Jos tietokoneella poltan mp3 levyn XPburner-ohjelmalla, niin tuleeko levy viimeistellä ja miten se tapahtuu jos on tarpeen.
Ainakin erään cd soittimen manuaalissa sanotaan, että levyn tulee olla viimeistelty.
Levyn viimeistely
7
170
Vastaukset
- Anonyymi
Poltto-ohjelmat viimeistelee levyn automaattisesti, eli sitä ei tarvitse erikseen tehdä.
- Anonyymi
Ei ne välttämättä automaattisesti viimeistele levyä, kannattaa tutustua polttosoftan ominaisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne välttämättä automaattisesti viimeistele levyä, kannattaa tutustua polttosoftan ominaisuuksiin.
Onko se sitten niin, että jos tuolla ohjelmalla valitsee vaihtoehdon että ei uusia latauksia levylle, niin automaattisesti sulkee ja viimeistelee levyn. Täytyy yrittää suomennella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kaikki ne ohjelmat, mitä itse olen käyttänyt, niin ovat sulkeneet levyn ilman sen kummempia temppuja.
- Anonyymi
Viimeistele itsesi!
- Anonyymi
Kyllä se hyvä on viimeistellä, sillä silloin vasta kirjoitetaan levyn TOC-taulu(Table Of Contents). Muussa tapauksessa lukupää ravaa villisti pitkin levyä ja voi pätkiä soitto aluksi. Vaikka kyllähän kaikki nykysoittimet kyseisen tempun osaa.
- Anonyymi
CDBurnerXP-ohjelmaako tarkoitat? Polttoasetuksista voi laittaa täpän ruutuun Finalize disc.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611