piirteitä.

Salettii on kaksisuuntainen ja voi olla vaikka kolmisuuntainenkin, tähän lisätäkseni osaan myös kohdistaa ne juuri sinne minne pitääkin. Toisinsanoen jos ei kestä kun metsä vastaa niin ei kannata huudellakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salettii on kaksisuuntainen ja voi olla vaikka kolmisuuntainenkin, tähän lisätäkseni osaan myös kohdistaa ne juuri sinne minne pitääkin. Toisinsanoen jos ei kestä kun metsä vastaa niin ei kannata huudellakaan

Ohi meni. Sinun toimet ei kestänyt päivänvaloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni. Sinun toimet ei kestänyt päivänvaloa.

Mua kun ei kiinnosta päivänvalot vttuakaan. Tuon kaiken ihan mielelläni halogeeniin.

• Anonyymi

Alkoi soida päässä roudariroope ja hengarihertta kun luin aloituksen.

• Anonyymi

toimii

• Anonyymi

Vain jos heität lastit naamalle, otat kuvan ja laitat nettiin muiden lastinaamojen joukkoon. Se hidastaa narsistoria ja saa sen miettimään.

• Anonyymi

Mutta,ä eihän se onnistunut sultakaan.

• Anonyymi

Hui saakeli😄🥵 ei kumpaakaan

• Narsisti osaa taitavasti etsiä ne emotionaalisesti estyneenkin kipukohdat.

• Anonyymi

Ei. Estynyt kärsii suunnattomasti. Enemmän kuin tavis.

• Anonyymi

Miksi olet emotionaalisesti estynyt mies ja tunnet vetoa tuohon narsistiin?

• Anonyymi

Jos oikea narsisti, eikä narsistin piirteillä oleva henkilö. Niin silloin parempi pysyä vain erillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe