Tulisiko joku 18v typy minun luo viikonlopuksi niin pidettäisiin sellainen rakkausviikonloppu.
Kynttilä-illallinen, hierontaa molemmin puolin, viiniä ja pientä naposteltavaa, joku romanttinen elokuva, kevyttä päälle jne.
Vexi 72v.
Jyväskylän typyt
19
216
Vastaukset
- Anonyymi
Hehehee...🤣😅
- Anonyymi
On siinä penskalla antiikkiset aikeet. Nykyisin aloitetaan muutamalla viivalla ja parin varvin jälkeen siirrytään ehkä kristalliin ja matkustetaan hurjiin orkkuihin tuntikausiksi.
- Anonyymi
Herska heikki tietää
- Anonyymi
Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi
Vaan sulla ei senkään vertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan sulla ei senkään vertaa
Pitikö olla ..kenkään verta?
- Anonyymi
Haittaako, jos viivani on vino? Äitini on tuontimorsian...
- Anonyymi
Eikö yhtään typykkää ilmoittaudu? Voitaisiin tehdä tapaaminen vaikka jossain kahvilassa tai vaatekaupassa, voisin ostaa jotain hienoja vaatteita typykälle meidän romanttiselle illalliselle.
Vexi72- Anonyymi
Täydenpalvelutalo onkin parasta mitä Suomessa on tapahtunut.
Täällä vanhakin nuortuu,leikkimään.Tervetuloa seuraan,porukalla iloja nauttimaan.
Ei elämässä kannata katkera olla.Vaihtoehtona on "Palvelutalo"nauti siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydenpalvelutalo onkin parasta mitä Suomessa on tapahtunut.
Täällä vanhakin nuortuu,leikkimään.Tervetuloa seuraan,porukalla iloja nauttimaan.
Ei elämässä kannata katkera olla.Vaihtoehtona on "Palvelutalo"nauti siis.Kuka sinulla oli kiertokoulussa kieliopinopettajana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinulla oli kiertokoulussa kieliopinopettajana?
Sun äitis aasi isäs koni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi isäs koni
Olet vain kateellinen minulle, hihi.
- Anonyymi
Kuules märkäkorva, pakko meidän vanhempien miesten hoidella noita typyköitä kun teillä nuoremmilla ei ole mitään muuta kovaa kuin puheet.
Vexi 72v.
- Anonyymi
Mua vois kiinnostaa, mut haittaax kun oon 15vee?💋
- Anonyymi
Sinun elättäminen kuuluu vielä sinun vanhemmille.
Vexi 72v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun elättäminen kuuluu vielä sinun vanhemmille.
Vexi 72vNiin hän sinunkin hoito kuuluu sinun lapsillesi. Juurihan julkaistiin tutkimus, jossa teidän vanhusten hoitovastuuta pitäisi siirtää yhteiskunnalta omaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hän sinunkin hoito kuuluu sinun lapsillesi. Juurihan julkaistiin tutkimus, jossa teidän vanhusten hoitovastuuta pitäisi siirtää yhteiskunnalta omaisille.
Minun lapsi kuoli jo 27 vuotiaana.
- Anonyymi
Jos löytyisi kiva 18v typykkä niin voisin viedä hänet papin eteen alttarille ja sanoa tahdon.
Vexi72v.- Anonyymi
Löytyy kehariyksiköstä. Ei niiden puheista saa selvää, eikä ajatuksistakaan, mutta kyl ne patjasta menee noin vanhalle kävylle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.127844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808