Sym Skootteri

Symmari

Elikkä mietin tuommoista sym skootteria? onko komuksia? miten kulkee? onko laadukas? ...

110

49829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marketti skootterit

      kiteellä ja savonlinnassa myydään jonkun verran
      ja hyvin toimivat.

      • skootteri

        SYMmi on omassa käytössäni ollu ihan loistava ja niissäähän on 2vuoden kilometrirajoitukseton takuukin, että luotan kyllä SYMmiin. Kylkee melkei 50km/h.


      • HeGe
        skootteri kirjoitti:

        SYMmi on omassa käytössäni ollu ihan loistava ja niissäähän on 2vuoden kilometrirajoitukseton takuukin, että luotan kyllä SYMmiin. Kylkee melkei 50km/h.

        höh mulla on sym jet euro x ja hyvin toimii huiput tasasel 56 alamakeen 67 :P hyvin toimii ja voimaa löytyy ostakaa ihmeessä


      • nikkisi
        skootteri kirjoitti:

        SYMmi on omassa käytössäni ollu ihan loistava ja niissäähän on 2vuoden kilometrirajoitukseton takuukin, että luotan kyllä SYMmiin. Kylkee melkei 50km/h.

        no mun sym eilen (14.6.2006) ostettu kulkee ihan 55 ku koitin ja se oli vielä poliisin tutkaan että ihan kiva siinä mielessä 70 km ajettu


      • Ansku-Ansku
        HeGe kirjoitti:

        höh mulla on sym jet euro x ja hyvin toimii huiput tasasel 56 alamakeen 67 :P hyvin toimii ja voimaa löytyy ostakaa ihmeessä

        Itellä on samanlainen, vuosimallia -06. Vähän piristetty on ja kakstahti. Itse oon täl tykänny ajaa, ja onnistuu hyvin matkustajankin kanssa ajo.

        Verratkaahan jo sitäkin, että tässä matkustajat saa painaa paljon enemmän kuin markettimopoissa ja joilla taipumus on hyytyä vähänkin isompaan mäkeen. Eli hinta-laatusuhde on hyvä ja voimaa tässä on.


      • arppiiiiiiiiiiiiiiii
        HeGe kirjoitti:

        höh mulla on sym jet euro x ja hyvin toimii huiput tasasel 56 alamakeen 67 :P hyvin toimii ja voimaa löytyy ostakaa ihmeessä

        no joo 56 ihan kiva vauhti mutta minun jeti kulkee 75 tasasella ja ala mäkeen 85 ja en muute varmaan myy ikinä ko on niin pirun kestävä ei ensimmäistä vikaa ole ollu :)


      • mopo62398eiokxdlf

        Tietäiskö kukaan mitä tapahtuu jos tuosta sym jet 14 mallin skootterista lähtis ohentamaha prikkaa niin miten se ohjelma siihen reagois.


    • HeGe

      mulla on sym jet euro x ja hyvin toimii huiput tasasel 56 alamakeen 67 :P ja vakio.hyvin toimii ja voimaa löytyy osta ihmeessä

      • ^^hemppa^^

        itsellä on nyt ollu pari päiväää kyseinen skootteri.. ja hyvin toimii.. :) vääntöä löytyy.. ;)


      • sepi
        ^^hemppa^^ kirjoitti:

        itsellä on nyt ollu pari päiväää kyseinen skootteri.. ja hyvin toimii.. :) vääntöä löytyy.. ;)

        missä maassa ne symit on tehty


      • symmisti
        sepi kirjoitti:

        missä maassa ne symit on tehty

        Se on Taiwanista, ei siis mikään kiinalainen vehje, hinta-laatu on todellakin kohdallaan!!!
        Sama tehdas näyttää tekevän autojenkin moottoreita ym.


      • kippe92

        ootsä virittäny sitä?


      • HeGe-
        kippe92 kirjoitti:

        ootsä virittäny sitä?

        ihan vakiona ilman mitään viritystä meni tuon verran nyt olen ottanut prikan pois ja tukkinut hukkaputken niin vääntöä on tullut huomattavasti lisää ja nopeutta mittarin mukaan tasasella on sellaiset 85 eli varmaan sen 80 se oikeasti menee


      • Super8
        symmisti kirjoitti:

        Se on Taiwanista, ei siis mikään kiinalainen vehje, hinta-laatu on todellakin kohdallaan!!!
        Sama tehdas näyttää tekevän autojenkin moottoreita ym.

        Katsoppa googlesta missä on Taiwan ja kuka/mikä on isäntämaa.
        Se on enemmän Kiinaa kun Ahvenanmaa Suomea!


      • neroooooooooooooooooooooooo...
        Super8 kirjoitti:

        Katsoppa googlesta missä on Taiwan ja kuka/mikä on isäntämaa.
        Se on enemmän Kiinaa kun Ahvenanmaa Suomea!

        sym on taiwanilainen merkki


      • muksu
        HeGe- kirjoitti:

        ihan vakiona ilman mitään viritystä meni tuon verran nyt olen ottanut prikan pois ja tukkinut hukkaputken niin vääntöä on tullut huomattavasti lisää ja nopeutta mittarin mukaan tasasella on sellaiset 85 eli varmaan sen 80 se oikeasti menee

        sillon ku mulla oli samat virit mulla meni 78 tutkaan. kumpi hukka putki ??


      • R500
        Super8 kirjoitti:

        Katsoppa googlesta missä on Taiwan ja kuka/mikä on isäntämaa.
        Se on enemmän Kiinaa kun Ahvenanmaa Suomea!

        Kiinan ja Taiwanin suurin ero on siinä, että Taiwanissa on läsimainen demokratia ja sen mukainen tuotevastuu valmistajilla (aivan kuten esim. euroopassa) jota ei todellakaan ole Kiinalaisilla valmistajilla!


      • symiraideri
        muksu kirjoitti:

        sillon ku mulla oli samat virit mulla meni 78 tutkaan. kumpi hukka putki ??

        siinä on vaan yks hukkaputki..toinen on katalysaattori..mulla on hukkis tukittu ja prikka pois nii tasasella 82km/h ja ala mäkee 103km/h..poliisin tutkaan molemmat.


      • symi raideri 2
        symiraideri kirjoitti:

        siinä on vaan yks hukkaputki..toinen on katalysaattori..mulla on hukkis tukittu ja prikka pois nii tasasella 82km/h ja ala mäkee 103km/h..poliisin tutkaan molemmat.

        miten saan rajottimen pois ?? ku mulla tärisee alamäkee ihan vitusti ja kaverilla katkastii vaa pinkki johto niin kuli lujempaa miten täs symissä ?


      • Super8 3
        neroooooooooooooooooooooooo... kirjoitti:

        sym on taiwanilainen merkki

        Eikun marsilainen


      • jaahas...
        Super8 kirjoitti:

        Katsoppa googlesta missä on Taiwan ja kuka/mikä on isäntämaa.
        Se on enemmän Kiinaa kun Ahvenanmaa Suomea!

        Jaa mitäs se haittaa jos vikoja ei ole?


      • jaahas..
        symiraideri kirjoitti:

        siinä on vaan yks hukkaputki..toinen on katalysaattori..mulla on hukkis tukittu ja prikka pois nii tasasella 82km/h ja ala mäkee 103km/h..poliisin tutkaan molemmat.

        Varmasti..


      • Legasy
        Super8 kirjoitti:

        Katsoppa googlesta missä on Taiwan ja kuka/mikä on isäntämaa.
        Se on enemmän Kiinaa kun Ahvenanmaa Suomea!

        Joo.

        Koreassa tehdään 4v takuu 20000th km


      • Legasy
        Super8 kirjoitti:

        Katsoppa googlesta missä on Taiwan ja kuka/mikä on isäntämaa.
        Se on enemmän Kiinaa kun Ahvenanmaa Suomea!

        MOI.

        On Suomikin Venäjässä kiinni mutta eri kulttuuri ja eri maa, ei tartte gooklesta katsella


    • kippe92

      Onko se rekisteröity kahdelle tai voiko sitä rekisteröidä kahelle?

      • HeGe-

        sym jet euro x on kahdelle rekisteröitävä skootteri tai näin ainakin minulla ja vuosimalli on 05


    • roni^^**

      on kureja esim se prikka ja mitä hukkaputkelle tarttee tehä

    • jjjenniiii

      Itselläni on Sym Jet SportX 50s -07 malli.
      Kulke todella hyvin prikka otettu ainoastaan pois ja n.55tasasella ja alamäkeen mennäää yli 60. Hinta laatu suhde on täysin kohdallaan. Ostin moponi 1.990 eurolla täysin uutena. Takuukin kestää 4vuotta..:D Ostakaa ihmeessä Sym skootteri..:D

      • Jet SportX

        Joo,mullakin on sym jet sportX 50s -07 vuoden malli
        Oon ottanu siitä variaattorin prikan pois ja hukkiksen meilkein kokonaan.Nyt kulkee tasasella sen 67-73 alamäkeen menee 75-85km/h. :P


      • Jesuu
        Jet SportX kirjoitti:

        Joo,mullakin on sym jet sportX 50s -07 vuoden malli
        Oon ottanu siitä variaattorin prikan pois ja hukkiksen meilkein kokonaan.Nyt kulkee tasasella sen 67-73 alamäkeen menee 75-85km/h. :P

        Eli onko muualla kureja kun prikka ja hukkis? prikan heitin huitulaa ja hukkiksen väänsin lyttyy.
        kulkee n. 60 tasasella mut viel pitäis lisää tehoja saada onko tuol putken ja sylin terin välis jotai kuristusta, kun porukka puhuu jossai siitä.. ? Tietoa ?


      • 213121231231323112313

        symin hinta-laatusuhde ei todellakaan oo kohdallaan.
        maksaa 2000e pari sataa lisää nii saa jo derbin....


      • on perseestä
        213121231231323112313 kirjoitti:

        symin hinta-laatusuhde ei todellakaan oo kohdallaan.
        maksaa 2000e pari sataa lisää nii saa jo derbin....

        Mikä on niin erikoista espanjalaisessa rikkinäiseltä imurilta kuulostavassa romu derbipaskassa


      • muksu
        Jesuu kirjoitti:

        Eli onko muualla kureja kun prikka ja hukkis? prikan heitin huitulaa ja hukkiksen väänsin lyttyy.
        kulkee n. 60 tasasella mut viel pitäis lisää tehoja saada onko tuol putken ja sylin terin välis jotai kuristusta, kun porukka puhuu jossai siitä.. ? Tietoa ?

        symeissä on kuristettu sylinteri . sen pitäs olla ympyränmuotonen symissä se on puol ympyrä. sylinteri irti ja viilaamaan ja putkessa on kureja.


      • muksu
        213121231231323112313 kirjoitti:

        symin hinta-laatusuhde ei todellakaan oo kohdallaan.
        maksaa 2000e pari sataa lisää nii saa jo derbin....

        jee mutta se derbi ei kulje yhtä helpolla niin lujaa.


      • 123tupukka123

        Virittämätön skootterini kulkee tasaisella 58 km ja alamäessä noin 63-65 km. Että mitä hyötyä siitä prikan poistamisesta on kun kulkee samat ilamankin ???? Ja en ole ihan kärpäs-sarjan hippiäinen, noin 75 kg oma paino..


      • pale__@galtsu
        123tupukka123 kirjoitti:

        Virittämätön skootterini kulkee tasaisella 58 km ja alamäessä noin 63-65 km. Että mitä hyötyä siitä prikan poistamisesta on kun kulkee samat ilamankin ???? Ja en ole ihan kärpäs-sarjan hippiäinen, noin 75 kg oma paino..

        Yleensä prikan poistaminen tuo huippunopeutta lisää, edes vähän. Mutta sitä hyötyä siitä ainakin on, että kone ei huuda niin paljon eli kulkee matalammilla kierroksilla, ja näin ollen kuluttaa vähemmän bensaa..


      • sym euro x
        123tupukka123 kirjoitti:

        Virittämätön skootterini kulkee tasaisella 58 km ja alamäessä noin 63-65 km. Että mitä hyötyä siitä prikan poistamisesta on kun kulkee samat ilamankin ???? Ja en ole ihan kärpäs-sarjan hippiäinen, noin 75 kg oma paino..

        Aivan samaa mietin itse :D. Itellää suoral 59.7km/h gps.


      • Legasy
        213121231231323112313 kirjoitti:

        symin hinta-laatusuhde ei todellakaan oo kohdallaan.
        maksaa 2000e pari sataa lisää nii saa jo derbin....

        MOI.

        Esim jet 4 50 SYM maksaa 1690 euroa mistä sä 2000 tuhatta hinnan
        saat Jet sport maksaa 1990e ei ole mitään idistä ostaa jett sporttia sama mopo


    • SYM

      Mulla on ollut SYM jo kolmatta vuotta ja mitään vikaa ei ole ollut. Hyvä vehje.

      • jep,jep

        Sym on samalla derbin tekniikalla, näyttää olevan koneen ja variaattorin viri ja vakio osat samoja... Itellä 550km symis syksystä asti ja koko talvi ajettu mones kelis eikä pelis mitään vikaa. Nastarenkaat laitettu alle ja pakkasella antaa pari minuuttia lämmetä ennen ajoa niin ei ongelmia...


      • jep,jep
        jep,jep kirjoitti:

        Sym on samalla derbin tekniikalla, näyttää olevan koneen ja variaattorin viri ja vakio osat samoja... Itellä 550km symis syksystä asti ja koko talvi ajettu mones kelis eikä pelis mitään vikaa. Nastarenkaat laitettu alle ja pakkasella antaa pari minuuttia lämmetä ennen ajoa niin ei ongelmia...

        Tarkenus: Mulla 4-tahti koneella


      • asd1213312312easdasda
        jep,jep kirjoitti:

        Tarkenus: Mulla 4-tahti koneella

        jöö no en pyuhunukka mistää paska skootteresita vaa oikeista mopoista tiiätkö semmosia vähä paerrmpia ku skodet ja näyttää hienommilta?????kulkee 5x paremmin??


      • adsdaaddsadadsadsadadsdad
        asd1213312312easdasda kirjoitti:

        jöö no en pyuhunukka mistää paska skootteresita vaa oikeista mopoista tiiätkö semmosia vähä paerrmpia ku skodet ja näyttää hienommilta?????kulkee 5x paremmin??

        Jos enduroista puhut ne näyttää kohdussa vammautuneilta yksisilmäisiltä kehareilta eikä ne kulje yhtään lujempaa jos ei laita ihan vitun raskaita välejä. Hanki vaikka vähän oikeaa tietoa ennen kuin puhut.


      • y3u4juy7ki

        soigq2984gh


      • Vai niin...

        Ooks paljo ajellu??


      • jaahas..
        asd1213312312easdasda kirjoitti:

        jöö no en pyuhunukka mistää paska skootteresita vaa oikeista mopoista tiiätkö semmosia vähä paerrmpia ku skodet ja näyttää hienommilta?????kulkee 5x paremmin??

        5x? jaahas... eli jos mun sym kulkee 60 sun terpis kulkee....300km/h?


    • :DEASDAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      eikös ne skootterit äännä samanlain koko ajan?pöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
      ja sitteku käynnistää nii kihikhhkhkihkihiik pöööööööööööö

      • asddddasd31323

        Itekki ostin imuri symin. Huono vehje ei todellakaan oo hintansa arvoinen!!!!!!
        Käynnistyksessä akku loppuu heti ja käynnistyspoljin meni jo poikki, ja eihän imuria pysty käynnistämää työntämällä.. HUHhhuh


      • Symbbis12

        Hahahaa mullapa kesti enemmän 500km mutta joo mullakin vielä sama homma, paitsi että se ei menny ihan keskeltä katki vaa n.1cm toiseen suuntaan enemmän

        sitä ennen huomasin että symi imuroi kaiken tieltä, hiekat , sorat, oravat, etanat sekä naapurin kissan mukaan lukien. no, tästä oppineena vein symin talon sisälle ja tälläkin hetkellä imuroin koko taloa Sym-Skootterillani.


      • syminjaderbinomistaja

        Täällä on näkynyt muutamia keskusteluja tyylin "sym on paskaa" ja "symin hinta-laatu suhde on perseestä" yms. Kaikkien pitäisi tajuta että luultavasti kukaan heistä ei oikeasti omista symiä, tai eivät edes ole ajaneet symillä vaan ovat lapsellisia derbi-penikoita joilla ei muuta elämää ole kuin ylistää derbiä yms. Itse ostin ensin derbi sendan, mutta oli niin vitusti vikoja ettei sillä viitiny ajaa montaa tuhatta kilometriä. Derbin konekin kuulostaa rikkinäiseltä kolisevalta ja hädissään kiljuvalta imurilta. Yleensä sanotaan että skootterit on imureita tai hiustenkuivaimia mutta derbi on kyllä paskimman kuuloinen mopo ikinä. Derbi tärisee kuin vibraattoridildo, ajotuntuma on perseestä eivätkä derbin insinöörit ilmeisesti ole tajunneet penkin tarkoitusta... Ainoa plussa on se että sillä pääse vähän maastossa, jos ei hajoa matkan varrelle. Hinta-laatu suhde on derbeissä päin vittua. Pitää maksaa jostaki espanjassa tehdystä peruspaskasta melkeen 3000e on kyllä niin ylihinnoiteltu paska että huh huh. Itse maksoin symistäni 1600e, olen ajanut 20000km eikä yhtään vikaa ole tullut. Kulki jo vakiona 53km/h, kurit pois niin alko menee 70km/h, teharilla ehkä 85km/h-90km/h (gps:sällä mitattu). Olen kokeillut muitakin skoottereita esim. yamaha aeroxia, peugeot speedfightiä ja sitä derbin kalliimpaa skootteria hyi että oli laiskoja kaikista huonoin oli gilera runner siinä on kyllä yksi paska minkä vois heittää kaatopaikalle saman tien. Voin ehdottomasti suositella sym skoottereita, ne on tehokkaita (vakiona 2.8kw), kiihtyy hyvin ja saa kulkemaan hyvinkin yli 100km/h (70cc sylinterillä, teharilla, eri variaattorilla). Eikä muuten ole mitään kiina laatua vaan pärjää aivan hyvin kalliimmille skoottereille. Eli jos aiot hankkia skootterin osta sym. Jos ostat enduron niin ÄLÄ OSTA DERBIÄ TAI DERBIN KOPIOITA ESIM. GILERAA(hyi hyi mikä laiska paska) vaan käytä rahasi viisaasti ja osta esim. yamahan enduro.


      • eqfvyqgby8vgy

        Omani käynnistyy ihan heti kun nappia painaa äänet on erilaiset eri kierroksilla kai sen pitäs tajuta keharinkin...


