Ruotsalaisten bugg vs Suomi bugg

Anonyymi-ap

Näissä ei ole mitään samaa. Musiikki ja askellustapa aivan erilaista.
Katsokaa Youtybesta Ruotsalaista buggia. Herätys!

Miksi Suomessa edes puhutaan bugg kursseista kun niissä ei edes opeteta buggia.
Olkoon Suomalainen nimi vaikka bugga.

16

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja ptäkööt swedupellet tirtyphoksinsakin ja keskitytään me täällä vaan suomalaisten suukottelu-foksiin.

• Anonyymi

Suukottelu-foksistahan järjestettiin kursseja ainakin jo 13,5 vuotta sitten, mutta veikkaampa, että sitä oli tanssittu jo sitä ennenkin ja reenattu karkealta arviolta parinkolmenkymmenen parhaimman tanssi kamun kaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suukottelu-foksistahan järjestettiin kursseja ainakin jo 13,5 vuotta sitten, mutta veikkaampa, että sitä oli tanssittu jo sitä ennenkin ja reenattu karkealta arviolta parinkolmenkymmenen parhaimman tanssi kamun kaa.

Ilmeisesti vastaavalla tavalla tanssi talossa tanssittiin shoudancea jo monta vuotta ennenkö jenkkien pest choust thing tuli tänne iso isän mukaan joka oli suosittu tanssittelija silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka noita suomi naisia suukottelee, en minä.

• Anonyymi

Aloittaja haluaa että kaikki tanssi samalla lailla apinan lailla apinoiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suukottelu-foksi-mies suukottelee!

• Anonyymi

Joo se suomalainen versio olkoon bugga ja sitä tanssitaan raskaasti yksinkertaiseen taikakuu-rytmiin

• Anonyymi

Se on ihan parasta ja naiset kun käy koko elämänsä tanssikursseja oppimatta tanssimaan.

• Anonyymi

Turha kadehtia ruottalaisia. Ei myöskään pidä väheksyä suomalaisten tanssityyliä. Tanssilajien monipuolisuus Suomen lavatansseissa on kaiken a ja o, sitä ei ruottinmaalla voi kokea.

• Anonyymi

Suomessa tanssitaan buggia. 💪

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta vain tanssiseurojen SM bugg kilpailuissa.
        https://m.youtube.com/watch?v=QTIjZ5KDJFQ&pp=ygUKYnVnZyBmaW5hbA==

Suomalaisilla lavoilla en ole koskaan nähnyt tanssittavan buggia.
        Jotain nelitahtista askellusta ja pyörimistä kyllä.

En tiedä mitä se on.

Lava buggaa se on. Ei mitään kilpa buug tanssia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihan sama mikä tanssilaji suomalaiset tanssi humppaa.

• Anonyymi

Tämä mies ei tanssi humppaa.

• Anonyymi

Ruotsissa tanssitaan kahta lajia ja niissä ollaan todella hyviä. Suomessa tanssitaan 20 lajia keskinkertaisesti. Siitä huolimatra mieluummin tanssin Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe