Taannoin kun SIL:lle valittiin uutta puheenjohtajaa, niin esitettiin uhkakuva että SIL valjastettaisiin täysimääräisesti malmitukseen.
Onko tämä uhkakuva toteutunut?
_Malmitus_
12
981
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ei. Ei oo Malmia. Kohta ei myöskään Ilmailuliittoa.
- Anonyymi
Sehän on onnistunut juuri kuten touho suunnitteli, malmi suljettu, liitto muuttanut ja kohta sammuu valot liiton toimistosta.
- Anonyymi
Liiton jäsenmäärä on nyt alimmillaan 15 vuoteen.
Myös koulutuspalvelut on suljettu ja liiton omistama Urheiluilmailuopisto on konkurssissa.- Anonyymi
Ei kai niitä ole suljettu kun ei niitä koskaanavattukkaan, nyt lähti jo Koulutuspäällikkö kävelemään. Taas.
- Anonyymi
On lähtenyt myös 500 jäsentä liitosta, palkitaanko touho kunniapuheenjohtajuudella?
- Anonyymi
Hyvin on touho onnistunut, liiton taseen oma pääoma pakkasella 80k€, tulos miinuksella 295k€. Kuinka kauan on varaa pitää majaa Vantaalla?
- Anonyymi
"Vuonna 2024 liitossa oli 5595 luonnollista, jäsenmaksun maksanutta jäsentä, joista oli henkilöjäseniä 5241."
Reilussa lymmenessä vuodessa jäsenmäärä on onnituttu puolittamaan!
On kovaa settiä ja suorittamista.- Anonyymi
Mistä se johtuu, että jäsenet lähtevät pois?
- Anonyymi
Siksi että liiton ei enää koeta ajavan niitä asioita jotka ovat merkittäviä. Ilmailu-lehti ei riitä korvaukseksi jäsenmaksusta.
Liiton toiminta koetaan sekavsksi ja etäiseksi. Niin sanottu edunvalvonta ei tuo lisäarvoa useimmille rivijäsenille.- Anonyymi
Mutta valittiin taas uusi edunvalvontapäällikkö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta valittiin taas uusi edunvalvontapäällikkö!
Kestääkö koeaikaa loppuun?
- Anonyymi
Porukat ei kestäny sitä omahyväistä netissä riitelijää. Pitkään sai kuitenkin olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881303Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu30847- 13797
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38776- 90705
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80696- 46688
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41581
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56565Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 43534
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495- 9495