      • sdasdasd
        syminjaderbinomistaja kirjoitti:

        Täällä on näkynyt muutamia keskusteluja tyylin "sym on paskaa" ja "symin hinta-laatu suhde on perseestä" yms. Kaikkien pitäisi tajuta että luultavasti kukaan heistä ei oikeasti omista symiä, tai eivät edes ole ajaneet symillä vaan ovat lapsellisia derbi-penikoita joilla ei muuta elämää ole kuin ylistää derbiä yms. Itse ostin ensin derbi sendan, mutta oli niin vitusti vikoja ettei sillä viitiny ajaa montaa tuhatta kilometriä. Derbin konekin kuulostaa rikkinäiseltä kolisevalta ja hädissään kiljuvalta imurilta. Yleensä sanotaan että skootterit on imureita tai hiustenkuivaimia mutta derbi on kyllä paskimman kuuloinen mopo ikinä. Derbi tärisee kuin vibraattoridildo, ajotuntuma on perseestä eivätkä derbin insinöörit ilmeisesti ole tajunneet penkin tarkoitusta... Ainoa plussa on se että sillä pääse vähän maastossa, jos ei hajoa matkan varrelle. Hinta-laatu suhde on derbeissä päin vittua. Pitää maksaa jostaki espanjassa tehdystä peruspaskasta melkeen 3000e on kyllä niin ylihinnoiteltu paska että huh huh. Itse maksoin symistäni 1600e, olen ajanut 20000km eikä yhtään vikaa ole tullut. Kulki jo vakiona 53km/h, kurit pois niin alko menee 70km/h, teharilla ehkä 85km/h-90km/h (gps:sällä mitattu). Olen kokeillut muitakin skoottereita esim. yamaha aeroxia, peugeot speedfightiä ja sitä derbin kalliimpaa skootteria hyi että oli laiskoja kaikista huonoin oli gilera runner siinä on kyllä yksi paska minkä vois heittää kaatopaikalle saman tien. Voin ehdottomasti suositella sym skoottereita, ne on tehokkaita (vakiona 2.8kw), kiihtyy hyvin ja saa kulkemaan hyvinkin yli 100km/h (70cc sylinterillä, teharilla, eri variaattorilla). Eikä muuten ole mitään kiina laatua vaan pärjää aivan hyvin kalliimmille skoottereille. Eli jos aiot hankkia skootterin osta sym. Jos ostat enduron niin ÄLÄ OSTA DERBIÄ TAI DERBIN KOPIOITA ESIM. GILERAA(hyi hyi mikä laiska paska) vaan käytä rahasi viisaasti ja osta esim. yamahan enduro.

        syminjaderbinomistaja soittelleppa ja kerro tuo viesti ku ei jaksa lukia?


      • uuna
        asddddasd31323 kirjoitti:

        Itekki ostin imuri symin. Huono vehje ei todellakaan oo hintansa arvoinen!!!!!!
        Käynnistyksessä akku loppuu heti ja käynnistyspoljin meni jo poikki, ja eihän imuria pysty käynnistämää työntämällä.. HUHhhuh

        kuskista kiinni


      • symeilijä
        eqfvyqgby8vgy kirjoitti:

        Omani käynnistyy ihan heti kun nappia painaa äänet on erilaiset eri kierroksilla kai sen pitäs tajuta keharinkin...

        Joo omakohtasia kokemuksia on ku ostin symin nii olin 10000 ajanut niin penkin läpi pommppasi vieteri ja sitte lääkärti sieltä kaivo sita monta tuntia ja sairaalavakuutukset tuli maksamaan yli 4000e oli kaiken mailman leikkauksia yms paskan paskan Perseestä vaan vielä se siellä myllertää!EN SUOSITTELE IMURI PASKAA SYMIÄ!


      • Manyyy
        symeilijä kirjoitti:

        Joo omakohtasia kokemuksia on ku ostin symin nii olin 10000 ajanut niin penkin läpi pommppasi vieteri ja sitte lääkärti sieltä kaivo sita monta tuntia ja sairaalavakuutukset tuli maksamaan yli 4000e oli kaiken mailman leikkauksia yms paskan paskan Perseestä vaan vielä se siellä myllertää!EN SUOSITTELE IMURI PASKAA SYMIÄ!

        Itsellä on Sym skotteri -08. Ja hyvin pelaa. Kulkee tasasella sen 56 ja ala mäkeen sen 62.

        Vikoja ei ole ollut ollenkaa ja nyt skootteri on ollut minulla 2 kesää. :))

        Ostakaa ihmees. Suosittelen!!!!


      • Justiisa juu
        symeilijä kirjoitti:

        Joo omakohtasia kokemuksia on ku ostin symin nii olin 10000 ajanut niin penkin läpi pommppasi vieteri ja sitte lääkärti sieltä kaivo sita monta tuntia ja sairaalavakuutukset tuli maksamaan yli 4000e oli kaiken mailman leikkauksia yms paskan paskan Perseestä vaan vielä se siellä myllertää!EN SUOSITTELE IMURI PASKAA SYMIÄ!

        Juu, mulla oli kans tuommone enduro, Derbihä se oli nii ajelin menee nii pääsin kilometrin eteenpäin nii rengas lensi taivaasee ja tippu yhtä mummoo päähä ja se kuoli jouduin maksaa 50000e sen omaisille korvausta ja uuden renkaan makso 1000e. Sit pääsin 2 kilometriä nii takarengas pamahti paskaksi, ja posauksen voimasta lentelevä naurulokki kuoli ja joku suojelija oli siinä ja anto 10000e sakon kättee ja uus rengas makso 2000e. Noh, pääsin sit 10km eteenpäin, ja yhtäkkiä tanko lähti irti ja lensin siitä maantielle ja siitä auto ajo päältä ja jalka murtu sit tipuin samal sillalta pää edel kiveen ja melkee kuolin. Auto meni säpäleiksi ja korvauksia 100000e. No ku jalka parantu pääsin taas ajelee nii katteet tippu tielle, ja joku mummo ajo ferrarilla siitä päältä ja se lensi jokee ja kuoli korvauksia autosta 1miljoona ja mummosta korvaukset 2milj. Sit soitin romuttamolle ja käskin tulla hakeen tuon Derbin pois että viiä romuttamolle, nii se sano et siitä saa hyvän imurin kokeile vaikka. No, kokeilin nii sehä posahti koko paska ja talo palo sinne meni 5milj talo ja lainat jäi kättee. Soitin sitte romuttamolle et ainut osa mitä jäi Derbistä oli 1 takavilkku ja käskin hakia senki pois nii se sano et ei kannata, nakkaa järvee. En koskaa osta derbiä ku menee koko omaisuus ja maine. Kiitos.


      • PIKKUNÄLKÄ
        Manyyy kirjoitti:

        Itsellä on Sym skotteri -08. Ja hyvin pelaa. Kulkee tasasella sen 56 ja ala mäkeen sen 62.

        Vikoja ei ole ollut ollenkaa ja nyt skootteri on ollut minulla 2 kesää. :))

        Ostakaa ihmees. Suosittelen!!!!

        mite sulla on voinu olla se 2 kesää ku ostit sen v08 ja nyt on 09 et varmaa kehannu sanua kui paska sym oikiasti on. taijjat itekki olla kunnon pikkunälkä!!


        Ärsyttääkö sinuakin pieni ja kiusallinen nälkä?


      • sym jet euro x
        syminjaderbinomistaja kirjoitti:

        Täällä on näkynyt muutamia keskusteluja tyylin "sym on paskaa" ja "symin hinta-laatu suhde on perseestä" yms. Kaikkien pitäisi tajuta että luultavasti kukaan heistä ei oikeasti omista symiä, tai eivät edes ole ajaneet symillä vaan ovat lapsellisia derbi-penikoita joilla ei muuta elämää ole kuin ylistää derbiä yms. Itse ostin ensin derbi sendan, mutta oli niin vitusti vikoja ettei sillä viitiny ajaa montaa tuhatta kilometriä. Derbin konekin kuulostaa rikkinäiseltä kolisevalta ja hädissään kiljuvalta imurilta. Yleensä sanotaan että skootterit on imureita tai hiustenkuivaimia mutta derbi on kyllä paskimman kuuloinen mopo ikinä. Derbi tärisee kuin vibraattoridildo, ajotuntuma on perseestä eivätkä derbin insinöörit ilmeisesti ole tajunneet penkin tarkoitusta... Ainoa plussa on se että sillä pääse vähän maastossa, jos ei hajoa matkan varrelle. Hinta-laatu suhde on derbeissä päin vittua. Pitää maksaa jostaki espanjassa tehdystä peruspaskasta melkeen 3000e on kyllä niin ylihinnoiteltu paska että huh huh. Itse maksoin symistäni 1600e, olen ajanut 20000km eikä yhtään vikaa ole tullut. Kulki jo vakiona 53km/h, kurit pois niin alko menee 70km/h, teharilla ehkä 85km/h-90km/h (gps:sällä mitattu). Olen kokeillut muitakin skoottereita esim. yamaha aeroxia, peugeot speedfightiä ja sitä derbin kalliimpaa skootteria hyi että oli laiskoja kaikista huonoin oli gilera runner siinä on kyllä yksi paska minkä vois heittää kaatopaikalle saman tien. Voin ehdottomasti suositella sym skoottereita, ne on tehokkaita (vakiona 2.8kw), kiihtyy hyvin ja saa kulkemaan hyvinkin yli 100km/h (70cc sylinterillä, teharilla, eri variaattorilla). Eikä muuten ole mitään kiina laatua vaan pärjää aivan hyvin kalliimmille skoottereille. Eli jos aiot hankkia skootterin osta sym. Jos ostat enduron niin ÄLÄ OSTA DERBIÄ TAI DERBIN KOPIOITA ESIM. GILERAA(hyi hyi mikä laiska paska) vaan käytä rahasi viisaasti ja osta esim. yamahan enduro.

        olen ehdottomasti samaa mieltä... itellä on jet euro x kesän aikana tuli mittariin 5500 kilometriä eikä mitään vikaa.. monet derbit ym. mopot olen tällä kepittänyt vakiona ja kiihdytyksessä kaikki jää, ellei ole viri mopoja


      • pale__
        symeilijä kirjoitti:

        Joo omakohtasia kokemuksia on ku ostin symin nii olin 10000 ajanut niin penkin läpi pommppasi vieteri ja sitte lääkärti sieltä kaivo sita monta tuntia ja sairaalavakuutukset tuli maksamaan yli 4000e oli kaiken mailman leikkauksia yms paskan paskan Perseestä vaan vielä se siellä myllertää!EN SUOSITTELE IMURI PASKAA SYMIÄ!

        paska läppä. jätkä koskaan edes ajanu symillä...
        symin penkistä et kyllä löydä ainuttakaan vieteriä.


      • -HV-
        symeilijä kirjoitti:

        Joo omakohtasia kokemuksia on ku ostin symin nii olin 10000 ajanut niin penkin läpi pommppasi vieteri ja sitte lääkärti sieltä kaivo sita monta tuntia ja sairaalavakuutukset tuli maksamaan yli 4000e oli kaiken mailman leikkauksia yms paskan paskan Perseestä vaan vielä se siellä myllertää!EN SUOSITTELE IMURI PASKAA SYMIÄ!

        Lopeta paskan jauhaminen, Symit on hyviä, ja tehokkaita. Mitään vietereitä lentäny muutako korvies välistä. Kaduttaako kun ostit turhaan sen kalliin Roxis, kun tänne tuut kusettaan? Symi vie roxia muuten viivoilla, testattu on. ; )


      • /,,/_
        asddddasd31323 kirjoitti:

        Itekki ostin imuri symin. Huono vehje ei todellakaan oo hintansa arvoinen!!!!!!
        Käynnistyksessä akku loppuu heti ja käynnistyspoljin meni jo poikki, ja eihän imuria pysty käynnistämää työntämällä.. HUHhhuh

        Lyödäänpä vetoa että olet vain tyyppi joka on tullut vittuilemaan tänne foorumille, vain siksi että ihmiset saisivat sellasen käsityksen että SYM on todella paska merkki, ja näinhän ei ole! Olet vain joku enduro pelle, joka ei vain hyväksy skoottereita tässä maailmassa.


      • valopää2
        PIKKUNÄLKÄ kirjoitti:

        mite sulla on voinu olla se 2 kesää ku ostit sen v08 ja nyt on 09 et varmaa kehannu sanua kui paska sym oikiasti on. taijjat itekki olla kunnon pikkunälkä!!


        Ärsyttääkö sinuakin pieni ja kiusallinen nälkä?

        Keva tai jtn? Jos ostanut -08 keväällä ja nyt oli-09 kesä lopus nii eikös se 2 kesää ole?


      • asd111
        asddddasd31323 kirjoitti:

        Itekki ostin imuri symin. Huono vehje ei todellakaan oo hintansa arvoinen!!!!!!
        Käynnistyksessä akku loppuu heti ja käynnistyspoljin meni jo poikki, ja eihän imuria pysty käynnistämää työntämällä.. HUHhhuh

        Vika on ajajassa... Ei osaa käynnistää.


      • asd12
        symeilijä kirjoitti:

        Joo omakohtasia kokemuksia on ku ostin symin nii olin 10000 ajanut niin penkin läpi pommppasi vieteri ja sitte lääkärti sieltä kaivo sita monta tuntia ja sairaalavakuutukset tuli maksamaan yli 4000e oli kaiken mailman leikkauksia yms paskan paskan Perseestä vaan vielä se siellä myllertää!EN SUOSITTELE IMURI PASKAA SYMIÄ!

        Suomessa on ilmainen sairaanhoito..


      • ...
        syminjaderbinomistaja kirjoitti:

        Täällä on näkynyt muutamia keskusteluja tyylin "sym on paskaa" ja "symin hinta-laatu suhde on perseestä" yms. Kaikkien pitäisi tajuta että luultavasti kukaan heistä ei oikeasti omista symiä, tai eivät edes ole ajaneet symillä vaan ovat lapsellisia derbi-penikoita joilla ei muuta elämää ole kuin ylistää derbiä yms. Itse ostin ensin derbi sendan, mutta oli niin vitusti vikoja ettei sillä viitiny ajaa montaa tuhatta kilometriä. Derbin konekin kuulostaa rikkinäiseltä kolisevalta ja hädissään kiljuvalta imurilta. Yleensä sanotaan että skootterit on imureita tai hiustenkuivaimia mutta derbi on kyllä paskimman kuuloinen mopo ikinä. Derbi tärisee kuin vibraattoridildo, ajotuntuma on perseestä eivätkä derbin insinöörit ilmeisesti ole tajunneet penkin tarkoitusta... Ainoa plussa on se että sillä pääse vähän maastossa, jos ei hajoa matkan varrelle. Hinta-laatu suhde on derbeissä päin vittua. Pitää maksaa jostaki espanjassa tehdystä peruspaskasta melkeen 3000e on kyllä niin ylihinnoiteltu paska että huh huh. Itse maksoin symistäni 1600e, olen ajanut 20000km eikä yhtään vikaa ole tullut. Kulki jo vakiona 53km/h, kurit pois niin alko menee 70km/h, teharilla ehkä 85km/h-90km/h (gps:sällä mitattu). Olen kokeillut muitakin skoottereita esim. yamaha aeroxia, peugeot speedfightiä ja sitä derbin kalliimpaa skootteria hyi että oli laiskoja kaikista huonoin oli gilera runner siinä on kyllä yksi paska minkä vois heittää kaatopaikalle saman tien. Voin ehdottomasti suositella sym skoottereita, ne on tehokkaita (vakiona 2.8kw), kiihtyy hyvin ja saa kulkemaan hyvinkin yli 100km/h (70cc sylinterillä, teharilla, eri variaattorilla). Eikä muuten ole mitään kiina laatua vaan pärjää aivan hyvin kalliimmille skoottereille. Eli jos aiot hankkia skootterin osta sym. Jos ostat enduron niin ÄLÄ OSTA DERBIÄ TAI DERBIN KOPIOITA ESIM. GILERAA(hyi hyi mikä laiska paska) vaan käytä rahasi viisaasti ja osta esim. yamahan enduro.

        Hyväksy että ostit paskan symin ja jos toi on sun mielipide derbistä nii mistä romuttamolta ostit sen


      • vitunpaska derbi homo
        asd12 kirjoitti:

        Suomessa on ilmainen sairaanhoito..

        Mutta poliklinikka maksut on olemassa, jos ei ole vakuutusta.


    • symipymi

      Itselläni Symi on nyt toista kesää käytössä ja 6000 km takana ilman huoltoja eikä mitään erikoista, takarengas puhkaistiin mutta muuta vikaa ei ole ollut. noin 55 km/h kulkee tasaisella GPSän mukaan mutta pientä heittoa voi olla.

      • doddii

        symi ollu nyt pari kesää itellä ja siinä kertyny nyt noin 8000km.. hukkaputki tukittu ja prikka poistettu.. Gpssään 68km/h mittariin 75. vm 08


      • symdriver
        doddii kirjoitti:

        symi ollu nyt pari kesää itellä ja siinä kertyny nyt noin 8000km.. hukkaputki tukittu ja prikka poistettu.. Gpssään 68km/h mittariin 75. vm 08

        mul on sym -05 kulkee tasasel 60 ja alamäkee jotain 65 mittarin mukaan en ole mitenkään virittänyt , symi on hyvä mopo ainut huono siinä on et se ei kuitenkaan kiihy niin nopeasti kuten, esim.aprilliat mutta eipä se minua ole juuri haitannut.


      • symdriver
        doddii kirjoitti:

        symi ollu nyt pari kesää itellä ja siinä kertyny nyt noin 8000km.. hukkaputki tukittu ja prikka poistettu.. Gpssään 68km/h mittariin 75. vm 08

        mul on sym -05 kulkee tasasel 60 ja alamäkee jotain 65 mittarin mukaan, en ole mitenkään virittänyt , symi on hyvä mopo ainut huono siinä on et se ei kuitenkaan kiihy niin nopeasti kuten, esim.aprilliat mutta eipä se minua ole juuri haitannut.
        symilläni on tullut ajettua 7000km.
        kannattaa ostaa symi hyvä mopo kulkee valmiiksi ostaessakin jo hyvin.


      • symdriver
        doddii kirjoitti:

        symi ollu nyt pari kesää itellä ja siinä kertyny nyt noin 8000km.. hukkaputki tukittu ja prikka poistettu.. Gpssään 68km/h mittariin 75. vm 08

        mul on sym -05 kulkee tasasel 60 ja alamäkee jotain 65 mittarin mukaan, en ole mitenkään virittänyt , symi on hyvä mopo ainut huono siinä on et se ei kuitenkaan kiihy niin nopeasti kuten, esim.aprilliat mutta eipä se minua ole juuri haitannut.
        symilläni on tullut ajettua 7000km.
        kannattaa ostaa symi hyvä mopo kulkee valmiiksi ostaessakin jo hyvin.


      • KSOOOterit
        symdriver kirjoitti:

        mul on sym -05 kulkee tasasel 60 ja alamäkee jotain 65 mittarin mukaan, en ole mitenkään virittänyt , symi on hyvä mopo ainut huono siinä on et se ei kuitenkaan kiihy niin nopeasti kuten, esim.aprilliat mutta eipä se minua ole juuri haitannut.
        symilläni on tullut ajettua 7000km.
        kannattaa ostaa symi hyvä mopo kulkee valmiiksi ostaessakin jo hyvin.

        joo mopossa on vaihteet, skootterissa ei , on väärin sanoa skootteria mopoksi, sitä sanotaan skootteriksi TAI mopoSKOOTteriksi.
        Itsellä oli aikoinaan ensimmäisiä sym skoottereita, eikä se todellakaan kulkenut kuin sen 45. rikka pois niin meni lähes 55 ja kiihtyi huonosti. nykyään mulla on derbi mopo ja vakio, kiihtyy paljon paremmin, laitoin 2piikkiä isomman rattaan eteen ja menee 60 gpssään. mitään muuta ei tehty ja kiihtyy silti paremmin kuin sym. symin myin pois 500e ja ostin derbin.


      • käly ääpiö
        KSOOOterit kirjoitti:

        joo mopossa on vaihteet, skootterissa ei , on väärin sanoa skootteria mopoksi, sitä sanotaan skootteriksi TAI mopoSKOOTteriksi.
        Itsellä oli aikoinaan ensimmäisiä sym skoottereita, eikä se todellakaan kulkenut kuin sen 45. rikka pois niin meni lähes 55 ja kiihtyi huonosti. nykyään mulla on derbi mopo ja vakio, kiihtyy paljon paremmin, laitoin 2piikkiä isomman rattaan eteen ja menee 60 gpssään. mitään muuta ei tehty ja kiihtyy silti paremmin kuin sym. symin myin pois 500e ja ostin derbin.

        Poliisi.fi lainattu: (itse lakiteksti on hieman vaikealukuisempaa niin lainasin tuolta:D)
        "Ajoneuvolain 11 §:n mukaan mopo on moottorikäyttöinen ajoneuvo, jonka suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45 km/h ja sen polttomoottorin tilavuus on enintään 50 cm3 tai 4 kW:n sähkömoottori."

        Voimansiirrosta ei taideta tuossa mopon virallisessa määritelmässä puhua mitään. Kullakin lienee sitten ihan omat tapansa luokitella ja nimetä menopelejä, mutta eipä niiden perusteella parane toisten puheita ruveta haukkumaan. Mopo se on moposkootterikin, ja iha mopoksi sitä sopii kutsua. Yhtälailla skoottereitakin on mopoa suurempia, moottoripyöräksi luokiteltavia, eli pelkkä "skootteri" ei nyt olisi ihan niin tarkka kuvaus.


    • jokkw

      mun hieman raiskattu hukkaputki on lintassa (ajettu kantoon) symi kulkee tasasella sen 63 ei oo ollu mitään vikoja

    • Emphi

      Joo tota itelläni on ollu toi Symi tota jotain 6kk, menee sen 65,4 km/h Geepeeässään. Prikka pois, ja hukkaputki jotekin litistettu.


      Ja voisiko joku ystävällinen ihminen joka tietää näistä symeistä vähän enemmän niin kertoa että missä näitä kureja/prikkoja on ja miten otetaan pois, olisi tosi ystävällistä jos kertoisitte.


      PS. ois kiva jos menis 70 :)

    • romusym

      älä osta ainakaan 06 sym jet basix mulla tommone aluks alko tulee liikaa öljyä täsä kesän lopulla. sillon otettiin siitä se tuoreöljy voitelu pois ja toimi iha hyvi siinä sen 1kk sit laitoin siihe tehoputken.... aluks toimi todella hyvin mutta sitten... Alko kierrokset heittelemään miten sattuu kun kiidytti mutta se loppui kun sai vauhtia sen jälkeen se vasta romuksi meni tehot loppuu suunnilleen kokonaan. Tässä 1 päivä ajoin sillä niin meinas kesken kiihdytyksen sammua ja sen jälkeen hyvä kun jaksoi 5 min sisällä kiihtyä 50 km/h... Onpa sitä tullu mietittyä että mikä prkl siinä on vikana!!!

      • PV-PIKKUNÄLKÄ

        ITSELLÄNI OLI SYM SKOOTTERI, AJOIN 1KM NII HALKES KESKELTÄ KAHTIA KOSKA OLI NIIN PASKA IMURI. SITTEN OSTIN DERBI JA PV OON KUMMALLAKI AJANU SEN 150TUHATTA EIKÄ OO PITÄNY VIELÄ HUOLLOSSA KÄYTTÄÄ KUN OVAT TÄYDELLISESSÄ KUNNOSSA! KYLLÄ MOPO ON MOPO VAIN JOS SIINÄ ON VAIHTEET JA MANUAALIKYTKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • pale__
        PV-PIKKUNÄLKÄ kirjoitti:

        ITSELLÄNI OLI SYM SKOOTTERI, AJOIN 1KM NII HALKES KESKELTÄ KAHTIA KOSKA OLI NIIN PASKA IMURI. SITTEN OSTIN DERBI JA PV OON KUMMALLAKI AJANU SEN 150TUHATTA EIKÄ OO PITÄNY VIELÄ HUOLLOSSA KÄYTTÄÄ KUN OVAT TÄYDELLISESSÄ KUNNOSSA! KYLLÄ MOPO ON MOPO VAIN JOS SIINÄ ON VAIHTEET JA MANUAALIKYTKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        vittu mitä paskaa -.-
        ihe ostin toissapäivänä symin ja oon nyt ajanu sillä ~160 kilsaa, vie kiihdytyksessä nuo ns. "oikeat" mopot ja ei oo mitään pienintäkään vianpoikasta ollu vaan toiminu täydellisesti ja luotan siihen että toimii tulevaisuudessakin.


      • ollu tyytyväinen
        pale__ kirjoitti:

        vittu mitä paskaa -.-
        ihe ostin toissapäivänä symin ja oon nyt ajanu sillä ~160 kilsaa, vie kiihdytyksessä nuo ns. "oikeat" mopot ja ei oo mitään pienintäkään vianpoikasta ollu vaan toiminu täydellisesti ja luotan siihen että toimii tulevaisuudessakin.

        SYM on hyvä ja halpa merkki..muutakuin kovaa ajoa...ja hyvää kesää


      • PV-PIKKUNÄLKÄ kirjoitti:

        ITSELLÄNI OLI SYM SKOOTTERI, AJOIN 1KM NII HALKES KESKELTÄ KAHTIA KOSKA OLI NIIN PASKA IMURI. SITTEN OSTIN DERBI JA PV OON KUMMALLAKI AJANU SEN 150TUHATTA EIKÄ OO PITÄNY VIELÄ HUOLLOSSA KÄYTTÄÄ KUN OVAT TÄYDELLISESSÄ KUNNOSSA! KYLLÄ MOPO ON MOPO VAIN JOS SIINÄ ON VAIHTEET JA MANUAALIKYTKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        laihduta!!!


    • ei saa suomipoika
    • ..

      Onko keinoo nopeuttaa sitä aikaa missä käännät kaasua ja missä oikeesti liikkuu.. vähän tahmeeta on vaik on kesäki ja kaikkee. :D

      Olkoon vaan kuinka perusviri niin kertokaa.

      • Motokillers

        mulla toimii iha paskasti, moottori tippu risteyksessä tielle? vuosimalli 09 ostin uutena.


    • sym man

      meen ostaan symin

    • hipsanhapsan

      Minun SYMi on toiminut hyvin nyt ajettu 1100km. prikan otin pois ja kulkee noin 50-55km/h suoralla ja ennen ku otin prikan pois kiihty nopeesti mutta sitten se nopee kiihtyminen loppu ku prikka lähti. hyvin toimii ja nyt kun maalasin nii ihan hieno peli.

    • yhsj64

      Kyllä SYM toimii, mutta on niitä unettomia öitäkin ollut milloin on miettinyt sitä että ois pitäny ostaa heino derbi eikä mitään skotteria. Jos on minkäänlaista ajatusta että haluaa mopon ei kannatta tyytyä skootteriin. Jos skootteria hankkii suosittelen symiä mutta jos haluat että ajonautinto on parempi kannattaa ostaa mopo minulla ainakin skootterilla ajo tuntuu tylsältä koska eihän se ole niin hienoa kuin mopolla ajaminen.

    • hstrgghs

      Kuinka kovaa sym kulkee jos on variaattorin prikka pois ja tukkii hukkaputken tai viilaa holkkia? nyt on prikka pois ja kulkee vaan 50kmh pitäs lisä vauhtia saaha.

    • jj

      Loistava peli, ja takuu on 4 vuotta.

    • hieman epävarma

      SYM on muuten ihan meno peli itel nyt Sym Red Deavil -07. Ostin käytettynä mittaris nyt lukemat noin 7600km. Sen verran haluaisin kysästä että onko kaikis variaattori mopois vakiona variaattorin jousi itel ei ollu kun tänään puren variaattorin ja vähän tarkastelin asiaa. Ja jos sellasien ostan niin onko se viritystä?

    • help me!?

      Kannattaako hankkii sym JET4 50? ku siin toi teho ei oo ku vaan 2,3kW ni eiks se mee vähän hitaasti vakiona? ja sitte ajattelin et ku siinä on 5,2l polttoainesäiliö ni riittääkö se? ois tosi kiva jos joku vastais tähän ku pitäis täs lähi päivin jo hankkia joku skootteri :)

      • pitäs olla laadukas

        ei se mikään raketti tietenkään ole, mutta menee sen minkä laki sallii. Tankilla ajaa varmaan 200 kilsaa. Ja ainahan sen voi sit vapauttaa kuristuksistaan jos alkaa vauhdin nälkä käymään sietämättömäks. Rajottamaton CDI ja prikka hiiteen, alkaa kulkemaan.


      • -V-
        pitäs olla laadukas kirjoitti:

        ei se mikään raketti tietenkään ole, mutta menee sen minkä laki sallii. Tankilla ajaa varmaan 200 kilsaa. Ja ainahan sen voi sit vapauttaa kuristuksistaan jos alkaa vauhdin nälkä käymään sietämättömäks. Rajottamaton CDI ja prikka hiiteen, alkaa kulkemaan.

        Mistä saa rajottamattoman CDI:n?


      • Legasy

        MOI

        Symin tehot 2.7 kw 3,6 hv


    • ihan jees

      itellä on toi sym jet4 50 ja se kulkee sen 52 km/h vakiona alamäkeen n. 55 km/h. ihan toimiva peli vaikka kiihtyy melko hitaasti..

    • XDAS

      Itellä on toiminu ihan hyvin ja kulkee 70 tasasella ja 80 alamäkeen . kyyryssä on menny isoon alamäkeen 95 :P ja mittari on yhtä tarkka ku kaverin kevarissa :)

    • SymJetSportX50SR

      SYM Jet SportX 50 SR, suosittelen!
      3kW eli neljä hevost, 6,3 litran tankki (:
      Menee about viittäkahta tasasel ja kuuttaviittä mäes
      '11 vuosimallit aika rumia.. oma ostettu '10, ajettu kesäs pari tonnia ja ei oo ollu mitään ongelmia.

    • sym788787

      ite ostin sy jet 4 r50 ja kulkee vakiona mittarin mukkaan 60 et ei mikkään huono peli

    • ongelma.

      elikkä mun symillä on ajettu 17 000 ja ku sain sen oli ihan jees jne. mutta kohta meni korjaukseen vaihettii tulppa jne... mutta nyt käynnistys ei onnistu joutuu käynnistelemään n.5 minuuttia ennekuin pääsee edes ajamaan.... mitä teen missä vika? tiedän että akkua kuluu, mutta silti en tiedä mitä teen sen paskan kanssa...?

    • piwww

      sym rs 50 jotain niin paskaa. kulkee hyvällä tuurilla 40km/h tasasella ja alamäkeen huimat 45km/h! missä vika?

    • työmatkailija ..

      09 jet sport 2 t ja kulkee suorilla ja ylämäissä 55, kuskilla painoa 100 kg.

      ei tietoa mitä virityksiä mutta varmaan jotain on..

      Ei paha. :)

    • laakis sym

      Ei saatanassa kannata ostaa iha lussu paska! Laakilla on semmone ja se on iha perseestä! >:(

    • symperseestäon

      Jos laatua haet älä vitussa osta sym jet 4 huiput 47 GPS mittari näytti 58 eli sekin aivan perseestä ei vittu mikä lussu. Ja sym syö bensaa niin saatanasti verrattuna sen tehoihin. ÄLKÄÄ OSTAKO SYMIÄ SITÄ EI SAATANA SAA KULKEE

      • rieju on paras

        Totta huastelet! Itellä oli ostin uutena vitun lussu kulki 44 kone paskana 3000km möin pois vuoden päästä sain 700 ostin 2000 vitun ruoska kiinanpommi ja rumaki ku saatana


    • Sym Orbit 50

      Osaako kukaan kertoa järkevällä viestillä miten voisi ohittaa 09 vuosimallin Sym Orbit 50:sta sähköisen kierrosten rajoittimen?

      • Symcello

        Ja toimiskos sähkösen kierroksen rajottimen ohitus myös -11 SYM Cellossa?


    • sym amattilainen

      itellä sym orbit 50 ja katkasin akusta cdi:hin menevän punaisen johdon niin nyt huippuja nappaa sen 65km/h

    • symikuski by kajaani

      mul on sym jet eurox 50 2006 80cc malossi hiilikuituläpät 24 dellorto scanian turbo ja kulkee 45 mikö vika ....vituttaa meni 6000e ostakaa toi turbo varastin isiltä

    • Anonyymi

      Itellä Sym Jet 50 Euro X 2t nii iha hyvi kulkee sen 51/kmh ja ongelmat ovat että startti eikä töötti toimi ja käynnistyksessä kun polkasee niin pitää aina joku 4-5 kertaa polkasta (kaasua painan joka kerta kun polkaisen)

    • Anonyymi

      moottori valo palaa.Mikävika ??? sym jet 14

    • Anonyymi

      tietääkö kukaan onko noissa sym jett x rajotinta ku tuntuu että ei saa mitään irti vaikka variaattorin prikkaa otettu hukkaputkea tukittu isompaa suutinta ja kun antaa paikaltaan kierroksia kuulostaa niiku menis rajotinta vastaan

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe